Welke drugs kijk jij naar op dit moment?

TripFlip

Belezen gebruiker
Hartelijk dank! :smiley: Ik ga voor 1x 100µG. Niet te weinig maar ook niet teveel denk ik zo voor een eerste keer. Al verwacht ik dat het niet zo heftig zal zijn als een aardige Psyilo dosis.

Oh boy what was I wrong.. Zo de ju.. Het was toch heftiger dan ik verwacht had zeg! Vanmiddag stukje wezen wandelen was ook een hele avontuur. Muziekje in de oortjes en lekker in de zon gelopen. Soms had ik het idee dat ik 2 meter boven de straat zweefde.. heerlijk. Maar soms had ik ook echt het idee of ik op een lopende band liep. Dat je wel loopt maar het idee hebt dat je niet vooruit komt. Of dat mijn lichaam helemaal ergens anders was. Het was een fijne wandeling maar wel knetter freaky :tonguewink:

Uurtje geleden (ofzoiets) dacht ik wel "het mag wel weer stoppen hoor..". Soms toch net een tikje te heftig. Respect voor de gene die hoger gaan qua dosis! Ik ben benieuwd wat een halfje of kwartje doet qua effect. Want ik zie hier wel potentie in :smiley:

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Hartelijk dank! :smiley: Ik ga voor 1x 100µG. Niet te weinig maar ook niet teveel denk ik zo voor een eerste keer. Al verwacht ik dat het niet zo heftig zal zijn als een aardige Psyilo dosis.

Oh boy what was I wrong.. Zo de ju.. Het was toch heftiger dan ik verwacht had zeg! Vanmiddag stukje wezen wandelen was ook een hele avontuur. Muziekje in de oortjes en lekker in de zon gelopen. Soms had ik het idee dat ik 2 meter boven de straat zweefde.. heerlijk. Maar soms had ik ook echt het idee of ik op een lopende band liep. Dat je wel loopt maar het idee hebt dat je niet vooruit komt. Of dat mijn lichaam helemaal ergens anders was. Het was een fijne wandeling maar wel knetter freaky :tonguewink:

Uurtje geleden (ofzoiets) dacht ik wel "het mag wel weer stoppen hoor..". Soms toch net een tikje te heftig. Respect voor de gene die hoger gaan qua dosis! Ik ben benieuwd wat een halfje of kwartje doet qua effect. Want ik zie hier wel potentie in :smiley:

100 ug is perfect voor een eerste keer / eerste keren als je ‘t mij vraagt. Ik zou precies die dosis aanraden aan een first timer.

Wat er gebeurt als je regelmatig LSD gebruikt (of een ander tripmiddel, maar in mijn geval LSD), is dat je een soort mentale tolerantie opbouwt. Effecten die de eerste keren heel groot en heftig binnenkomen worden ‘normaler’. De eigen wereld van het middel raakt bekender en meer vertrouwd.

Een beetje vergelijkbaar met hoe een kind tolerantie opbouwt voor bepaalde ervaringen in het leven met het volwassen worden.

Dat betekent niet dat niks dan meer interessant is, maar wel dat je meer “nodig” hebt om die interessantheids-drempel (geen woord, maar oh well) te behalen. Ik zet “nodig” tussen aanhalingstekens omdat ik bijvoorbeeld 100 ug LSD zijn eigen charmes vind hebben, en microdosis ook. Het toffe van LSD is juist dat het op verschillende doseringen op een unieke manier leuk is. Maar voor het echte wow-effect qua diepgang hebben sommigen op een zeker moment gewoon net wat meer nodig.

Ik heb zelf ‘maar’ ervaring tot 250 ug LSD, en ik heb er jaren over gedaan om over tientallen trips heen langzaam op te bouwen tot die dosering. Niet perse lineair - altijd afhankelijk van set en setting. Better safe than sorry. Ik denk niet dat ik ooit hoger zal gaan dan 300 ug, op een bepaald moment mag er voor mij een plafond zitten. Het hoeft niet té gek. Er zijn ook mensen op dit forum voor wie 300-400 ug totaal normale doseringen zijn (als ik hun posts zie). Maar zonder zorgvuldige ervaring zou dit niet goed komen.

Leuk om over je LSD-ervaring te lezen! Ik ga je overige posts ook nog even bekijken. 😀

XMR

Wijs gebruiker
Wat er gebeurt als je regelmatig LSD gebruikt (of een ander tripmiddel, maar in mijn geval LSD), is dat je een soort mentale tolerantie opbouwt. Effecten die de eerste keren heel groot en heftig binnenkomen worden ‘normaler’. De eigen wereld van het middel raakt bekender en meer vertrouwd.

Een beetje vergelijkbaar met hoe een kind tolerantie opbouwt voor bepaalde ervaringen in het leven met het volwassen worden.

Dat betekent niet dat niks dan meer interessant is, maar wel dat je meer “nodig” hebt om die interessantheids-drempel (geen woord, maar oh well) te behalen. Ik zet “nodig” tussen aanhalingstekens omdat ik bijvoorbeeld 100 ug LSD zijn eigen charmes vind hebben, en microdosis ook. Het toffe van LSD is juist dat het op verschillende doseringen op een unieke manier leuk is. Maar voor het echte wow-effect qua diepgang hebben sommigen op een zeker moment gewoon net wat meer nodig.

Ik heb zelf ‘maar’ ervaring tot 250 ug LSD, en ik heb er jaren over gedaan om over tientallen trips heen langzaam op te bouwen tot die dosering. Niet perse lineair - altijd afhankelijk van set en setting. Better safe than sorry. Ik denk niet dat ik ooit hoger zal gaan dan 300 ug, op een bepaald moment mag er voor mij een plafond zitten. Het hoeft niet té gek. Er zijn ook mensen op dit forum voor wie 300-400 ug totaal normale doseringen zijn (als ik hun posts zie). Maar zonder zorgvuldige ervaring zou dit niet goed komen.
Goede uitleg!

Ik weet nog de eerste keer dat ik 300ug nam. Ik zat in de tuin en zag ineens overal een soort hele dikke tuinslangen/voedingskabels lopen die allemaal naar 1 punt toegingen. Door die kabels stroomde een soort neon gloed die continu van kleur veranderde (beetje dat zelfde effect dat je met lsd rondom alles kan zien).

Het was eerst heel heftig en ik snapte er even helemaal niks meer van, maar uiteindelijk werd 300 mijn favoriete dosering. Precies genoeg leipe visuals, zonder mentaal helemaal van het padje te raken.

Daarna wel nog eens 400 geprobeerd. Dat was ook een hele mooie en magische trip, maar daar zaten net iets te veel momenten in waarin ik dacht dat ik gek zou worden😁.

Ondertussen al bijna een jaar geen lsd meer gedaan na een flinke bad trip midden in Amsterdam tijdens pasen. Als ik weer begin start ik denk ik netjes weer bij 100ug.

TripFlip

Belezen gebruiker
100 ug is perfect voor een eerste keer / eerste keren als je ‘t mij vraagt. Ik zou precies die dosis aanraden aan een first timer.

Leuk om over je LSD-ervaring te lezen! Ik ga je overige posts ook nog even bekijken. 😀

Bedankt voor je reactie! Ik zal wel even een klein tripreportje typen :wink:

Ik had toevallig ook jou eerste keer LSD trip-reportje gelezen. Kan je wel vertellen dat er aardig overeenkomsten waren hehe..

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
PXL_20260210_144338448.jpg
Deel van mijn clonazepam voorraad en paar doosjes oxycodon. De smalle lange clonazepam zijn de 0.5mg blijft natuurlijk een sterke benzodiazepine
Lekker snel nog Absint halen Hoewel een pauze van drank me wel zou sieren; ga het even niet drank (alcohol) meer drinken. Even een pauze zodat mijn lichaam ook kan herstellen..🤩😴🥱

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!

Zo lijkt wel een kruid uit de Harry Potter film series... Mitragyna Speciosa.... leviosa !!! 🧙‍♂️
Even zwaaien met die stok en ploeeef... een paar gram Kratom ligt klaar ...
Taddaaaa

Dit doet mij denken aan een MEGA grap die ik ooit heb uitgehaald.
Bij een first time blower lang geleden. Het zakje katten kruid op tafel gelegd als zijnde wiet!

Ik moest m stoppen want hij had het zo in zijn shaggie gedaan!
😂😂😂

Oh en dat doet me weer denken aan die aparte "zoutjes" op de bar. Leken net eeeh kattenbrokjes... (oepsss De Dunne, dat is STOUT!!!) 😂🤣💪

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Helaas naar teveel (ook hoeveelheden) zenes , even wat afwegen en het gaat weer bij de buurvrouw in een (timesafe) kluis die ik heb gekocht. Zodat ik tot overmorgen niets extra s kan pakken. Ideaal voor als je een zwakte hebt voor iets waar je een life time supply van hebt 😇
Even wat Protinatezene en Isotonitazene en paar tientallen ug van N-Desethylisotonitazene.

Nu even stop erop wat ook wel slim is met aardig wat flessen Absint in huis 🏡. :wink:

Ps
Kan zo'n time safe iedereen aanraden als die meer snoept dan de bedoeling is na wat drank. Gelukkig heb ik haar ook geleerd hoe te maken en masker en handschoenen aan. Het is dat ze het zelf graag wou weten. Heb het minstens 10x voorgedaan en videos met haar gedeeld terwijl ik het maakte. Maar alsnog maak ik de Mega potente ( vooral de N-Desethylisotonitazene) alleen zelf.. Ze heeft 1x geholpen met minst potente Protinatezene maar ga haar verder niet nieuwsgieriger maken als ze al is. Of leren de shit te maken. Maar liever dat ik het haar veilig leer dan dat ze wat poeder in haar neus krijgt en een OD krijgt. Dan zou ik niet met mezelf meer kunnen leven de lieve empatische en leergierige knappe vrouw met veel talent voor o.a tattoo's te maken. Plus dat ze zoveel talen kent en snel kan leren (Grieks,Engels Spaans Nederlands respect hoor damn!)

@Kordie Het is gelukt met bestellen bij die nieuwe vendor😍
Ik ga het niet nu al vandaag meteen gebruiken hoor maar kijk er wel naar nu😅
Zijn wel echt grote kristallen, wordt zelf nog flink fijn malen als ik maar 18 mg gebruik per keer😅
IMG-20260225-WA0012.jpeg

Laatst bewerkt:

merelkerel12

Belezen gebruiker
een zak vol met San Pedro poeder. Helaas gekocht, maar niet gevraagd naar de sterkte van de cactus etc. Ook nog een klein beetje bang dat het uiteindelijk geen San Pedro poeder blijkt te zijn.

• Like
Waarderingen: XMR

AFCA21

Experimenterende gebruiker
2x Bavaria Strong Blond 0,5l blik
1,5gr witsoort wiet (zie foto)
2,8gr 'roze' pep (zie foto)

Laatste keer pep was voor mij nu meer dan 6 maanden geleden dus geen tolerantie meer denk ik, UFC kijken met deze combi bevalt tot nu toe heerlijk 😊

IMG_5937.jpegIMG_5939.jpegIMG_5940.jpeg

ILoveRCs

Wijs gebruiker
Duidelijk zo.
Kun je niet snel verkeerd grijpen.
Ik dacht ff dat misschien de dealer het had gedaan :)
precies, ik hou er van om alles wat een langere tijd meegaat fatsoenlijk te labelen, zo hoef ik nooit te gokken wat iets is.
voor neussprays en zo vind ik het leuk om een wat chiquer etiket te maken

1772975623167.png

1772975861867.png

een simpele labelprinter is echt een aanrader

wat dealers erop zetten is vaak een soort kruisje of een krul op een sealtje, niet echt veel zeggend

Bovenaan