Welke Paddo kweekset kopen ?

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Dat 5x en 10x betekent gewoon dat je er 5 of 10 tegelijk koopt. De prijs is dan relatief lager :)

Ik heb zelf een keer diezelfde set gekocht en het was heel leuk om de paddestoeltjes te zien groeien en met de opbrengst was ik ook tevreden.

whaaat taa faack .. serieus??

dude als ik dat eerder wist!!!

maar waarom is het dan goedkoper?

bedoel, het is dan eigenlijk 5 keer 37,50 want das de prijs van een kitje (bij azarius dan)

dude... als ik dat wist had ik 5 kitjes kunnen kopen voor een tientje goedkoper! en er 4 aan me vriende kunnen geven of zo, ghod...

sjaartrol

Bewuste gebruiker
Mexican-shroom zei:
dude... als ik dat wist had ik 5 kitjes kunnen kopen voor een tientje goedkoper! en er 4 aan me vriende kunnen geven of zo, ghod...

lol?

r u stupid???

De prijs die ere achter die 5x staat, is de prijs die je betaalt voor 1 kit als je ze per 5 koopt!

dus je moet dat getal maal 5 doen en dan heb je de totaalprijs van 5 growkits...

tot zover deze rekenles

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ja dat had idd wel leuk geweest :beer:

Je kan anders evt ook een spawnbag kopen en ze in je tuin laten groeien. Met wat onderhouding kan je zo'n perkje jaren onderhouden.

ik heb een flatje :tongueout:

neen het word me kamer.
hoewel ik t kitje nog STEEDS @*&Y!(! niet heb ontvangen..
terwijl ik het afgelopen donderdag had besteld, maarja, het blijkt dat ze niet bezorgen op een zaterdag en maandag dus moet het vandaag komen, hoewel ik zelf denk dat postkantoren rond 5en al gesloten zijn toch?

Jpilot

Experimenterende gebruiker
Procare is diegene die de paddenstoelen levert die je in de shop koopt. Ze hebben dacht ik meer als de helft van de markt in handen.

Dissonant

Bewuste gebruiker
Ik wou een growkit kopen bij multispore.nl, maar ze zijn daar uitverkocht, en er wordt niet naar België verzonden.

http://www.wapwinkel.nl/shop/product_in ... d9d928b77c

Deze verzenden wel naar België (voor 4.10 euro extra), en ze zijn ook een stuk goedkoper dan azarius (en een halve euro goedkoper dan procare :))
Ook hoef je hier geen account aan te maken en honderden gegevens liggen invullen zoals bij procare (iets waar ik het vliegend schijt van krijg).

Dus voorlopig lijkt dit mij de beste optie. Als iemand nog een suggestie heeft hoor ik het graag.

JJJ

Bewuste gebruiker
Suggestie: helemaal zelf kweken, sporen kopen a een paar euro, waarmee je met normale keukenbenodigdheden voor bijna niks meerdere keren paddo's kunt kweken. Maar misschien is dat handig na deze kweek, als je een beetje de smaak te pakken hebt gekregen :)

Bovenaan