Welke pil had je laatst?

Status
Niet open voor verdere reacties.

transformated

Badass junkie
Weet niet welk logo het was maar de pil was wit en de bovenkant of zijkant was en klein cirkeltje en de midden was een groter cirkeltje en dan de onderkant of andere zijkant was ook een klein cirkeltje. Was 2-3 weken geleden.

T-Bone

Experimenterende gebruiker
transformated zei:
T-Bone zei:
Rode UPS dit weekend gehad op rampage. :hearteyes: Wat een perfect avondje was met dat !

Was de muziek goed? Ben zelf niet geweest omdat ik het idee had dat het te commercieel was maar volgend jaar ga ik zeker.

Ik ben helemaal niet bekend met deze muziek en ging dan ook met een klein zenuwachtig gevoel naar dit feesje omdat Drumm&Bass en dubstep mij nooit echt konden bekoren. :P. Maar toen ik aankwam in het sportpaleis en een pintje in mijn handen had en mijn rode UPS had gestoken ging mijn humeur alleen maar omhoog. :wink:. De lasers en de muziek werden echt magistraal en ik heb de avond van mijn leven gehad. :hearteyes: . Ik ben deze muziek
nu gaan appreciëren en ga volgend jaar zonder twijfel terug ! :wave: :grin:

arkey919

Newbie
Gele UPS. Heb een hoop verschillende geprobeert, maar deze sloegen echt alles.
Op een feest een halve gepopt, en ik heb altijd een hekel aan dat wachten, maar deze sloegen zo snel. Heb geen idee waaraan dat ligt. Maar heb het sindsdien elke keer bij deze.

MIA-1985

Wijs gebruiker
arkey919 zei:
Op een feest een halve gepopt, en ik heb altijd een hekel aan dat wachten, maar deze sloegen zo snel. Heb geen idee waaraan dat ligt. Maar heb het sindsdien elke keer bij deze.

Oke kijk wel een beetje uit met die GELE! Weet niet of het je bekend was, maar die gele hebben een nogal grote spreiding, hang me niet op aan de exacte milligrammen, maar de range zit zo tussen de 160 en 230mg en dat maakt nogal een verschil!!
De rode wat dat betreft hebben een veel stabielere spreiding volgens het testcentrum.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Fresh zei:
arkey919 zei:

Oke kijk wel een beetje uit met die GELE! Weet niet of het je bekend was, maar die gele hebben een nogal grote spreiding, hang me niet op aan de exacte milligrammen, maar de range zit zo tussen de 160 en 230mg en dat maakt nogal een verschil!!
De rode wat dat betreft hebben een veel stabielere spreiding volgens het testcentrum.

Het is een slordige spreiding van 272 - 160

MIA-1985

Wijs gebruiker
Tekzor668 zei:
Fresh zei:
arkey919 zei:

Het is een slordige spreiding van 272 - 160

160-272 zeg je? Dan is het nog erger geworden, maar extremen filteren ze er meestal uit, en 272 is wel extreem, zo niet bijna onmogelijk als je het brutogewicht van het pilletje bekijkt, maar het kan wel ja. Zag zoiets ook al eens op PF voorbij komen.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Totaal niet onmogelijk als je ziet dat er snoepen op de markt zijn van 360/380mg brutogewicht met een werkende inhoud van 220mg...

Wiz

Newbie
Gisteren invaderz gent
Heb rode domino's gekocht en nog een andere pil. Weet jammergenoeg niks van deze pil, was een geel zonnetje. Volledig ingenomen 4u later halve domino en de hele avond super goed gevoeld lekker gedanst. Heb ook nog 6 jointjes gedaan over de hele avond :stoned: :xtc: :openmouth:

MIA-1985

Wijs gebruiker
Tekzor668 zei:
Totaal niet onmogelijk als je ziet dat er snoepen op de markt zijn van 360/380mg brutogewicht met een werkende inhoud van 220mg...
I know, maar ik dacht dat die UPS niet zoveel woog namelijk. Ik heb trouwens een SilkRoad pilletje van 300mg netto..das pas ziek. Maar die is alleen om te bewaren, zal hem nooit nemen denk ik haha.

transformated

Badass junkie
I know, maar ik dacht dat die UPS niet zoveel woog namelijk. Ik heb trouwens een SilkRoad pilletje van 300mg netto..das pas ziek. Maar die is alleen om te bewaren, zal hem nooit nemen denk ik haha.

300mg dat is toch wel teveel stel je voor het is je maat ze eerste keer dat ie xtc neemt en hij heeft zo'n pilletje hij zal een waarschijnlijk rap aan de ehbo staan.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Fresh zei:
Tekzor668 zei:

Bruto gewicht van de ups zijn 540 - 470mg. Daar kan met prima 350mg werkende stof in toch :wink:

Lijk me een ideaal pilletje voor mij, ik top mijn dosis met pillen van 200mg altijd tot 1 en een halfj. Zou ik een drukker kennen laat ik hem mij een persoonlijke stash 300mg pillen maken, hele avond kwartjes droppen :grin:

MIA-1985

Wijs gebruiker
transformated zei:

300mg dat is toch wel teveel stel je voor het is je maat ze eerste keer dat ie xtc neemt en hij heeft zo'n pilletje hij zal een waarschijnlijk rap aan de ehbo staan.
ja of simpelweg niet meer na-vertellen. Als je de pech hebt is het gewoon over en uit. Maar dat kan ook al met bijv.80mg je moet er maar net gevoelig voor zijn.

transformated

Badass junkie
Fresh zei:
transformated zei:

ja of simpelweg niet meer na-vertellen. Als je de pech hebt is het gewoon over en uit. Maar dat kan ook al met bijv.80mg je moet er maar net gevoelig voor zijn.

Ja sommige zijn er gevoeliger ervoor dan andere. 300mg zou ook een goeie dosis zijn voor ik maar het is nog altijd veel.

MDMAmazing1

Net 50 Oranje leeuwtjes binnen, liggen gemiddeld rond de 157-170 (5/50 getest)

Ze gaan rap, heerlijke ptjes heb ik gehoord van kopers :grin:

Binnekort zelf maar ff 1tje proberen :flushed:

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
bobsacamano zei:
Sorry kon het niet laten vind dit altijd zon bizar onzinnig topic :P Mijn excuces ik en mijn biertjes hadden een onderbroeken lol momentje.

Zo onzinnig vind ik het niet als mensen effectief hun testresultaten plaatsen over hier :)

Bobsacamano

Badass junkie
Mee eens maar dan nog weet je nog niet zo lang geleden Rode Supermans! De ene was goed de andere was giftig dus daarom vind ik test resultaten posten gewoon beetje onzinnig. Maar goed ik weet ook wel dat dit topic niet zo serieus bedoeld is. Mijn excuses voor mijn reactie.

Tekzor668 zei:
bobsacamano zei:
Sorry kon het niet laten vind dit altijd zon bizar onzinnig topic :P Mijn excuces ik en mijn biertjes hadden een onderbroeken lol momentje.

Zo onzinnig vind ik het niet als mensen effectief hun testresultaten plaatsen over hier :)

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Tekzor668 zei:
bobsacamano zei:

Want? Je kunt het niet gebruiken om te beoordelen of je eigen pil safe is, dus heel veel heb je er niet aan.

De rode duifjes zijn het leukste voorbeeld. In de database van het testcentrum staan zo'n 20 tot 30 rode duifjes die weinig tot niet van elkaar te onderscheiden zijn met het blote oog.

Bobsacamano heeft helemaal gelijk dus. Maar als mensen hier hun logootje willen delen prima, ik hoop alleen dat anderen er geen vertrouwen mee winnen want dan kunnen er doden vallen in het slechtste geval

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Het kan misschien wel meer mensen stimuleren om gewoon hun pil te laten testen als ze overhier ook een negatief resultaat zouden maar gelukkig is de markt laatste tijd goed schoon..

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Tsja, dat de markt over het algemeen schoon is geeft wel een vals vertrouwen. Hoe groot is nou de kans dat je bij die 10% zit met vervuilde pillen... 1 op 10 dus, best groot...

uncoolbeatle

2 weken geleden op Rampage (sportpaleis) 1,5 blauwe turtle geslikt. Dealer zei dat er 200 mg in zat, kan wellicht wat minder zijn maar jeeezus wat ging ik daar ongelofelijk lekker op :hearteyes: Niet veel last gehad van dynamische kaken, en een enorm love gevoel dat in vlagen bleef komen, ik heb een hele dj set van ongeveer een uur non-stop met iemand liggen zoenen, wat achteraf 5 minuten lijkt..haha... :)

Timmie94

Bewuste gebruiker
Mijn laatste waren gele UPS, en oranje plus/minnetjes of batterijen? Weet niet hoe je die dingen noemt..

Zondag naar Timewarp, weet nog niet zeker wat er mee gaat.. Krijg ze donderdag pas

darkpsy28

Newbie
Mijn laatste pilletje was rode ups 2genomen op een dnb feest gingen wel lekker. Was alweer een lange tijd geleden dat ik pillen had gebruik was nog wel eens leuk maar niet egt mijn drug of choice meer, vroeger wel :grin: haha

losbanditas

Laatste x rode ups en gele rollys roce, allebei rond de 200mg, gedoseerd in kwartjes... ging er heerlijk op. Hele relaxte heerlijke gevoelens, volgens mn vrienden uur lang met mn ogen dicht genoten van de muziek op de dansvloer :grin:

Later wel natuurlijk iets meer speedy na het bijpakken.

kingdalton

Belezen gebruiker
Laatste was een Rolling Stone, 175 mg dacht ik, spreiding ben ik vergeten. Nog nooit zo hard gehallucineerd tijdens een feestje, gelukkig was ik aan het genieten van de mogelijkheden van mijn brein. Heb skeletten, vuur, jungles, opgehangen kleurlingen (jaren 50 disney kleurlingen) gezien en David Guetta (hekel aan die gast) was de DJ.

:grin:

VRIJDAG 30 JANUARI 2015
Blackout: Noisia, Audio, Neonlight, Black Sun Empire

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan