BobG zei:Kan je zien hoeveel invloed spuiten & slikken en DF heeft, nu is iedereen er nieuwsgierig naar..
SpacingBen zei:het is slecht voor je, beter trip je idd op paddo's en anders truffels, of zelfs LSD lijkt me minder schadelijk...
Bal0n zei:SpacingBen zei:het is slecht voor je, beter trip je idd op paddo's en anders truffels, of zelfs LSD lijkt me minder schadelijk...
want? zucht ben, je opvattingen zijn wel steeds meer bekrompen.![]()
Jonirsz zei:Ach weet je, dan trip ik maar gewoon op paddo's, al die negatieve reacties, over schadelijkheid en slechte trips,.. nee laat dan maar, ik hou het wel bij een x proberen :P
)Himself zei:heb je weleens op Paddo's of DXM getripped Ben? just curious
JewCookie zei:ik ga morgen ook voor het eerst paddo's doen..![]()
SpacingBen zei:JewCookie zei:ik ga morgen ook voor het eerst paddo's doen..![]()
ow cool
Waar?
Met wie?
Hoeveel?
Hoe oud ben jij/zijn zij?
gewoon nieuwsgierig![]()
LeftBehind zei:
SpacingBen zei:Bal0n zei:SpacingBen zei:het is slecht voor je, beter trip je idd op paddo's en anders truffels, of zelfs LSD lijkt me minder schadelijk...
Paddo's worden al veel langer gebruikt... En hoe zijn de reacties? Over het algemeen ontzettend positief. Wanneer negatief ligt dit ook nog eens aan jezelf...
Hoezo is DXM volgens jou minder schadelijk dan? (en nee dat heb je niet gezegd, maar waarom geef je anders kritiek?)
ALtijd maar bewijzen bewijzen bewijzen... Niet alles is te bewijzen... een overdosis DXM is slecht, dat is bewezen... Ik hoor steeds meer negatieve reacties. Dus waarom zou ik mensen niet mogen afraden dit te gebruiken?
SpacingBen zei:Bal0n zei:SpacingBen zei:het is slecht voor je, beter trip je idd op paddo's en anders truffels, of zelfs LSD lijkt me minder schadelijk...
Paddo's worden al veel langer gebruikt... En hoe zijn de reacties? Over het algemeen ontzettend positief. Wanneer negatief ligt dit ook nog eens aan jezelf...
Hoezo is DXM volgens jou minder schadelijk dan? (en nee dat heb je niet gezegd, maar waarom geef je anders kritiek?)
ALtijd maar bewijzen bewijzen bewijzen... Niet alles is te bewijzen... een overdosis DXM is slecht, dat is bewezen... Ik hoor steeds meer negatieve reacties. Dus waarom zou ik mensen niet mogen afraden dit te gebruiken?
dallandra zei:ik werk bij etos,en er hing voor ons een hele nieuwsbrief hierover.
het is dus echt wel gevaarlijk!
de brief ligt thuis,waar ik nu niet ben,maar zal t als ik thuis ben s opzoeken wat de gevaren allemaal zijn!

dallandra zei:dallandra zei:ik werk bij etos,en er hing voor ons een hele nieuwsbrief hierover.
het is dus echt wel gevaarlijk!
de brief ligt thuis,waar ik nu niet ben,maar zal t als ik thuis ben s opzoeken wat de gevaren allemaal zijn!
goed,ik heb hem hier.
- Bij de aanbevolen doseringen zijn de meest voorkomende bijwerkingen:
misselijkheid, braken, opstipatie, duizeligheid en slaperigheid.
- Zeer belangrijk is dat de kans op bovengenoemde klachten al sterk toeneemt bij geringe overdoseringen.
- Bij aanzienlijk hogere doseringen dan de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid kunnen ernstige effecten op het centrale zenuwstelsel optreden zoals:
coordinatiestoornissen bij het lopen, desorientatie, angs, paniekaanvallen, psychose, lethargie, coma of ademhalingsdepressie(anderzijds zijn ook hyperactief gedrag, euforie en hallucinaties mogelijk- deze effecten verklaren het misbruik). Bij doseringen hoger dan 300 mg per dag(2,5 x de maximale dagdosis) kan psychische afhankelijkheid ontstaan.
dusseh..veel plezier met trippen![]()
dallandra zei:ik rpobeer aleen mensen te wijzen op de gevaren,want sommigen schijnen zich daar niet van bewust te zijn.
waarom moet je mij dan gelijk persoonlijk aanvallen,de risico' s van xtc kon ik al hoor.

SpacingBen zei:@ konijn, leuk dat je dat zegt over een post die ik heb neergezet in de dagen dat ik ff ben gestopt. (dus mijn verstand is aangetast omdat ik het nu ff niet meer doe?)
spacekonijn zei:SpacingBen zei:@ konijn, leuk dat je dat zegt over een post die ik heb neergezet in de dagen dat ik ff ben gestopt. (dus mijn verstand is aangetast omdat ik het nu ff niet meer doe?)
het lijkt me duidelijk dat tijdens het gebruik van uppers je beter geconcentreerd bent en je het wel begrepen had , doelde dus niet op het effect na inname...
maargoed het was sowieso maar bij wijze van spreken natuurlijk
Bal0n zei:dallandra zei:ik rpobeer aleen mensen te wijzen op de gevaren,want sommigen schijnen zich daar niet van bewust te zijn.
waarom moet je mij dan gelijk persoonlijk aanvallen,de risico' s van xtc kon ik al hoor.
En ik zeg alleen maar dat je die gevaren wel in perspectief moet plaatsen. Een DXM trip heeft niets weg van die verschijnselen, alleen als je overdoseert. En die overdosering ligt voor de gemiddelde mens tussen de 750 en 1000 mg, dus dat zouden 3 pakjes of 3 flessen zijn. Lijkt me niet dat mensen dat zomaar doen?
spacekonijn zei:volgens he , als jij iets leest zet je het niet eerst allemaal rustig op een rijtje in je hoofd en denk je ff na.
nee , je gaat meteen in je hoofd ( op een wel creatieve manier ) aan de slag overtuigd van jezelf en problemen worden uit de weg geruimd!
haha maargoed zo creeer je natuurlijk veel meer problemen :P
Topic van mij heeft ook echt niks geholpen he. In een totaal andere willkeurige discussie wordt iemands persoonlijke gebruik erbij gehaald om een punt te maken.dallandra zei:ik rpobeer aleen mensen te wijzen op de gevaren,want sommigen schijnen zich daar niet van bewust te zijn.
dallandra zei:Bal0n zei:dallandra zei:ik rpobeer aleen mensen te wijzen op de gevaren,want sommigen schijnen zich daar niet van bewust te zijn.
En ik zeg alleen maar dat je die gevaren wel in perspectief moet plaatsen. Een DXM trip heeft niets weg van die verschijnselen, alleen als je overdoseert. En die overdosering ligt voor de gemiddelde mens tussen de 750 en 1000 mg, dus dat zouden 3 pakjes of 3 flessen zijn. Lijkt me niet dat mensen dat zomaar doen?
er staat dat bij 300 mg per dag al psychische afhankelijkheid kan ontstaan..