Welke RC

PinkFluffyUnicorn

Badass junkie
Hoi hoi

binnenkort wil ik eens wat nieuw proberen… waar heb ik ervaring mee?
- xtc (geleden van 1e lockdown)
- speed (1x nee bedankt)
- sos (duur voor wat het is)
- 3 cmc (favo)
- wiet (weinig aan vind ik)
- 6apb (maar herinner me effect niet meer 😅)

wat wil ik eens testen van gevoel/effect…
- iets dat ik liefst alleen kan ervaren
- xtc-achtig
- liefst zo min mogelijk craving 🤓
- visuele effecten lijken eens leuk te ervaren…
- favo activiteit tijdens high ; q-time

Benieuwd naar jullie tips…

Zeehond

Badass junkie
Poeh dat is een lastige..
5-mapb komt als eerste in me op.
Is wat minder actief dan 6-apb, wel chill voor thuis ook 🤩
Of the Borax combo, maar dat is meteen weer combineren…

PinkFluffyUnicorn

Badass junkie
Poeh dat is een lastige..
5-mapb komt als eerste in me op.
Is wat minder actief dan 6-apb, wel chill voor thuis ook 🤩
Of the Borax combo, maar dat is meteen weer combineren…
5-mapb en 6-apb ook aan gedacht, maar raak niet wijs uit werking (verschil tussen beide) en vind nogal heel lange werking?
Borax combo? Explain 🤓🤓

PinkFluffyUnicorn

Badass junkie
Borax combo; uitleg gevonden 🥹

op een niet-nader-genoemde vendor kwam ik ook vloeibare buisjes tegen, mengelingen van verschillende soorten.. iemand ervaring mee?

Zeehond

Badass junkie
5-mapb en 6-apb ook aan gedacht, maar raak niet wijs uit werking (verschil tussen beide) en vind nogal heel lange werking?
Borax combo? Explain 🤓🤓
Genoeg info te vinden via zoekfunctie!
5-mapb is de meer bankhang chill versie van 6-apb. Die laatste is meer voor een lang feest of festival.

Borax kun je ook hier wel wat over vinden, gebruik de zoekfunctie. Er is al zoveel geschreven.
Ik heb een tripreport geschreven over mijn ervaring.
RC gemaakt om xtc na te maken.
Er zit 5-mapb in, 2-fma en een beetje 5-meo-mipt.
Ik heb dan weer een variant gedaan met 4-fma in plaats van 2-fma vorig jaar om het nog makkelijker te maken 🤣🤣🤣.

Ik zou persoonlijk als ik jou was eerst eens gewoon alleen 5-mapb gebruiken, nadat je beetje ingelezen hebt.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Borax combo; uitleg gevonden 🥹

op een niet-nader-genoemde vendor kwam ik ook vloeibare buisjes tegen, mengelingen van verschillende soorten.. iemand ervaring mee?

Niet doen, je weet gewoon niet hoeveel zo'n flesje bevat en hoeveel je exact kan nemen of binnen krijgen. Beter stofje bestellen en wegen met weegschaal. Zoals 5-mapb. Ideale thuis chill MDMA like drugs volgens wat ik hoor en lees.

PinkFluffyUnicorn

Badass junkie
Niet doen, je weet gewoon niet hoeveel zo'n flesje bevat en hoeveel je exact kan nemen of binnen krijgen. Beter stofje bestellen en wegen met weegschaal. Zoals 5-mapb. Ideale thuis chill MDMA like drugs volgens wat ik hoor en lees.
Vond die beschrijving van buisjes idd vaag. Maar dacht: ik vraag het hier even .. waar anders vragen 😅😅 maar no go. ✅

New Dawn

Bewuste gebruiker
Ik neem je niets kwalijk hoor, maar ik kwam toevallig net van dat topic, en ik vind kant-en-klare mengelmoesjes eng. (En ik ben een beetje uit mijn plaat door de O-PCE)
Er bestaan leuke (relatief veilige) combinaties die het proberen waard zijn, maar beter begin je dan zelf voorzichtig met zuivere afgewogen substanties.

6-APB is (op zichzelf) (mits correct gedoseerd) (met lange pauzes tussen sessies) een feest, de lange stabiele werking is juist fantastisch.

Hee... Ik heb mijn zin aangevuld, kun je je quote even bijwerken @PinkFluffyUnicorn ? :sweatsmile:

Laatst bewerkt:

PinkFluffyUnicorn

Badass junkie
Ik neem je niets kwalijk hoor, maar ik kwam toevallig net van dat topic, en ik vind kant-en-klare mengelmoesjes eng. (En ik ben een beetje uit mijn plaat door de O-PCE)
Er bestaan leuke (relatief veilige) combinaties die het proberen waard zijn, maar beter begin je dan zelf voorzichtig met zuivere afgewogen substanties.

6-APB is (op zichzelf) (mits correct gedoseerd) (met lange pauzes er tussen) een feest.
Las het net ook 😅 snap de link die je legt hoor.. was mijn bedoeling dus niet..

Cyndaquil

Bewuste gebruiker
6-APB of 4-FMA.
Maar alleen zijn deze drugs stuk minder leuk.
Maar zie dat je geen ervaring met ketamine hebt dus dat zou ook nog kunnen alleen past dan weer niet in plaatje xtc achting.

Bovenaan