Welke pil had je laatst?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
HoneyC zei:
goudstaafjes, echt 100000x NIKS. Heel me avond verkloot, viel zowat in slaap.. :(

Had je ze beter laten testen. Op genoeg andere fora waarschuwingen dat laatste batches geen tot weinig mdma bevatten dus beter laten testen.

tt1308

Newbie
2 weken geleden voor het eerst xtc geprobeerd (goldbars). 2 keer een halfje omdat het de eerste keer was. Heb me nog nooit zo goed geamuseerd op een feest. was zelfs indoor :grin:

Komend weekend heb ik blauw/groene ying yang pilletje voor te zien of ik hetzelfde effect kan krijgen. Heb jammer genoeg niet kunnen testen (regio Turnhout BE)

Pillen die ik tot nu toe heb gebruikt:

Speakers = 1e keer was helemaal toppie kwam op zo'n 220-240mg
domino's = gaat helemaal waus en strak kwam op zo'n 180mg nadeel, tot 2 keer toe best vaak overgeven.
Gele ferrari's = echt geweldig veel hallicunaties en erg waus kwam op zo'n 200mg
Blauwe tulpen = dit was een rare, voelde me erg lekker, kwam alleen niet snel op gang. Wel veel hallicunaties maar had niet erg het gevoel alsof ik waus was, kwam op zo'n 170mg
Zelda's = erg lekker, heerlijk waus maar niet te, kwam op zo'n 180mg
Witte spookjes = deze vond ik maar niks, duurde erg lang voordat je hem een beetje begon te voelen en duurde ook niet lang, was zo'n 160mg

Ik ben 95 kilo en wil wel tegen jullie zeggen dat de uitkomst per pip natuurlijk ook verschilt qua lichaams gewicht

Pilouh

Newbie
Oranje batterijtjes, getest op 200+ Mg.
Ben persoonlijk lekkerder gegaan op de paarse batterijtjes.
Maar voor de rest prima pil!

tt1308

Newbie
oranje batterij (+-) getest op 200mg
had het gevoel dat de paarse batterij (+-) met oudjaar lekkerder ging maar had met die oranje batterij wel veel gegeten van te voren. Voor de rest zeker de moeite :)

Skirre

Bewuste gebruiker
Ik ook oranje batterij vorige week. Niks mis mee, in het vervolg wel met kwartjes werken bij zo'n hoog gedoseerde pil.

SirErick

Wijs gebruiker
Ik ben geen XTC-gebruiker, dus als ik al die namen voorbij zie komen dan moet ik Google erbij halen om te zien hoe al die pilletjes eruit zien. Ik kwam tijdens mijn zoektocht naar "Witte nintendo" en "oranje batterij" de onderstaande foto tegen. Zonde dat mensen ze slikken, want die pilletjes zien er best leuk uit. Wat ik me nu zit af te vragen is het volgende: sommige zijn enorm groot, of lijken in ieder geval groot, hoe krijg je dat in één keer doorgeslikt?

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Lol ik praat soms es met die verzamelaar op PF. Mooi collectie die hij heeft.

SirErick zei:
Wat ik me nu zit af te vragen is het volgende: sommige zijn enorm groot, of lijken in ieder geval groot, hoe krijg je dat in één keer doorgeslikt?

Sommige of de meeste zijn ook heel hoog gedosseerd en hoef je gewoon niet volledig in je mik te draaien.
Bij de grote snoepen is er meestal wel een breeklijn aanwezig. Die granaat onderaan vind ik te gek :grin: .
Ik denk als je dicht bij de drukker bevriend bent je zo een snoepje wel kan bemachtigen.
Onlangs een micky mouse voorbij zien komen van 1,5 gram totaalgewicht en 350mg MDMA.

MusicIsLife

Wijs gebruiker
SirErick zei:
Wat ik me nu zit af te vragen is het volgende: sommige zijn enorm groot, of lijken in ieder geval groot, hoe krijg je dat in één keer doorgeslikt?

De meeste zijn echt niet groter dan een paracetamol hoor, die worden ook door veel mensen in 1 keer doorgeslikt.

Daarnaast klopt wat tekzor zei ook wel, de meeste pillen zijn zo hooggedoseerd dat het redelijk onverstandig is een hele te droppen :tongueout:

SirErick

Wijs gebruiker
Tekzor668 zei:
Lol ik praat soms es met die verzamelaar op PF. Mooi collectie die hij heeft.

SirErick zei:

Sommige of de meeste zijn ook heel hoog gedosseerd en hoef je gewoon niet volledig in je mik te draaien.
Ik was sowieso niet ver plan om te gaan slikken.
MusicIsLife zei:
SirErick zei:

De meeste zijn echt niet groter dan een paracetamol hoor, die worden ook door veel mensen in 1 keer doorgeslikt.
Oké, dat wist ik niet.

Tekzor668 zei:
Ik denk als je dicht bij de drukker bevriend bent je zo een snoepje wel kan bemachtigen.
Ikzelf heb niet de behoefte om ze te gaan uitproberen.

benniesmitters

Bewuste gebruiker
SirErick zei:
Ik ben geen XTC-gebruiker, dus als ik al die namen voorbij zie komen dan moet ik Google erbij halen om te zien hoe al die pilletjes eruit zien. Ik kwam tijdens mijn zoektocht naar "Witte nintendo" en "oranje batterij" de onderstaande foto tegen. Zonde dat mensen ze slikken, want die pilletjes zien er best leuk uit. Wat ik me nu zit af te vragen is het volgende: sommige zijn enorm groot, of lijken in ieder geval groot, hoe krijg je dat in één keer doorgeslikt?

Ja daarom koop ik bij dat soort pillen altijd een paar extra voor de verzameling :P. En je slikt ze natuurlijk niet in een keer. Of tenminste ik niet. Dan kan je me opvegen als ik dat zou doen haha

MDMAmazing1

Experimenterende gebruiker
Afgelopen zaterdag op een feest een gele UPS gefixt (Uiteraard niet getest :( )

Halfje van genomen voor de zekerheid, andere halfje aan een vriend gegeven, ging als een trein :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

SirErick

Wijs gebruiker
benniesmitters zei:
SirErick zei:

Ja daarom koop ik bij dat soort pillen altijd een paar extra voor de verzameling :P.
Voor de helderheid: ik heb geen XTC in huis, die foto heb ik geleend van het Internet.

MDMAmazing1

Hele lading gele UPS ingekocht, tot nu toe 2 getest MDMA gehalte blijkt extreem hoog te liggen: 250-275 mg.

Zal mensen waarschuwen.

Fool

Badass junkie
Gele UPS schijnen een spreiding van zo'n 160-280 te hebben, véél te veel verschil als je het mij vraagt. :P

Pilouh

Newbie
Had zaterdag op Reverze ook de gele Ups'jes,
Heb 1,5 geconsumeerd en ging heerlijk :hearteyes:
Als je ze kan krijgen mensen, ze zijn echt aanteraden :openmouth:

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Pilouh zei:
Had zaterdag op Reverze ook de gele Ups'jes,
Heb 1,5 geconsumeerd en ging heerlijk :hearteyes:
Als je ze kan krijgen mensen, ze zijn echt aanteraden :openmouth:

Idd maar ik ben geen liefhebber met die gekke spreiding.

OT. Volgende week een oranje legomannetje en een groene tripadvisor. Schijnt iets nieuw op de markt te zijn, ik zal de TC resultaten met jullie delen.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Tekzor668 zei:
Idd maar ik ben geen liefhebber met die gekke spreiding.

Daarom vind ik dit topic helemaal niets... Pilouh schrijft dat de gele UPS aan te raden zijn, terwijl ze dat eigenlijk helemaal niet zijn omdat de spreiding zo groot is dat doseren bijna niet te doen is.

Ik hoop dat we ooit eens van dat vertrouwen in logootjes af komen.

Fool

Badass junkie
Ik vind het echter wel handig om te weten welke pillen op de markt een grote spreiding hebben, kan ik die mijden als ik nieuwe moet scoren. :P

Kessie

Ik kan Heineken pilletjes bemachtigen. Zou dit "oude" voorraad zijn of een nieuwe druk? Ik lees nergens dat er een nieuwe druk van is.

Fool

Badass junkie
Gewoon eventjes laten testen, het is ook best mogelijk dat er een kleine extra druk is gemaakt waarover je niets gehoord hebt. :wink:

Pilouh

Newbie
Heeft iemand al ervaring met de rode UPS? Gelieve dan te pm'en of dergelijke
Vind niet echt tamelijk veel over spreiding, etc.
Maar 1 testresultaat gezien van 209 Mg. Ben namenlijk benieuwd naar hoe deze zijn :mrgreen:

HoneyC

Belezen gebruiker
Tekzor668 zei:
HoneyC zei:
goudstaafjes, echt 100000x NIKS. Heel me avond verkloot, viel zowat in slaap.. :(

Had je ze beter laten testen. Op genoeg andere fora waarschuwingen dat laatste batches geen tot weinig mdma bevatten dus beter laten testen.

Dat was het domme dus, ik had het niet laten testen. Maar was ook een wijze les vanaf nu laat ik alles testen voordat ik eraan begin

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Pilouh zei:
Heeft iemand al ervaring met de rode UPS? Gelieve dan te pm'en of dergelijke
Vind niet echt tamelijk veel over spreiding, etc.
Maar 1 testresultaat gezien van 209 Mg. Ben namenlijk benieuwd naar hoe deze zijn :mrgreen:
Lees even de forumregels. Niet speculeren over de kwaliteit van jouw pillen. Laat je pil testen en dan weet je het, wij weten niet wat er in jouw pil zit...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan