Wie heeft de grootste...

Hoeveel Gig aan muziek heb jij??

• <10

Stemmen: 5 11,1%
  • 10-50

Stemmen: 14 31,1%
  • 51-100

Stemmen: 11 24,4%
  • 101-200

Stemmen: 3 6,7%
  • 201-500

Stemmen: 8 17,8%
  • 500+

Stemmen: 4 8,9%

• Totaal aantal stemmers
    45

Chris Pontius

Badass junkie
...Muziekfolder?

Ik zal wel een van de kleinste hebben :(

dfssdfde

Badass junkie
80.4GB. Ik had 85GB, maar heb wat zitten verwijderen omdat ik geen zin had om dingen te deselecteren in iTunes voor ik het op mijn iPod van 80GB zette :tongueout:

Karhu

Wijs gebruiker
46 :rolleyes:

maar dan heb ik nog een folder met muziek, dus zal wel over de 50 heen komen :openmouth:!

Nja, stem staat al bij 10-50

Karhu

Wijs gebruiker
luchtigtoetje zei:
Minder dan 10gb. Ik koop veel orgineel. Alhoewel de live set van underworld trouwens 11,7gb was bedenk ik me nu.

Jezus 8 uur lang Flac liveset?
En sinds kort koop ik ook orgineel :). Maar wel try before you buy!

kaasbaas

Badass junkie
252GB aan muziek in m'n muziek map, maar ik zou vast nog wel een paar gb's hebben rondzwerven op m'n harde schrijf.

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Op deze laptop staat 0,0 GB.. Op mijn vorige laptop iets van 10 ofzo? Maar dat was puur voor mijn ipod. Verder koop ik alles origineel of luister ik via youtube..

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
25 gig aan muziek, waarvan ongeveer de helft dubstep en drum n bass is en de andere helft rock (post-hardcore, metalcore, punk enzo).

luchtigtoetje

Badass junkie
Xeloc zei:
luchtigtoetje zei:
Minder dan 10gb. Ik koop veel orgineel. Alhoewel de live set van underworld trouwens 11,7gb was bedenk ik me nu.

Jezus 8 uur lang Flac liveset?
En sinds kort koop ik ook orgineel :). Maar wel try before you buy!

Ja ik ook. Ik luister vaak nummers op youtube en koop de cds later.

pascal828

Badass junkie
eerst had ik een bibliotheek van 1TB, maar die HD was gecrasht. :(
Dat was ongeveer 1.5 jaar geleden.

Nu heb ik ongeveer 40GB. Maar heb ook veel CD's en LP's.

YawningMan

Belezen gebruiker
+500 :smoke: Ongeveer 300 aan rock/metal en al zijn varianten en subgenres. Ongeveer 150 aan blues en jazz. En dan nog ik denk 100 aan dub/reggae. En zo'n 100 aan trip-hop/hip-hop/acid-jazz. En dan heb ik nog 3 mappen, dubstep, drum n bass en minimal. Maar daar ben ik niet zo thuis, zijn allemaal paar honderd mb. Heb een gigantische collectie opgebouwd de afgelopen jaren. En dan allemaal strak geordend, op genre(s), artiest, album, jaartal :rolleyes: paar vrienden van me vinden het nogal autistisch. Maar ze plukken er wel de vruchten van.

pascal828

Badass junkie
YawningMan zei:
En dan allemaal strak geordend, op genre(s), artiest, album, jaartal :rolleyes: paar vrienden van me vinden het nogal autistisch. Maar ze plukken er wel de vruchten van.
Heb ik ook altijd. :grin:
Ik had eerst me hele terabyte aan muziek strak geordend. Wel bij elkaar dagen mee bezig geweest.

Maar als je het verdeelt is het best te doen, gewoon na het downloaden/rippen direct taggen.

knolselderij

Wijs gebruiker
zow'n 300 gig maar dat komt omdatk nu n laptop heb dus t meeste heb ik allemaal opnieuw moeten downloaden

pascal828 zei:
YawningMan zei:
En dan allemaal strak geordend, op genre(s), artiest, album, jaartal :rolleyes: paar vrienden van me vinden het nogal autistisch. Maar ze plukken er wel de vruchten van.
Ik had eerst me hele terabyte aan muziek strak geordend. Wel bij elkaar dagen mee bezig geweest.

Maar als je het verdeelt is het best te doen, gewoon na het downloaden/rippen direct taggen.

ik heb het ook aardig lekker geordend op die manier, stuk makkelijker. je moet ook wel met zown hoeveelheid muziek

Einstein

Badass junkie
Nog geen 25 GB :( Plus wat extra muziek die niet in mijn neurotisch geordende systeem van MP3-bestanden past en een hoop trance (1 of 2 GB) op mijn laptop.

OnderDeEik

Wijs gebruiker
pascal828 zei:
YawningMan zei:

Makkelijk gezegd, helaas bouwt het bij mij zich toch echt te vaak flink op. Then again, bespaart me veel gezeur. Niets vervelender dan verschrikkelijk veel hebben maar het niet terug kunnen vinden.

W.F.L.

Badass junkie
Dione zei:
Verder koop ik alles origineel of luister ik via youtube..

:hearteyes: :hearteyes:

OT: 16 gig op m'n pc :mrgreen:

Merendeel is trouwens wel legaal. Ik hou niet zo van stelen. Like it buy it eh eh :)

Denk trouwens dat de helft van mijn cds/vinyl ook niet op mp3 heb, daar zou ik eens werk van moeten maken. Maar ik download echt gewoon te weinig daarvoor :tearsofjoy: Misschien ben ik klaar over 10 jaar haha.

Elohtibbar

Badass junkie
Ca. 100 GB, verder luister ik veel origineel of op youtube (luistert wel kut maar veel muziek die ik luister is moeilijk te downloaden). Ook luister ik veel van ragnarok, die heeft denk ik iets van 400 GB aan muziek waaronder ook veel voor mij is gedownload.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod

Ik werk eraan, maar de kieskeurige bitch die ik ben, laat niet zoveel toe.

Rabbithole zei:
veel muziek die ik luister is moeilijk te downloaden
DC++ Downloaden en goed je best doen om uit te zoeken hoe het werkt. Goudmijn.

Andrew

Badass junkie
Exceptional Insight zei:

Zoiets had ik nu ook wel kunnen hebben, als mijn externe HDD niet ineens helemaal leeg was :(

Oom Klaas

Badass junkie
Andrew zei:
Exceptional Insight zei:

Zoiets had ik nu ook wel kunnen hebben, als mijn externe HDD niet ineens helemaal leeg was :(

Dat is me ook 2 keer gebeurd :grin:
Och en degene die van z'n 3/400 gb muziek de helft echt goed kent zou ik best een held vinden, want alleen het verzamelen is zo belachelijk makkelijk.

Dopezilla

Badass junkie
262 + 360 gig. De 262 gig is nog niet gesorteerd, overigens, dus daar ga ik nog wel een tijdje zoet mee zijn. :rolleyes:

Hoeveel ik echt kén van al die muziek zou ik zo even niet weten te benoemen. Het gesorteerde deel van de lading heb ik allemaal wel beluisterd, maar veel dingen raken toch ondergesneeuwd in zo'n collectie. Zonde, maar goed, daar heb je shuffle voor. Mijn grootste hulp bij het samenstellen van playlists.

Olle

Escoban

Bewuste gebruiker
Muziek staat bij mij verspreid over zo'n 30 verschillende folders verdeeld over meerdere HDDs. Ik denk dat ik in totaal nog niet eens de 10 gig haal.

Bovenaan