werking bommetje

lj_bob

Bewuste gebruiker
He mensen!

ff een vraagje tussendoor:

Omdat ik vanochtend wakker werd met een bloedneus (komt niet door de droge lucht in mijn slaapkamer :flushed: ) heb ik besloten maar even een bommetje te maken en in te nemen.
Dat heb ik dus een kwartier geleden gedaan maar voel nog niet zoveel.. klopt het dat het langer duurt bij een bommetje voordat ie werkt?

Thnx!

lj_bob

Bewuste gebruiker
Ben met mijn thesis bezig en normaal ben ik supersnel afgeleid, stop ik er nogal snel mee omdat ik er geen zin meer in heb etc.

Maar met een puntje speed (geen lijnen hoor!) werk ik van sochtends 08.30 tot een uur of 14.00 gewoon erg goed door. Vooral voor het theoretische gedeelte is dit erg handig.. Daarna zal het niet zo hard meer "nodig" zijn.
Bovendien is het maar zo'n 2/3 keer per week.
Ik zat er aan te denken om strax speed in mijn voorwoord te bedanken voor de motivatie en steun tijdens mijn onderzoek :wink:

Gr B

domzel

Belezen gebruiker
een bom heeft bij mij altijd wel een half uurtje nodig en na een uur werkt het pas echt goed

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Hahaha lol :P succes ermee verder. Een bommetje duurt inderdaad iets langer dan snuiven omdat het via de maag moet worden opgenomen, het effect is wel wat 'bombastischer' :wave:

Bovenaan