WHAT THE FUCK!!!

J.

Newbie
Yo,

Er is me net iets te wazigs gebeurd..

gister 1 december was Fabulous (housefeest), nja denk 4uur dat ik mijn laatste versace dropte en half 5 nog wat pure mdma pakte...

7uur thuis... in bed slapen...

hele dag geslapen...

's avonds komt een vriendinnetje langs... beetje aan het zoenen... van het een kwam het ander...

en op het moment dat mijn hoogte punt begon te komen... en het klinkt wazig en snap het ook niet echt...

maar precies onder dat moment:

kreeg ik alle tintelingen, verkrampde spieren etc etc... in een 10x zo heftige vorm terug als die nacht...

Het was niet lekker, maar zeer pijnlijk...!!! mijn spieren, vooral mijn vingers verkrampde helemaal!!??

iemand enig idee?

J.

Newbie
SperSIZEboon zei:
J. zei:
Yo,
nja denk 4uur dat ik mijn laatste versace dropte en half 5 nog wat pure mdma pakte...

7uur thuis... in bed slapen...

iemand enig idee?

ja, je gebruikt slechte drugs :wave:

hmm dat viel best mee hoor, niet de normale pillen, maar ze waren wel goed...!! Maar het was gewoon fucking wazig...

SperSIZEboon

Badass junkie
J. zei:
hmm dat viel best mee hoor, niet de normale pillen, maar ze waren wel goed...!! Maar het was gewoon fucking wazig...

hoe kan het nou dat als je om 4 uur nog een pil neemt en half 5 nog mdma dat je dan een paar uurtjes later kan slapen. Dan heb je gewoon kut drugs :wave: :grin:

J.

Newbie
hans zei:
Dat verschilt per persoon. Maar als je toch gaat slapen ga je wel leip dromen.

Njah werd om 9 uur wakker... tot half 10... van half 10 tot 11...

je kent dat wel onrustig slapen en het lijkt continu of je maar 15minuten hebt geslapen...

maaaaaaaaaaaaaaaaar ik wil weten waardoor dat gevoel zo hevig terug kwam?!

Door de vele inspanning van al mijn spieren of?????????

Bovenaan