Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Wie kent er MASSIVE space video´s op het internet?
Inderdaad, wat Tripper zegt, al die "MASSIVE space video's" zijn gebaseerd op wat je zelf gewoon live 'n direct kunt waarnemen onder invloed met de oogjes dicht (of als je echt hard gaat ook open)..
Gewoon je lamp uit doen en alleen op bepaalde plekken kaarsen neerzetten. Zie je nog waar je veilig kan lopen, en visualisaties op en top. En niet vergeten een leuk muziekje op te zetten natuurlijk. ;>
Ik weet niet of dit onder "massive spacevideo's" valt, maar ik vind het wel een erg sjiek filmpje: het valt misschien bij de eerste keer niet op, maar je kan IEDER geluidje in de muziek zien in het beeld. Je kan hem het beste op 480p kijken (kun je onderaan kiezen), even voor laten laden want als ie schokt ofzo gaat de hele essentie verloren. Ik vond hem erg de moeite waard.
Ik krijg het niet gergeld kan iemand me even uitleggen hoe je zo'n filmpje in het forum zet ? heb gewoon de complete youtube link tussen de youtube tags gezet maar ik zie het filmpje niet op het forum verschijnen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.