Werking net geen droge speed

Fool

Badass junkie
Of bedoel je de normale productiestoffen die er altijd nog in blijven zitten?
Yup, er zitten zat productieresten in praktisch alle synthetische drugs die niet door een professioneel lab gemaakt wordt. Die vinden het de moeite niet waard om hun eindproduct te zuiveren, en het meeste is ook niet bepaald slechter dan de pep die je naar binnen werkt :tongueout:

genk123

Belezen gebruiker
Yup, er zitten zat productieresten in praktisch alle synthetische drugs die niet door een professioneel lab gemaakt wordt. Die vinden het de moeite niet waard om hun eindproduct te zuiveren, en het meeste is ook niet bepaald slechter dan de pep die je naar binnen werkt :tongueout:

Haha oké op die manier. Maar ik vind het niet storent hoe 'vettig' mijn speed is. Kunt er wel een normale punt van pakken dus dan is het goed:grin:. Dus ik laat het zo, ben al erg tevreden over de sterkte. Voorheen had ik er een van 15%, wat een lachertje. Is wel echt weinig vind je niet?

genk123

Belezen gebruiker
Dat is eigenlijk de moeite al niet om het nog te gaan wassen. Had je je contact er nog even pissig op aangesproken?

Nee want ik had het nu ergens anders gehaald omdat het op was waar ik normaal haal. Dus gokte er zelf maar op. En daarnaast kreeg ik het bijna gratis haha. Maar heb nu een prima voorraad dus kan voorruit.

Anitaa

Experimenterende gebruiker
Ik denk dat het allemaal weinig uit maakt zolang die brokken niet uit je neus vallen :tongueout:

Overigens prak ik mijn speed liever op een bord dan een papiertje. En dan zwarte borden, zodat ik goed zicht heb op alles.

Niet alle speed is vettig, ik heb nu kurkdroge.

Haha ik doe precies hetzelfde. Of op een spiegel

Geelzuchter

Experimenterende gebruiker
Ik vind de geur van verse natte 73% pep pasta als enige in mijn vriendengroep heerlijk, iedereen moet altijd kokhalsen van de drip maar ik geniet er juist van.. Maar laatst had mijn dealer t gewassen met aceton (geen idee waarom je pure pep zou wassen maar goed) en daarna was t van die gort droge stuifspeed die je keel in schiet en hij rook ook niet meer zo lekker, was nu meer muffig ammoniak achtig ipv dat lekkere zoete. Effect was wel wat cleaner, dus misschien wast aceton nog wat fosfor en mierenzuur resten eruit?

Kleine J

Belezen gebruiker
Haha ik moest hier hardop om lachen. Zie het helemaal voor me: oeps, ineens een plakkaat speed je neus in. Zomaar. Echt vervelend!

Ik snap hoe je het bedoelt hoor, maar vond het ff hilarisch. :’)

OT: plakspeed is kut. Feel ya. Ikzelf vind mijn huidige speed zo smerig (vettige substantie) dat ik de volgende keer als ik aan de speed ga wel echt weer een bom overweeg, al heeft bommen niet mijn voorkeur omdat ik het uitgesmeerde effect wat te subtiel vond de enige keer dat ik dit gedaan heb. Mijn aversie voor de smaak is gewoon te groot geworden en dat plakkerige maakt het dan extra ranzig. Vind persoonlijk speed sowieso de minst chille drug om te snuiven van de ‘snuifdrugs’ die ik geprobeerd heb.
Ik vind het juist de meest aangename soort snuifdrugs, drugs die je niet of nauwelijks voelt in je neus of die verdoven vind ik te afwezig, ik wil wel echt merken dat ik iets in mijn neus heb, dan weet ik ook dat het werkt

Bovenaan