Welke muziek onder invloed van XTC

foreverinspace

Belezen gebruiker

foreverinspace

Belezen gebruiker
ga deze zo eens beluisteren , moet wel nog 10 min wachten want men maandelijkse internet capaciteit is verbruikt en surf aan 10% vertraagde snelheid .... :(

Slowburn

Experimenterende gebruiker
foreverinspace zei:
Slowburn zei:
Met pure MDMA op deze geluisterd:
http://www.youtube.com/watch?v=XYgSHOWNE0M&ob=av3e

Helemaal los gegaan :tearsofjoy:

Hehe gave song , dansen en spacen tegelijk haha

Haha jaa man echt geweldig! :hearteyes:
Zo'n gemakkelijke beat en zo vermakend! :hearteyes:
Kameraad zei die dag toen we al vrij wat op hadden dat dat liedje alleen leuk is als je wat mdma op hebt of soortgelijke drugs, en volgende dag.. ja hoor klinkte minder leuk dan wanneer je wat op hebt :tearsofjoy:

jaapi

Belezen gebruiker
ik ben van origine (in nuchtere staat), vooral fan van rock/metal/punk achtige muziek.

als ik aan de x zit luister ik hardstyle, happy hardcore, en bij comming down nog weleens ub40 achtige dingen.

De jaren 90 clipjes van de happy hardcore tijd zijn ook best de moeite waard als je van de kaart bent :)

boenkeng

Bewuste gebruiker
De hardere dance stylen zijn natuurlijk geweldig als eerst.

Maar ik zo ook graag nog eens naar een trance feest willen en dan echt keihard spacen ipv van op een hardstyle feest waar ik gewoon steeds kwartjes of halfjes neem.

Daarbij heb ik op Mysteryland 2010 ook intens genoten van liveset van Tiesto in een zeer drukke tent met geweldige lichten en erna buiten op de main van Sebastian Ingrosso met het vuurwerk erbij. Kan niet wachten tot eens een (house) set van Avicii te mogen bewonderen.

De volgende keer ga ik als ik thuis eens leip ben trance classics (uplifting, hardtrance, supersaw etc) luisteren (puur omdat hier geen feesten meer van zijn) zoals:
David Forbes - Questions Must be asked (Magica Remix)
Push Universal Nation (Orginal 11inch Mix)
Three Drives On A Vinyl - Greece 2000
Airwave - Another Dimension
Yoda - Definitely (Scot Project Remix)
Rank 1 - Such Is Life
Delerium - Silence (DJ Tiesto Remix)

En zo kan ik nog wel even door gaan, wat een euforie in deze nummers

Bovenaan