Wie o wie?

Mystica

Newbie
Hallo forummers :)

Midden in de nacht en met een jointje op en mijn man al in bed, krijg ik soms zin iets op te schrijven. Bij deze.

De laatste keer dat ik lachgas gebruikte, kreeg ik plotseling heimwee naar vroeger. Zo erg dat ik er van moest huilen. Vroeger kon ik wanneer ik maar zin had naar de plek waar lachgas mij naar toe brengt, maar dan nog veel dieper.

Ik ben al een aantal jaar op zoek naar hoe ver inwaarts drugs mij kunnen brengen. Beste benadering tot dusver die ik heb gevonden is ketamine met een flinke dosis lachgas. Vreemd spul hoor; op een gegeven moment zat ik in een soort vlezige baarmoeder grot :) Maar het ergens 'anders' te zijn was niet nieuw. Ik ken dat allang. En ik ken nog veel dieper, ik weet het zeker!

Van wat ik in beschrijvingen lees, zou dmt wel eens een heel erg vergelijkbare ervaringen kunnen opleveren als wat ik als kind meemaakte. Maar misschien probeer ik beter eerst ayahuasca. En lsd wil ik ook nog verder mee. Salvia misschien? Peyote?

Maar...

... ik voel mij een amateur en heb behoefte aan ervaren, wijze mensen om mij heen.

Wie o wie wil mij bijstaan in mijn speurtocht?!
Wie wil kennis delen?
En een joint! :wink:

MeejheM

Badass junkie
dit staat denk ik in het verkeerdeforum, maar ik ga er toch maar op in.

allerhande psychedilica zouden het efffect/gevoel wat je beschrijft kunnen genereren. het probleem is dat een bepaald gevoel bij een tripmidde bestwel persoonlijk is, wel middel jouw in die staat brengt durf ik niet te zeggen, want ik snap wel wat je bedoelt, maar niet wat je wilt ervaren, daarvoor is geschreven tekst te beperkt.

Bovenaan