welke shag ?

raging_bull

Bewuste gebruiker
De kunst zit hem niet in sjag of peuken, de kunst zit het in de joint zo puur mogelijk laten smaken.

Ik draai altijd met halfzware Van Nelle en met Bob Marley pure hemp papers. Deze draai ik binnenste buiten, en daarnaast zit er altijd een lekkere hoeveelhijd cristal in..

Ik heb al meerdere keren complimenten gekregen dat die van mij echt goed zijn en niet zo zwaar hard op je keel. Lekker zacht, maar wel een sterk genoege pure hasj smaak :P

azgaza

Badass junkie
Ik rook men joints met shag, en dan altijd weinig shag, afwisselend drum mild of samson met minder nicotine. Altijd de lichtere shag met 0,7 mg nicoine erin. Ik rook niet, en nog lichtere shag smaakt walgelijk en ikw il ook niet te veel nicotine binnenkrijgen.
Het voordeel van die shag van samson (de lichte); is dat die nauwelijks smaak heeft.

ThaReaper

Bewuste gebruiker
90% van de tijd Van Nelle halfzwaar en als ik zin heb in wat "speciaals" pak ik Black Devil of Menthols van Marlboro geeft toch net dat beetje extra's aan die fakkel

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Ik heb een pot met tabak, voot lege fuilterhulsjes, een stuk goedkoper.

T gaat mij niet om de smaak, maar meer om t effect :)

shokora

Wijs gebruiker
Altijd drum, maar op zich maakt het me niet zo super veel uit, zolang het maar shag is. Ik vind peuken echt enorm ranzig om mee te draaien :( Ik draai alleen met peuken als ik geen shag meer heb en het is laat. Dan kun je nog wel sigaretten uit de automaat trekken maar geen shag.

Suntablet

Bewuste gebruiker
Meestal tigra of marlboro
Belgam soms en met sigaretten als ik geen tabak meer heb.

Maar als ik met sigaretten rol brand de joint altijd te hard vind ik. Kan aan mijn manier van rollen hangen.

Mayan

Bewuste gebruiker
Geef mij toch maar een sigaretje hoor.
Dat is al lekker droog, rolt gemakkelijk en rookt gemakkelijk weg.

Ik vind persoonlijk ook dat je je wiet/hasj makkelijker kan mengen met een marlboro dan met roltabak.

Towlie

Newbie
ik moet zeggen dat ik het nogal vreemd vind dat de meesten hier blijkbaar met sigarettentabak rolt want zulke tabak vliegt echt overal naartoe tijdens het rollen en smaakt ongeloofelijk door terwijl shag gewoon mooi tesamen blijft 'plakken' waardoor je toch een stuk makkelijker kunt rollen... van uit een persoonlijk perspectief moet ik toch zeggen dat ik geen mond meer heb na zo een jointje (sigaretten) ... ik rol zelf met belgam 19, iets minder teer dacht ik en de smaak ik zachter zodat de wietsmaak meer doorkomt, niet gezeverd! Als ik zelf af en toe een jointje op mezelf rook, 45 (munt) het is een beetje vreemd om wiet met munt te combineren maar ik kan er niet over hoe fris ik het vind..
iedereen zo zijn eigen manier natuurlijk ...

dropkick_tamas

Experimenterende gebruiker
shag is een kernbom op je keel. Beter gewoon een sigaret of nog beter light, dan proef je de wiet meteen een stuk beter :hearteyes:

greenpower

Bewuste gebruiker
dropkick_tamas zei:
shag is een kernbom op je keel. Beter gewoon een sigaret of nog beter light, dan proef je de wiet meteen een stuk beter :hearteyes:

Inderdaad, marlboro light ofzo is het beste, dat proef je bijna niet.

maiskorrel

Bewuste gebruiker
Ik draai gewoon met de shag die ik dan heb, dat kan zijn:

-halfzware van Nelle
-Luckey strike Fire Leaf
-Camel shag
-Javaanse sletjes 3/4 :grin:

Afghaan-Gek

Bewuste gebruiker
Towlie zei:
ik moet zeggen dat ik het nogal vreemd vind dat de meesten hier blijkbaar met sigarettentabak rolt want zulke tabak vliegt echt overal naartoe tijdens het rollen en smaakt ongeloofelijk door terwijl shag gewoon mooi tesamen blijft 'plakken' waardoor je toch een stuk makkelijker kunt rollen... van uit een persoonlijk perspectief moet ik toch zeggen dat ik geen mond meer heb na zo een jointje (sigaretten) ... ik rol zelf met belgam 19, iets minder teer dacht ik en de smaak ik zachter zodat de wietsmaak meer doorkomt, niet gezeverd! Als ik zelf af en toe een jointje op mezelf rook, 45 (munt) het is een beetje vreemd om wiet met munt te combineren maar ik kan er niet over hoe fris ik het vind..
iedereen zo zijn eigen manier natuurlijk ...

-en shag smaakt niet lang door? laat je smaak centrum grondig doorzoeken gozer!als je nu belt naar je huisarts heb je misschien volgende maand al een neuroloog....

shag bevat meer toegvoegd water, tabaksextract, en glucosestroop.
na een pakje drum shag doet mijn keel meer pijn dan na een slof(!) winston sigaretten .

shag bevat toevoegingen die wietsmaak compleet ondersneeuwen....

Afghaan-Gek

Bewuste gebruiker
een kleine test : draain eens een stickie met 0.5 gram goede droge wiet , gemixed met een kwart sigaret.

nix scherps aan
smooth as f*ck
space als een konijn.

maar als je liever grote toeters met veel shag bouwt snap ik dat wel hoor - lekker stoer zuigen aan een grote staaf.... :stoned:

kwieb

Newbie
golden virginia... is een beetje vochtig, licht, niet zo bitter als drum halfzwaar.
mijn ervaring met (de nederlandse) rizla blauw en die rooie is helemaal erg... dat ze wel héél snel opbranden. meestal gebruik ik smoking of mascotte blauw.

Amaranth

Bewuste gebruiker
Ik kan me echt niet voorstellen dat mensen met sigaretten fijn vinden draaien.. Ik kan nog niet zo goed draaien met shag, maar met een peuk erin krijg ik hem helemaal niet dicht..

smoker41

Experimenterende gebruiker
Amaranth zei:
Ik kan me echt niet voorstellen dat mensen met sigaretten fijn vinden draaien.. Ik kan nog niet zo goed draaien met shag, maar met een peuk erin krijg ik hem helemaal niet dicht..

nou op de duur leer je het wel man
bij mij was in begin ook zo van die kromme bananen enzo :grin:
maar nu rol ik een mooi j'tje op 50 sec ofzo en dan haast ik me nog niet

en ben er ook altijd zo verliefd op :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

zelf rook ik het liefst met gauloises blondes(siggaretten) :stoned:

Bovenaan