Welke pil had je laatst?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rakettenpret

Experimenterende gebruiker
Paarse Partyflocks! Ging erg lekker, al kan ik nog niet vergelijken. Over een paar weken een blauwe Superman proberen :hearteyes:

Wel al een tijdje geleden

Dour festival : blauw vraagteken (halfje), groene android (kwartje) en een witte mitsubishi (halve, redelijk laat nog gekregen). Redelijk wazig gelopen die nacht, wat ik ook wel kon appreciëren :P.

Pukkelpop : Paarse granaat (halfje en kwart bijgenomen) en een zeer goede nacht gehad :hearteyes:

Spacemuis

Newbie
Paarse partyflock. Deden het wel goed :grin: Ben toch wel benieuwd naar die blauwe supermannen waar iedereen zo enthousiast over is.

Sir Lex

Newbie
paracetemol :P
humor! :grin: :grin:
Laatste keer waren yellow bullets, laten testen, varieerde tussen 140-190mg met als beweerde gemiddelde 180 mg. :wave:

tijdje terug een paar blauwe superman's weg geslikt.
zaterdag staan ze weer op het menu. was een behoorlijk succes vorige keer dus kijk er weer naar uit!

JustLive

Newbie
Gele 'Toads', weet niet of ze zo heten maar het hoofd van Toad van Mario stond er op gedrukt.
Was overigens mijn eerste XTC ervaring op een feest. 170/180mg.
Damn', wat was dat een ge-wel-dig-e avond! :rolleyes:
Kent iemand ze?

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Blauwe supermans, sloegen heel vreemd in, begon met een kwartje, na een uur merkte ik niks tot weinig, toen een halve erbij gepakt en na anderhalf uur kwam het heel geleidelijk opzetten, dit bleef een beetje zo de hele avond. Verder weinig energie, heel erg mellow, geen zin om te dansen en redelijk snel uitgewerkt(ongeveer 4, 4 en half uurtjes). Had overigens anderhalve pil de hele avond.

_SG_

witte nintendo's, mooie hoeveelheid m die derin zit gaf een lekkere space!

Rakettenpret

Afgelopen zaterdag blauwe supermans!
Eerste halfje kwam heel langzaam binnen, na een kwartje erbij was het echt BAM, ging super lekker. Na nog een kwartje en wat kruimelrestjes ging ik ineens erg hard en moest ik even nekken. Hele sterke pil, maar euforie kwam traag op gang en was na zo'n 1,5 uur weer een heel stuk minder. Was een geniale doch wazige avond, volgende keer proberen met wat minder :)

Spacemuis

Newbie
Ook laatst de befaamde blauwe superman uitgeprobeerd. Moet zeggen dat een halve rustig op kwam (net als de euforie). Na nog een kwartje ging ik als een trein. Daarna telkens kwartjes bijgenomen, hoeveel precies weet ik niet meer. Wat ik wel weet is dat ik enorm hard ging uiteindelijk :rockband:

Ohja, en heel wat hallucinaties op het eind om alles nog maar even compleet te maken :openmouth:

mb90

Mijn laatste keer is inmiddels alweer een tijd geleden, begin mei. Ik ging toen echt mega lekker op wat gele ferrari's die ik nog had liggen. Ik heb ze vaker gehad, en altijd super lekker op gegaan :grin:
Volgende week ga ik weer voor het eerst sinds mei, lekker lange pauze gehad. Ik neem dan nog een halve ferrari mee en verder heb ik met nog wat mensen witte Tony Montana's (schijnen wat minder sterke te zijn) en blauwe supermans bij, dus dat belooft weer een topavond te worden :)

MarkD

Afgelopen zaterdag weer blauwe spookjes, was de 2e keer dat ik ze heb gedaan. Keihard spacen, veel zin om te dansen, niet de allersterkste, maar verder wel heerlijke pillen :hearteyes:

Sauvage13

Newbie
Rode batmans, allejezus sterk 230 mg, heb ik gemerkt ook, beter daar geen halfjes meer in keer van naar binnen klappen.

SpeedyGonzalis

De laatste waren witte speakers. Wat een topdingen! Er werd me verteld dat er 200mg in zat, en dat zou echt goed kunnen kloppen. Hij kwam lekker op het gemak opzetten en bleef maar door knallen :hearteyes:

Blauwe supermans. Ging echt super hard! Ik was niet heel sociaal, maar heb zonder pauze staan stampen van half 1 tot 5 op twee halfjes. fantastisch, niet misselijk en iedereen stond te stampen dus mooi! Voor het eerst trouwens met lolly's geprobeerd. Kersen was smaakexplosie!

9 strepen

Rode supermans. Hele lekkere sterke pilletjes.

Bijlagen

• 1386582524N20131118_155612-1.jpg
    1386582524N20131118_155612-1.jpg
    63,7 KB · Weergaven: 40.132

SuperPoes

Newbie
Geen! Ik ben niet zo'n fan van pillen omdat het lastig te doseren is en heb daarom heel bewust de keuze gemaakt alleen te feesten op pure (geteste) kristallen. Ik heb hier wel nog twee pillen liggen die we ooit eens in ons handen gedrukt kregen, onder het mom van "Oh probeer deze maar, dan veranderd je mening over pillen" maar omdat ik geen idee heb wat de dosering van die dingen is bevestigd het alleen maar mijn (voor?)oordeel dat ze lastig te doseren zijn!

Zijn overigens een groente lactose en een blauwe pil waarvan het logo vanaf geschraapt is. Deze specifieke Lacoste is niet te vinden op pilreport en van de blauwe weet ik dus helemaal niks, op de kleur en de woorden 'Ja deze zijn echt hard" na . :tearsofjoy:

D user

1 Witte bugatti

Ik gebruik al 10 jaar xtc, en had de laatste paar x geen fijn effect meer. Na een half jaar niet gebruiken, heb ik eindelijk weer het gevoel gehad alsof het mijn eerst x was :grin:.
Ik heb 8 uur lang aan 1 pil genoeg gehad !! Wel in 3 stukjes. Getest op 230 mg.
Energie dat ik had, en heb iedereen plat geknuffeld en veeeeel lopen stampen :hearteyes:

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Witte bugatti, ooooh what a night. De muziek het gevoel de decoratie...WAW het was eigenlijk een van de mooiste xtc ervaringen in me leven... ECHT WAW :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: , nu weer even pauze :wink:

hakkenn

2 Blauwe 1up/mario, 136MG was het resultaat wat ik terugkreeg van het TC.
Prima avondje gehad! Wel beetje aan de lage kant gedoseert maar zo af en toe is dit prima :)

Smeersel

Newbie
Als laatst 3/4 blauwe nintendo en 1/4 bugatti volgens mij, maar weet het niet meer zeker haha. Binnenkort blauwe superman proberen. Een vriend van me wou graag ruilen. Ben benieuwd.

Ik had als laatste gele bitcoins op koningsdag,
waren erg fijne pillen, voelden mij erg goed gedurende het hele feest.
Een vriend die voor het eerst ging tikken vond ze ook erg fijn, ook geen kater ervan gehad dus in conclusie erg fijne pillen.

Skirre

Bewuste gebruiker
Drie maanden terug drie kwart rode superman gehad en volgende week vrijdag een halve witte bugatti. Een vriend van me had ze beide al eens gehad en vond ze vrijwel hetzelfde :grin:

Domino :hearteyes: Beste pil die ik ooit gehad heb. ik had eerst een halfje genomen en het sloeg in alsof ik een volledige pil ophad. Ze zijn in belgie de laaste tijd al vaak ik het nieuws geweest.

Op die zelfde avond heb ik ook nog batterijtjes gehad (groene Li-ion). Ook wel een heel goede pil maar vond de domino toch wat beter.

Karel_Noten

Heb nu roze/rode superman en gele rechthoekige rolls royce. Heeft iemand die lange rechthoekige rolls royce wel eens gezien?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan