Wie heeft ervaring met Kratom?

Ex-GebruikerVanUppers

Experimenterende gebruiker
Iemand ervaring met kratom?
Met name de witte variant ben ik benieuwd naar.

Hoe vaak heb je het gebruikt of gebruik je? en de negatieve effecten hoor ik ook graag
Hoeveel gram neem jij tot je om het gewenste effect te ervaren? Ooit te veel genomen ? :)

Kratom is uniek, maar als je jouw variant met een ander middel zou moeten vergelijken wat voor middel zou je dan kiezen?

Groetjes

GebruikerVanUppers

XMR

Wijs gebruiker
Hoe vaak heb je het gebruikt of gebruik je? en de negatieve effecten hoor ik ook graag
Hoeveel gram neem jij tot je om het gewenste effect te ervaren? Ooit te veel genomen ? :)

Kratom is uniek, maar als je jouw variant met een ander middel zou moeten vergelijken wat voor middel zou je dan kiezen?
Heb het tientallen keren gebruikt, zowel groene als witte (rode slechts 2 keer, niks voor mij).

Doseringen variëren enorm per batch. Bij een goede batch heb ik genoeg aan 1-1.5 gram, alles daar boven zorgt voor steeds meer misselijkheid.

Negatieve effecten:

Bijna altijd: last van maag later op de dag/ de volgende dag. Sneller geirriteerd wanneer het uitwerkt gepaard met een dul gevoel. Verminderde motivatie de volgende dag. Verminderd libido voor een aantal dagen (verhoging prolactine).

Soms: misselijkheid, pijn aan tanden, jeuk overal op je lichaam.

Ik zou het het best kunnen vergelijken met als wiet en caffeine een baby zouden krijgen, alleen de baby heeft duidelijk meer van de cafeïne zijn genen mee gekregen.

Ex-GebruikerVanUppers

Doseringen variëren enorm per batch. Bij een goede batch heb ik genoeg aan 1-1.5 gram, alles daar boven zorgt voor steeds meer misselijkheid.

Zo weinig maar? Mijn plan was om 4 of 5 gram te nemen. Zal de dosering aanpassen dan.

Weet jij wat de verschillen zijn tussen de witte bali en maeng da variant?

Ik zou het het best kunnen vergelijken met als wiet en caffeine een baby zouden krijgen, alleen de baby heeft duidelijk meer van de cafeïne zijn genen mee gekregen.

Mijn verwachtingen heb ik gedowngrade dat klinkt inderdaad raar ha

Paracetamolletje

Belezen gebruiker
Ik heb 2 merken geprobeerd, rood en wit en ik merk eigenlijk geen verschil tussen de twee.

Mijn dosering ligt vrij hoog (begin zelf met een kleinere dosering!), maar de effecten zijn bij mij erg mild als ik dat vergelijk met andere mensen. Bij 9 gram begin ik pas wat te voelen en 12 gram begin ik wat effect te voelen wat ik de moeite waard vind. Dan alsnog stelt het vrij weinig voor / subtiel bij mij en is het na 4 uur echt wel uitgewerkt. Ik voel me dan relaxed en raak minder afgeleid, geen pijnstilling helaas (was eigenlijk de reden waarom ik het ooit geprobeerd had). Ik heb toevallig een half uur geleden nog wat genomen terwijl ik nu aan het thuiswerken ben. Omdat ik 12 gram aan vieze smurrie moet binnenwerken gebruik ik het niet vaak en enkel sporadisch. De effecten kan je redelijk vergelijken met phenibut (waar ik toevallig ook een hoge dosering voor nodig heb, namelijk 3+ gram).

Christoph

Newbie
Je moet het nemen op een lege maag, minimaal 3 uur na de laatste maaltijd, anders werkt het niet. Het wordt enkel opgenomen door je maagreceptoren en als die bezet zijn, gaat de Kratom onverrichter zake verder door je spijsverteringsstelsel. Ik vind het effect van 5 gram groene Kratom buitengewoon relaxed, lekker op de bank hangen, haast zelf een bank worden en gewoon wegzakken in behaaglijkheid. Het nadeel is dat het als bijwerking kan hebben dat je, wanneer je eenmaal wilt gaan slapen, soms lange tijd niet kunt ontsnappen aan opdringerige abnormale gedachten. Oxycodon heeft dat ook, schijnt een kenmerk van opiaten te zijn. Ik denk dat het daarom verstandig is om het vroeg op de avond te nemen, zodat het effect grotendeels is weggeëbd als je naar bed gaat. Wellicht is het ook een gevolg van de combinatie met alcohol. Doe daar rustig aan mee, je wordt snel misselijk. Ik neem altijd kleine slokken met grote tussenpozen. Combineren met cocaïne raad ik af. Dat bracht niets goeds. Ik heb het vorig jaar een tijd lang 2 keer per maand gebruikt. Het is niet goed voor mijn geheugen. Ik kwam 's ochtends een buurmeisje op straat tegen, later die zag ik haar weer en ik kon me niet herinneren dat onze recente ontmoeting die ochtend had plaatsgevonden. Ik dacht dat het dagen geleden was.

Laatst bewerkt:

Weezy50

Ik heb het een periode een paar keer per week gedaan, gewoon normale doseringen. Na een tijdje krijgt ik heel de dag door hartkloppingen, ook toen ik niet had gebruikt dus daarom was ik ermee gestopt. Na ongeveer een week gingen die hartkloppingen weg. Op Reddit staat ook dat heel veel gebruikers er hartklachten van krijgen dus ik zou het je niet aanraden!

SoulAssassins

Badass junkie
Ik ben nu een weekje bezig en zit gemiddeld op 3 a 4 gram ,maar na een week is de lol er wel ver af in de zin dat het meer nadelen gaat geven

Bovenaan