Welke pil had je laatst?

Status
Niet open voor verdere reacties.

JackHerrer

Bewuste gebruiker
Alweer een maand of 7 geleden (tijd voorweer een keertje flink snoepen:grin:). Maar dat was een ducati ( naja 2).
Heerlijk op gegaan toen. Geweldig spul! :grin:

Haardroger

Belezen gebruiker
Sæglópur zei:
Iemand bekend met rode en blauwe Bluetooths (althans dat is het tekentje dat erop staat)?

Nope...
Tegen de tijd dat je deze reactie leest zal je voorraad al 10x op zijn gok ik maargoed...
Rode UPS voor mij. Nog een paar over.
Komend weekend weer ergens nieuwe regelen.
Vind het wel leuk al die plaatjes :)

Gamina

Newbie
gele ups, hiervoor ook heiniken, goldbars en boedhas gehad. Maar deze ups zijn de beste tot dusver. De inslag duurde wel wat lang maar de high bleef zo lang hangen.

mario1223

Experimenterende gebruiker
Blauwe decepticon.. Super goeie trip

Jessy204

Newbie
Blauwe tesla's <3
Één van de fijnste pillen die ik ooit heb gehad. Kicken heel fijn in (begint met vrolijkheid en een fijn gevoel van binnen) en wat sneller dan normaal bij mij.

Zijn 210 mg geloof ik. Nu zijn het blauwe instagrams, maar zijn als het goed is hetzelfde.

Haardroger

Belezen gebruiker
Jessy204 zei:
Nu zijn het blauwe instagrams, maar zijn als het goed is hetzelfde.

Die heb ik thuis liggen :openmouth:
Ga ze waarschijnlijk over een paar weken gebruiken.
Eens kijken of ze de verwachtingen waar kunnen maken!

OT: Groene Dom Perignon, prima pilletje!

anhaedra

Belezen gebruiker
Blauwe domino's. Alleen getest op aanwezigheid MDMA.

Begon met een halve, is te weinig. Adviseer een hele te pakken. Die klapt er echt lekker in.

Na twee hele, over een tijdsbestek van 3 à 4 uur, stond ik iets té strak.

Viel me op dat ik van het eerste halfje pap in m'n benen kreeg.

MeejheM

Badass junkie
ik heb echt een gruwelijke verzameling opgebouwd aan "xtc" pillen(in flippo mappen), maar zo grappig als tegenwoordig kwam je ze jaren geleden nooit tegen. nog steeds geld dat elke stempel elke week andere pillen drukt, zorg dat je alles laat testen voordat je ze zelf gebruikt, laat staan advies geven hier.

een halve pil betekend niks hier op het forum, de de meesten zijn tegen het gebruik van zulke termen om hoeveelheden werkzame stoffen te adviseren.

testen is gratis voor je eigen veiligheid. je bent eigenlijk dom als je het niet doet.

anhaedra

Belezen gebruiker
MeejheM zei:
nog steeds geld dat elke stempel elke week andere pillen drukt, zorg dat je alles laat testen voordat je ze zelf gebruikt, laat staan advies geven hier.

een halve pil betekend niks hier op het forum, de de meesten zijn tegen het gebruik van zulke termen om hoeveelheden werkzame stoffen te adviseren.

testen is gratis voor je eigen veiligheid. je bent eigenlijk dom als je het niet doet.
Weinig informatie is beter dan helemaal geen informatie. Ik heb geprobeerd iets te vinden over blauwe domino's maar vond helemaal niks op internet. Vandaar dat ik dit wilde delen, misschien dat iemand er nog iets aan heeft.

Als je wel milligrammen erbij vermeldt, is het nog steeds een schijnveiligheid. No way dat je zeker met dezelfde batch te maken hebt. Of dat het op jou dezelfde uitwerking heeft.

En heb ergens anders al uitgelegd waarom testen niet lukte.

Bobsacamano

Badass junkie
Wat er bedoeld word Anhaedra. Is dat het allemaal geen ruk uitmaakt wat je neerklapt hier. Of je nou wel of niet je milligrammen er bij zet het geld alleen maar voor de pil die jij hebt genomen of wil gaan nemen.

Een pillen draaier maakt iedere week nieuwe pillen en iedere week zien ze er voor een bepaalde periode hetzelfde uit maar kan er iets anders in zitten.

Speculeren of halve informatie verstrekken kan problemen geven. Dat gecombineerd met gedrag als een heel weekend pillen slikken kan vooral de jonge lezer hier nogal op een verkeerd been zetten. En dat proberen bepaalde bezoekers hier te voorkomen.

Je moet gewoon altijd testen en geen speculaties plaatsen of adviezen geven als. Neem een hele want dan knalt ie er lekker in. Dit is onverantwoord.

Maar goed dit is allemaal off-topic

anhaedra zei:
MeejheM zei:
nog steeds geld dat elke stempel elke week andere pillen drukt, zorg dat je alles laat testen voordat je ze zelf gebruikt, laat staan advies geven hier.

Weinig informatie is beter dan helemaal geen informatie. Ik heb geprobeerd iets te vinden over blauwe domino's maar vond helemaal niks op internet. Vandaar dat ik dit wilde delen, misschien dat iemand er nog iets aan heeft.

Als je wel milligrammen erbij vermeldt, is het nog steeds een schijnveiligheid. No way dat je zeker met dezelfde batch te maken hebt. Of dat het op jou dezelfde uitwerking heeft.

En heb ergens anders al uitgelegd waarom testen niet lukte.

Bobsacamano

Badass junkie
Ja misschien wel. Als het gaat om kleur en wat voor grappig logotje er op staat niet maar speculaties vind ik heel slecht vooral als het om xtc gaat.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Blijkbaar kennen jullie allemaal het laten en doen van een drukker... drukken jullie dan zelf die bonen??

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Dat is wel waar en je hebt een punt. Bepaalde drukken vind ik toch mooi de resultaten aanhouden zoals vermeld maar deze tijden gaat het terug anders op. Dezelfde drukken in verschillende kleuren met een verschillende inhoud zoals die leeuwtjes. Elke kleur heeft een andere inhoud en ik vind dit volledig absurd en gevaarlijk voor de recreatieve gebruiker. Zeker als men niet de mogelijkheid heeft om te testen en enkel kan hopen dat het kleur die je verkregen hebt MDMA is...

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
bobsacamano zei:
Je moet gewoon altijd testen en geen speculaties plaatsen of adviezen geven als. Neem een hele want dan knalt ie er lekker in. Dit is onverantwoord.
Ik kan niet anders dan me hier bij aansluiten. Adviezen over dosering zou meer gebaseerd moeten zijn op richtlijnen zoals de 1 a 1,5mg per kg regel. Dus al weet je hoeveel mg er in jouw specifieke pil zit, dan nog is het onverantwoord om te zeggen dat iemand een hele of een halve moet nemen. Je moet gewoon lekker nemen wat voor jou verantwoord is of waar je je goed bij voelt. Ik heb ook vrienden die dan de hele tijd aan me vragen om ook nog een halfje mee te doen, want dan lopen we zo lekker gelijk. Ik kan daar altijd slecht tegen, want ik neem gewoon wanneer ik er zin in heb. Maarja, sommige mensen hebben nou eenmaal behoefte om alles samen te doen ofzo.

Maargoed, van mij hoeft dit topic ook niet maar vind het verder wel prima als mensen graag bespreken welke pil ze gehad hebben. Wel wil ik iedereen er nog op wijzen dat het volgens de forumregels niet is toegestaan om te speculeren over drugs. Daarom wil ik vanaf hier iedereen vriendelijk doch dringend verzoeken geen doseringen meer bij je pil te plaatsen, dat levert alleen maar een schijn zekerheid op en voegt verder ook inhoudelijk niks aan dit topic toe.

Fool

Badass junkie
Psychedelibee zei:
Maargoed, van mij hoeft dit topic ook niet maar vind het verder wel prima als mensen graag bespreken welke pil ze gehad hebben. Wel wil ik iedereen er nog op wijzen dat het volgens de forumregels niet is toegestaan om te speculeren over drugs. Daarom wil ik vanaf hier iedereen vriendelijk doch dringend verzoeken geen doseringen meer bij je pil te plaatsen, dat levert alleen maar een schijn zekerheid op en voegt verder ook inhoudelijk niks aan dit topic toe.
Aan de andere kant vind ik het wel prettiger om te weten welke pillen minstens éénmaal betrouwbaar zijn bevonden, zodat ik weet bij de aanschaf van welke pillen ik het meeste kans(met de beschikbare informatie) heb om geen miskoop te doen. :)

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Fool zei:
Psychedelibee zei:
Aan de andere kant vind ik het wel prettiger om te weten welke pillen minstens éénmaal betrouwbaar zijn bevonden, zodat ik weet bij de aanschaf van welke pillen ik het meeste kans(met de beschikbare informatie) heb om geen miskoop te doen. :)
Daar heb je best een goed punt hoor, maar ik ben bang dat er ook veel mensen zijn die dan niet meer de noodzaak zien om het nog zelf te testen. Wellicht is pillreports dan een goede plek om informatie op te halen om de kans op een miskoop te verkleinen.

Fool

Badass junkie
Ja, ik snap de andere kant van het verhaal ook wel. Dat wordt dan maar pillreports bekijken als ik het in m'n kop haal ooit nog pillen te scoren. xD

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Fool zei:
Ja, ik snap de andere kant van het verhaal ook wel. Dat wordt dan maar pillreports bekijken als ik het in m'n kop haal ooit nog pillen te scoren. xD
Pillreports is natuurlijk ook geen garantie, maar daar staan vaak ook nog wel afmetingen enzo bij waardoor het alweer iets meer lijkt op wat ze bij het testcentrum registeren.

Maar voor de meelezers, ook pillreports is echt geen garantie, dus altijd testen!

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Inderdaad, op PR proberen ook dealers hun pillen hoger te adverteren. Zoals die hello kittys onlangs. Gaf iemand aan dat ze 260 waren en iemand op partyflock gaf een veel lager testresultaat 1 week later.

Als iemand zoals fool graag op die gedeelde resultaten vertrouwd dan vind ik een topic op DF zoals bv ; "Deel jou testresultaat" dan nog het meest vertrouwbaar want de meeste actieve leden hier hebben het wel voor veilig gebruik vergeleken met andere fora online. Op PR zie je veel van die "doubledrop" verhalen. Mij niet gezien 2 dobbels van 210 mg :kots:

Fool

Badass junkie
Tekzor668 zei:
Inderdaad, op PR proberen ook dealers hun pillen hoger te adverteren. Zoals die hello kittys onlangs. Gaf iemand aan dat ze 260 waren en iemand op partyflock gaf een veel lager testresultaat 1 week later.

Als iemand zoals fool graag op die gedeelde resultaten vertrouwd dan vind ik een topic op DF zoals bv ; "Deel jou testresultaat" dan nog het meest vertrouwbaar want de meeste actieve leden hier hebben het wel voor veilig gebruik vergeleken met andere fora online. Op PR zie je veel van die "doubledrop" verhalen. Mij niet gezien 2 dobbels van 210 mg :kots:
Dat zou een betere bron zijn ja, maar ik zie daar eigenlijk (bijna) nooit pillen voorbij komen. :P

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Tekzor668 zei:
:

Ik heb dat zelf een paar jaar geleden gehad met blauwe spookjes. Waren aan ons verkocht als zijnde met 160mg MDMA. Maar ik laat ze zelf altijd mog testen of degene die ze haalt voor ons. Deze kwamen als maar 90 mg MDMA uit de test... :confused:

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
OMG! Ik lees nu dit topic pas.... Niet te geloven hoe mensen nog denken dat het aan t soort pilletje ligt of je lekker gaat.
"Ik had die pil, die was vet goed!" "Maar ik had die andere en die was beter!" "Je moet die eens nemen, dat zijn vette goeie pillen waar je goed op gaat!"
Neem beter zo een wit tabletje van de Etos waar een P op staat, zijn ook vet goeie pillen...

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ja echt...

Het blijft absurd om te zien hoe de meeste mensen in dit topic over verschillende soorten pillen praten alsof ze allemaal hun eigen specifieke kenmerken en effecten hebben. Verschillende varianten van mdma...

Dat is alsof suikerklontjes in verschillende vormpjes worden geperst en deze magischerwijs allemaal net wat andere smaakjes krijgen. Het is suiker! En het blijft suiker!

Het is mdma! En het blijft mdma!

Ik weet niet of de hersenschade nu al massaal heeft toegeslagen. Misschien is dat het gewoon.:tonguewink:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Hahahahahah! (Ik wilde de old school lach smiley gebruiken maar die hebben we niet meer...?)
Een aantal zijn overgenomen kijk bij smiley's en daar old school.

Is de nieuwe niet goed? Zal het aankaarten in dat geval.

OT
1 geteste van 165 mg zonder rare/versnijdingsstoffen stoffen. Volgende week is het zover na 10+jaar pauze...
Hoop dat het werkt ; de 3 maanden regel is vervaagt inmiddels :)

PS viel bij laatste inname in slaap 10+ jaren terug. Dat is de laatste ervaring dus erg benieuwd na de lange pauze...:xtc:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan