beste mensen, heb net een white widow uit zaad opgekweekt. het is m'n allereerste. nou wou die zowiezo niet in de hoogte omdat ie waarschijnlijk niet genoeg kon wortelen. heb 'm wat gesnoeid om kloontjes te proberen en nou krijgt ie overal wel tot 9 vingers!! ook is de plant altijd klein gebleven maar wel dik(met echte boomstammen van min.1 cm dik!)hoogte ongeveer 40cm.
het is de eerste en natuurlijk doe ik wat dingen gebrekkig of fout maar wie kan mij zeggen wat? belichting is overigens nog steeds 24hrs omdat ik er een moedrplant van wil maken.(tussendoor 12/12 gehad om te checken of het vrouwtje is) lamp=600w water 6,0PH met voeding. kleur mooi groen niet donker en geen verkleuringen.staat op potgrond.zaadje gepland op 12december2008 vochtigheid op het begin was (te)laag. maar toch...9 vingers??en bonzai-model!
wie heeft er goede raad??
het is de eerste en natuurlijk doe ik wat dingen gebrekkig of fout maar wie kan mij zeggen wat? belichting is overigens nog steeds 24hrs omdat ik er een moedrplant van wil maken.(tussendoor 12/12 gehad om te checken of het vrouwtje is) lamp=600w water 6,0PH met voeding. kleur mooi groen niet donker en geen verkleuringen.staat op potgrond.zaadje gepland op 12december2008 vochtigheid op het begin was (te)laag. maar toch...9 vingers??en bonzai-model!
wie heeft er goede raad??
bedankt voor de geruststellende woorden