TripFlip
Belezen gebruiker
Hoeveel ga je nemen?
Veel plezier, wens je een mooie reis ❤️❤️❤️
Hartelijk dank!
Hoeveel ga je nemen?
Veel plezier, wens je een mooie reis ❤️❤️❤️
Hartelijk dank!Ik ga voor 1x 100µG. Niet te weinig maar ook niet teveel denk ik zo voor een eerste keer. Al verwacht ik dat het niet zo heftig zal zijn als een aardige Psyilo dosis.
En dat is hash ?
Hartelijk dank!Ik ga voor 1x 100µG. Niet te weinig maar ook niet teveel denk ik zo voor een eerste keer. Al verwacht ik dat het niet zo heftig zal zijn als een aardige Psyilo dosis.
Oh boy what was I wrong.. Zo de ju.. Het was toch heftiger dan ik verwacht had zeg! Vanmiddag stukje wezen wandelen was ook een hele avontuur. Muziekje in de oortjes en lekker in de zon gelopen. Soms had ik het idee dat ik 2 meter boven de straat zweefde.. heerlijk. Maar soms had ik ook echt het idee of ik op een lopende band liep. Dat je wel loopt maar het idee hebt dat je niet vooruit komt. Of dat mijn lichaam helemaal ergens anders was. Het was een fijne wandeling maar wel knetter freaky
Uurtje geleden (ofzoiets) dacht ik wel "het mag wel weer stoppen hoor..". Soms toch net een tikje te heftig. Respect voor de gene die hoger gaan qua dosis! Ik ben benieuwd wat een halfje of kwartje doet qua effect. Want ik zie hier wel potentie in![]()
HeroEn dat is hash ?
Dat zijn 2 verschillende batches denk ik ?
Goede uitleg!Wat er gebeurt als je regelmatig LSD gebruikt (of een ander tripmiddel, maar in mijn geval LSD), is dat je een soort mentale tolerantie opbouwt. Effecten die de eerste keren heel groot en heftig binnenkomen worden ‘normaler’. De eigen wereld van het middel raakt bekender en meer vertrouwd.
Een beetje vergelijkbaar met hoe een kind tolerantie opbouwt voor bepaalde ervaringen in het leven met het volwassen worden.
Dat betekent niet dat niks dan meer interessant is, maar wel dat je meer “nodig” hebt om die interessantheids-drempel (geen woord, maar oh well) te behalen. Ik zet “nodig” tussen aanhalingstekens omdat ik bijvoorbeeld 100 ug LSD zijn eigen charmes vind hebben, en microdosis ook. Het toffe van LSD is juist dat het op verschillende doseringen op een unieke manier leuk is. Maar voor het echte wow-effect qua diepgang hebben sommigen op een zeker moment gewoon net wat meer nodig.
Ik heb zelf ‘maar’ ervaring tot 250 ug LSD, en ik heb er jaren over gedaan om over tientallen trips heen langzaam op te bouwen tot die dosering. Niet perse lineair - altijd afhankelijk van set en setting. Better safe than sorry. Ik denk niet dat ik ooit hoger zal gaan dan 300 ug, op een bepaald moment mag er voor mij een plafond zitten. Het hoeft niet té gek. Er zijn ook mensen op dit forum voor wie 300-400 ug totaal normale doseringen zijn (als ik hun posts zie). Maar zonder zorgvuldige ervaring zou dit niet goed komen.
Klopt, vind de donkerdere (links) wel wat nicerDat zijn 2 verschillende batches denk ik ?
100 ug is perfect voor een eerste keer / eerste keren als je ‘t mij vraagt. Ik zou precies die dosis aanraden aan een first timer.
Wat er gebeurt als je regelmatig LSD gebruikt (of een ander tripmiddel, maar in mijn geval LSD), is dat je een soort mentale tolerantie opbouwt. Effecten die de eerste keren heel groot en heftig binnenkomen worden ‘normaler’. De eigen wereld van het middel raakt bekender en meer vertrouwd.
Een beetje vergelijkbaar met hoe een kind tolerantie opbouwt voor bepaalde ervaringen in het leven met het volwassen worden.
Dat betekent niet dat niks dan meer interessant is, maar wel dat je meer “nodig” hebt om die interessantheids-drempel (geen woord, maar oh well) te behalen. Ik zet “nodig” tussen aanhalingstekens omdat ik bijvoorbeeld 100 ug LSD zijn eigen charmes vind hebben, en microdosis ook. Het toffe van LSD is juist dat het op verschillende doseringen op een unieke manier leuk is. Maar voor het echte wow-effect qua diepgang hebben sommigen op een zeker moment gewoon net wat meer nodig.
Ik heb zelf ‘maar’ ervaring tot 250 ug LSD, en ik heb er jaren over gedaan om over tientallen trips heen langzaam op te bouwen tot die dosering. Niet perse lineair - altijd afhankelijk van set en setting. Better safe than sorry. Ik denk niet dat ik ooit hoger zal gaan dan 300 ug, op een bepaald moment mag er voor mij een plafond zitten. Het hoeft niet té gek. Er zijn ook mensen op dit forum voor wie 300-400 ug totaal normale doseringen zijn (als ik hun posts zie). Maar zonder zorgvuldige ervaring zou dit niet goed komen.
Leuk om over je LSD-ervaring te lezen! Ik ga je overige posts ook nog even bekijken. 😀
Vind ze er allebei niet uitzien , damn dat is alles behalve Golden Brown.

Zo lijkt wel een kruid uit de Harry Potter film series... Mitragyna Speciosa.... leviosa !!! 🧙♂️
Kratom inderdaad 🙂Zo lijkt wel een kruid uit de Harry Potter film series... Mitragyna Speciosa.... leviosa !!! 🧙♂️
(Kratom toch?)
Zo lijkt wel een kruid uit de Harry Potter film series... Mitragyna Speciosa.... leviosa !!! 🧙♂️
Even zwaaien met die stok en ploeeef... een paar gram Kratom ligt klaar ...
Taddaaaa
@Kordie Het is gelukt met bestellen bij die nieuwe vendor😍
Ik ga het niet nu al vandaag meteen gebruiken hoor maar kijk er wel naar nu😅
Zijn wel echt grote kristallen, wordt zelf nog flink fijn malen als ik maar 18 mg gebruik per keer😅
Bekijk bijlage 69559
Gefeliciteerd. Toch een eerlijke. Mogelijk dezelfde als die de site heeft gesloten![]()
Thanks, heb een label printer, dus ja zelf erop geplaktMooi etiket ... of zelf erop geplakt?
Thanks, heb een label printer, dus ja zelf erop geplakt
precies, ik hou er van om alles wat een langere tijd meegaat fatsoenlijk te labelen, zo hoef ik nooit te gokken wat iets is.Duidelijk zo.
Kun je niet snel verkeerd grijpen.
Ik dacht ff dat misschien de dealer het had gedaan![]()

tictacs en een half opgevreten rijstwafelBekijk bijlage 69719
Xanax 1mg wit
Xanax 0,5mg blauw.
Puur eigen gebruik wanneer we zin hebben ,spaar ze op uit me medicatietrol.