jochies jochies jochies toch !!!!
allemaal speculeren en "feiten" van internet halen !!!!
natuurlijk is het schadelijk !!! wat is tegenwoordig neit schadelijk !!!
zelfs verse groenten, want jah het wordt verbouwd met zoveel mogelijk winst !!! het moet verkocht worden met zoveel winst, dus er komen sprayen aan te pas, of houdbaarheids dingen erop !!!
maar goed los daarvan !!!
de meeste dingen spelen wel op pas na vaker gebruik !!! lijkt me sterk dat ik na 1 x gebruiken al die risico's in één x krijg !!! en of ik me nou lam zuip en die aaf moet kotsen en de dag erna aan de race ben, of nog dezelfde aaf

.... who cares !!! maar dan heb je tenminste wel een fatsoenlijke wc bij de bil

.....
maar kom eens met meningen van mensen die ervaring hebben !!!
want ik ga het deze zaterdag doen !!!!
maar ik kan je zeggen paddo's is ook heftige shit hoor !!!!
de eerste x vette kut gevoel !!! toch maar opnieuw proberen !! was eg vet !! maarjah dan ga je denken, vorige x dat en nu dit..... en dan ga je denken wat the fuck nog 5 uur man !!!... als dat maar goed gaat.... en dna kan het weer gebueren zown nare gevoel !!! maar ik was blij dankzij een kamaraad van mij, want die hield me blij..... en klinkt dom.... maar een nuchtere erbij !!! kan de zaak goed verzieken.... want die snappen je niet !!! niemand snap je !!! maar die meedoen, ervaren het anders... en dat geeft je een cool gevoel !!! maar wel tip !!! houdt die dextron druivesuiker bij de hand,,,,, dat laat het egt sneller stoppen !!!!
schadelijk of niet !!! intereseert me niet !!! schadelijker dan door rood lopen kan het toch niet zijn !!! en dat doet ook iedereen....
vertel me egte verhalen van wat jij heb meegemaakt met deze sjit !!!!
hoe lang? hoe heftig? hoeveel pillen? als het genoeg is hoe stop je het?
gewoon het praktische deel ervan

ik heb tot ZA dus reageer :P
kusjes
ps: je kan me citeren en bekritiseren !!! maar dat wil ik NIET !!!!! ik wil tips geen zeik berichten hoe of wat, ik doe het lkkr toch :P