white widow bonzai model!!

quattro

Experimenterende gebruiker
beste mensen, heb net een white widow uit zaad opgekweekt. het is m'n allereerste. nou wou die zowiezo niet in de hoogte omdat ie waarschijnlijk niet genoeg kon wortelen. heb 'm wat gesnoeid om kloontjes te proberen en nou krijgt ie overal wel tot 9 vingers!! ook is de plant altijd klein gebleven maar wel dik(met echte boomstammen van min.1 cm dik!)hoogte ongeveer 40cm.
het is de eerste en natuurlijk doe ik wat dingen gebrekkig of fout maar wie kan mij zeggen wat? belichting is overigens nog steeds 24hrs omdat ik er een moedrplant van wil maken.(tussendoor 12/12 gehad om te checken of het vrouwtje is) lamp=600w water 6,0PH met voeding. kleur mooi groen niet donker en geen verkleuringen.staat op potgrond.zaadje gepland op 12december2008 vochtigheid op het begin was (te)laag. maar toch...9 vingers??en bonzai-model!
wie heeft er goede raad??

Mayan

Bewuste gebruiker
Weet niet van welke zaadleverancier jij je white widow hebt... maar die van greenhouse zijn indica dominant, de meeste zijn dat.
Indica's zijn zowiezo wat trager in groei dan sativa's. Ik zou haar gewoon netjes laten gaan zoals ze gaat en afwachten. Veel geduld moet je soms hebben.

Ik heb hier een haze dat kloppen heeft gehad, maar er geleidelijk aan doorkomt... maar toch zal ik nog veel geduld moeten hebben voor die er effectief door is.

Als je een fototje erbij post weten we natuurlijk altijd meer he.
Succes ermee

gtje

Bewuste gebruiker
hey quatro nu snap ik je vraag :P

40 cm en je plant zit nu 6 weken ofso in de groei fase :openmouth:

danmm das wel erguhh raar ja want ondanks dat je white widow indica is ze zou nu tog echt wel een cm of 70 moeten wezen nu en ontzettend breed :openmouth:

nou heb je je plant wel gestekt / gesnoeit ook nog is op van groei naar bloei naar weer groei wat de plant mogelijk heel erg gestresst heeft !!

greetzzz gtje

quattro

heb ff fotoootje gefabriceerd.voor de liefhebbers van techniek, op de achtergrond staat de klimaatbeheersing. deze is zoooo gruwelijk perfect da'k er beswel trots op ben. computer gestuurd met inbraak en storingsmeldingen via sms. das pas ontspannen. helaas was die nog niet in bedrijf in de eerste groeiweken van mijn plantjes. en ik denk ook dat stress zeker wel de groei beinvloed zal hebbu! nou ik ga d'r maarus eendje opzette :stoned: bedankt voor de geruststellende woorden :wink:

Bijlagen

• 02022009378kl.JPG
    02022009378kl.JPG
    240,8 KB · Weergaven: 1.113
  • 02022009379kl.JPG
    02022009379kl.JPG
    232,6 KB · Weergaven: 1.113

quattro

Mayan zei:
Weet niet van welke zaadleverancier jij je white widow hebt... maar die van greenhouse zijn indica dominant, de meeste zijn dat.
Indica's zijn zowiezo wat trager in groei dan sativa's. Ik zou haar gewoon netjes laten gaan zoals ze gaat en afwachten. Veel geduld moet je soms hebben.

HEE MAYAN ; WAT IS DAT BYTHEWAY DAT KLOPPEN WAT JE HIER BENEDEN BESCHRIJFT??

EN HAZE IS OOK ZO#N TERM WAAR IK NIET ACHTER KOM WAT MEN BEDOELD? GEWOON EEN SOORT OFZO?

Ik heb hier een haze dat kloppen heeft gehad, maar er geleidelijk aan doorkomt... maar toch zal ik nog veel geduld moeten hebben voor die er effectief door is.

FOTOOOTJES STAAN DRIN HOOR

Als je een fototje erbij post weten we natuurlijk altijd meer he.
Succes ermee

Mayan

Bewuste gebruiker
Juw quattro

Ziet er toch mooi uit? Gewoon lekker op de groei houden, zolang dat er zo gezond bij blijft staan moete u ni ongerust maken. Een stilstand gebeurd veel als ze stressen, en dan vooral bij het overpotten. Ik heb ook maar dankzij Gtje kunnen uitmaken dat je ze op 12/12 had gezet en dan terug naar groei. Of ben ik verkeerd?
Maar dat gaat daar bij u zeker goedkomen man... Ik merk dat al op aan uw zaailingen dat ze genoeg licht krijgen.

Mijn Haze (een sativa soortje) heeft kloppen gehad in de zin van: zij heeft ook wat stress mogen verduren. Ik werk altijd met grondmixen, en dan had ik nog eens voeding op water gegeven. Ze was fel overbevoed, maar nu komt ze er mooi door.
De Arjan's haze is heel gevoelig voor voeding merk ik zo op, want de rest had er niet echt last van.

quattro

hallikideki, nou mensen da was ff schrikke!!

ik heb even niet zo goed opgelet. was de gas op voor de kachel dus ik denk, nou, dan laat ik de beluchting wel even voor wat het is. dat was tot nu toe nooit een probleem maar op hetzelfde moment heb ik de vijverfolie uitgelegd.

die stinkt dus naar opblaasboot, zal ik maar zeggen ,en toen ik kort voor de nachtperiode inging, het waterrondje wou doen.......sjesus!! :( al die planten hingen op half zeven!! sjesus ik denk daar gaan ze :angry: !!

als een idioot de nieuwe gas aan de kachel, stoken en beluchten !!!

en na de nacht kwam de dag....... :P en er stonden weer een paar lekkere groentjes me vrolijk en blij aan te kijken :hearteyes: :hearteyes:

dus jongens en meisjes.... home improvement kan gevaarlijke luchtjes bezorgen en dus nooit de beluchting verwaarlozen!!

quattro heeft al weer wat geleerd :wave:

ff bijkomen vanavond :stoned:

Bovenaan