Winehouse zei:Neem dan benzo's mee. De hele vakantie in een roesje. Heerlijk!
Winehouse zei:Het is makkelijker om tussendoor stiekem een benzootje te snoepen dan wiet te gaan roken !

space jace zei:ja, maar ik heb (ipv. Praag) een weeklang in een blokhut in de bergen gezeten zonder bereik of iets dergelijks,, gelukkig had mn neef 5 gram white widow meegenomen ^^
Lijkt me ook bitter weinig.StonerSmile zei:space jace zei:ja, maar ik heb (ipv. Praag) een weeklang in een blokhut in de bergen gezeten zonder bereik of iets dergelijks,, gelukkig had mn neef 5 gram white widow meegenomen ^^
Oke, dan baal je
was 5 gram wel genoeg voor meerdere personen in 1 week? :P
KoxBox zei:Lijkt me ook bitter weinig.StonerSmile zei:Oke, dan baal je
was 5 gram wel genoeg voor meerdere personen in 1 week? :P

KoxBox zei:Ochja... Beter dan niets zeker?
KoxBox zei:Ochja... Beter dan niets zeker?
KoxBox zei:Oom Klaas zei:En als je je vaag wilt voelen, dan ga je toch lekker zuipen.
Daar is zo'n vakantie gewoon voor, vooral in Tsjechië alcohol kost echt geen drol daar![]()
Inderdaad, nog geen 42cent voor een halve liter ofzo echt belachelijk!
PepTalk zei:Geloof me, niets is lekkerder dan een vers biertje op een terras in Pilzen.
De stad waar het allemaal begon![]()
space jace zei:klopt slechts gedeeltelijk, die 42 cent (minder zelfs nog) voor een halve liter is erg smerig tsjechiesch bier. Goed bier was daar gewoon net zo duur als in Nld. -.- ze hadden wel guiness in elke supermarkt![]()
PepTalk zei:Geloof me, niets is lekkerder dan een vers biertje op een terras in Pilzen.
De stad waar het allemaal begon![]()
Slecht ideespace jace zei:hoi, ik ga over een week op vakantie naar Tsjechië, nou in mijn opinie valt daar geen zak te beleven en vandaar dat ik wat wiet wil meenemen.
Gelukkig is dit topic al 2 maand oud, anders had hij niets gehad aan jouw post.JJJ zei:Slecht ideespace jace zei:hoi, ik ga over een week op vakantie naar Tsjechië, nou in mijn opinie valt daar geen zak te beleven en vandaar dat ik wat wiet wil meenemen.. Ga wat lezen over dat land en wat er allemaal te zien is, en ga leuke dingen doen en je vermaken. Ik zou dolgraag een keer naar Tsjechië willen. Pff, de jeugd van tegenwoordig
.
KoxBox zei:Gelukkig is dit topic al 2 maand oud, anders had hij niets gehad aan jouw post.
space jace zei:KoxBox zei:Gelukkig is dit topic al 2 maand oud, anders had hij niets gehad aan jouw post.
so true,, misschien verwijs ik mn kinderen (mocht ik daar ooit nog zin in krijgen) wel naar dit topic door
heb trouwens 55 gram white widow voor 20 euro op de kop getikt!![]()