Welke wiet-soort?

space jace

Belezen gebruiker
Winehouse zei:
Neem dan benzo's mee. De hele vakantie in een roesje. Heerlijk!

Gezellig, dan word ik keihard ge-''buttraped'' (quote van een vriend) de godganze vakantie lang door mn ouders, mn tante en oom en mn opa en oma terwijl mn oudste neef zn hoofd schud en de jongste staat te juichen. Heerlijk!
( :grin: )

space jace

Belezen gebruiker
ja, maar ik heb (ipv. Praag) een weeklang in een blokhut in de bergen gezeten zonder bereik of iets dergelijks,, gelukkig had mn neef 5 gram white widow meegenomen ^^

Zalmpy

Belezen gebruiker
space jace zei:
ja, maar ik heb (ipv. Praag) een weeklang in een blokhut in de bergen gezeten zonder bereik of iets dergelijks,, gelukkig had mn neef 5 gram white widow meegenomen ^^

Oke, dan baal je :confused:
was 5 gram wel genoeg voor meerdere personen in 1 week? :P

KoxBox

Badass junkie
StonerSmile zei:
space jace zei:

Oke, dan baal je :confused:
was 5 gram wel genoeg voor meerdere personen in 1 week? :P
Lijkt me ook bitter weinig.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
KoxBox zei:
Ochja... Beter dan niets zeker?

Tja, als je aankomt zonder iets dan ben je er op berekend dat je een week niet kan blowen.
Komt er dan toch nog wat binnen, dan baal je dubbel zo hard dat het op is!

space jace

Belezen gebruiker
KoxBox zei:
Ochja... Beter dan niets zeker?

inderdaad, bovendien moet ik nog rekening houden met een ouderlijk gezag dat zich keihard laat gelden.. Dus 5 gram was inderdaad wel genoeg ^^

oh en nog iets:
KoxBox zei:
Oom Klaas zei:
En als je je vaag wilt voelen, dan ga je toch lekker zuipen.
Daar is zo'n vakantie gewoon voor, vooral in Tsjechië alcohol kost echt geen drol daar :grin:

Inderdaad, nog geen 42cent voor een halve liter ofzo echt belachelijk!

klopt slechts gedeeltelijk, die 42 cent (minder zelfs nog) voor een halve liter is erg smerig tsjechiesch bier. Goed bier was daar gewoon net zo duur als in Nld. -.- ze hadden wel guiness in elke supermarkt :hearteyes:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Smerig Tsjechisch bier?

Pardon? :openmouth:

Ons geliefde pilsje is toevallig wel door de Tsjechen uitgevonden!
Budweiser, een van de meest verkochte biermerken ter wereld.

Geloof me, niets is lekkerder dan een vers biertje op een terras in Pilzen.
De stad waar het allemaal begon :hearteyes:

Zalmpy

Belezen gebruiker
PepTalk zei:

Geef mij anders maar een lekker jointje en een glas limonade ofzo :)

Escoban

Bewuste gebruiker
space jace zei:
klopt slechts gedeeltelijk, die 42 cent (minder zelfs nog) voor een halve liter is erg smerig tsjechiesch bier. Goed bier was daar gewoon net zo duur als in Nld. -.- ze hadden wel guiness in elke supermarkt :hearteyes:

Toen ik vorig jaar in Tsjechië was, werd ik nog wel aangenaam verrast door de prijs en de kwaliteit van het bier. In een Praagse kroeg was een halve liter Urquell zo'n 1,50 (wat niet fantastisch goedkoop is), en in de Supermarkt kochten we kratten halve liters voor iets van 5 euro per krat, dat bier was overigens erg goed te doen. Vooral sterke drank was daar echt goedkoop, een liter wodka koste slechts 4 euro.

space jace

Belezen gebruiker
PepTalk zei:

haha, dat is precies wat ik gedaan heb ^^ we waren vlakbij pilzen en er zijn daar in de buurt niet speciaal veel grote steden ,, anyhow, heb zelfs een .75 liter glas meegenomen met pilzen erop :hearteyes:

JJJ

Bewuste gebruiker
space jace zei:
hoi, ik ga over een week op vakantie naar Tsjechië, nou in mijn opinie valt daar geen zak te beleven en vandaar dat ik wat wiet wil meenemen.
Slecht idee :wink: . Ga wat lezen over dat land en wat er allemaal te zien is, en ga leuke dingen doen en je vermaken. Ik zou dolgraag een keer naar Tsjechië willen. Pff, de jeugd van tegenwoordig :confused: .

KoxBox

Badass junkie
JJJ zei:
space jace zei:
hoi, ik ga over een week op vakantie naar Tsjechië, nou in mijn opinie valt daar geen zak te beleven en vandaar dat ik wat wiet wil meenemen.
Slecht idee :wink: . Ga wat lezen over dat land en wat er allemaal te zien is, en ga leuke dingen doen en je vermaken. Ik zou dolgraag een keer naar Tsjechië willen. Pff, de jeugd van tegenwoordig :confused: .
Gelukkig is dit topic al 2 maand oud, anders had hij niets gehad aan jouw post.

space jace

Belezen gebruiker
KoxBox zei:

so true,, misschien verwijs ik mn kinderen (mocht ik daar ooit nog zin in krijgen) wel naar dit topic door :)

heb trouwens 55 gram white widow voor 20 euro op de kop getikt! :openmouth:

Zalmpy

Belezen gebruiker
space jace zei:
KoxBox zei:

so true,, misschien verwijs ik mn kinderen (mocht ik daar ooit nog zin in krijgen) wel naar dit topic door :)

heb trouwens 55 gram white widow voor 20 euro op de kop getikt! :openmouth:

Neeeeeeee joh!!!!

55 gram voor 20 euro? :openmouth: en ik was al blij met mijn 5 gram number 1 voor 30 euro :(

Bovenaan