Hellraiser_[NL] zei:ik haal zelf niet bij een dealer vertrouw het niet kan kut spul zijn
heb zelf wel gekweekt en dan zag je dat meestal aleen vrienden kopen
de gemidelde nederlander koopt gewoon in de shop
ikgebruikniks zei:home made ofcourse! heb nog aardig wat, als ze een inval doen ben ik de lulmaar het ligt bij een mattie
Wacky zei:- punt van allebei: niet open om 7:41 sochtens.
Ja ik hoef niet echt te bellen ofzo, ik kom hem vaak tegen in de kroeg waar ik zo goed als elk weekend kom. En de kans om echt genaaid te worden is zo goed als nihil, ik kan hem vertrouwen in zoverre dat ik degene al 6 jaar ken, niet als vriend maar wel als goede kennis.PepTalk zei:+ punten van dealer:
- goedkoper.
- meer dan 5 gram.
- punten:
- Minimale pakkans
- kans om echt genaait te worden
- eerst een hoop gezeik met bellen en afspreken ed.
PepTalk zei:ikgebruikniks zei:home made ofcourse! heb nog aardig wat, als ze een inval doen ben ik de lulmaar het ligt bij een mattie
You are verry smart![]()
Wacky zei:- punt van allebei: niet open om 7:41 sochtens.
Als je dealer een ook een pepdealer/junk is misschien wel:P
En hier gaat 1 shop om 8 uur open, had je dus kwartiertje moeten wachten:P

zijn echt wel shops open rond die tijdWacky zei:- punt van allebei: niet open om 7:41 sochtens.
1percent zei:inderdaad alleen als een bekende/vriend een kweekje heeft wil ik nog wel es wat aanschaffen, verder gewoon naar de shop![]()
mazar/blueberrydan verkoop je het voor kostprijs...BT2303 zei:Ik kan me niet voorstellen dat ik aan vrienden zou kunnen verkopen, zou me gaan schamen als ik winst op ze zou maken.
Nouja, wat is de kostprijs van een een paar gram, dat is volgens mij echt zo goed als niets.SperSIZEboon zei:dan verkoop je het voor kostprijs...BT2303 zei:Ik kan me niet voorstellen dat ik aan vrienden zou kunnen verkopen, zou me gaan schamen als ik winst op ze zou maken.
jij moet toch ook moeite er voor doen en er risico voor nemen. je vrienden hoeven niet bij je te kopen hoor...

hier van 4 uur smiddags tot 12 uur snachts...SperSIZEboon zei:zijn echt wel shops open rond die tijdWacky zei:- punt van allebei: niet open om 7:41 sochtens.
BT2303 zei:Nouja, wat is de kostprijs van een een paar gram, dat is volgens mij echt zo goed als niets.SperSIZEboon zei:dan verkoop je het voor kostprijs...BT2303 zei:Ik kan me niet voorstellen dat ik aan vrienden zou kunnen verkopen, zou me gaan schamen als ik winst op ze zou maken.
jij moet toch ook moeite er voor doen en er risico voor nemen. je vrienden hoeven niet bij je te kopen hoor...
Gisteravond zat ik met me zatte kop in het park, komt erineens zo'n neger ofzo met mij lullen. Ik herrinner 3/4 er niet meer van wat hij gezegd heeft, maar hij zei geloof ik wel meerdere keren jij bent zat he? Is dat wiet dat je rookt? zei ik zo 'nee gewoon een peuk'. Jawel dat is wel wiet dat je rookt. Had het zelf niet in de gaten wat ik aan het roken was of hoe ik eraan kwam. Zegt hij zo iets van en jij bent deze leeftijd? Ik zeg zo 'hoe weet je dat'? 'Ja dat zei je net.' oh... En dan nog zo'n lul verhaal wat ik niet meer weet. Zegt hij zo van: 'moet je wiet hebben?' ja kun je daar aan komen dan?' 'Ja, Wacht ik geef je mijn nummer.' Dus ik pak me telefoon uit men zak. Zit bijna helemaal met me hoofd in de telefoon om de letters te kunnen lezen. Zegt hij zo 'geef maar aan mij'. Dus ik overhandig hem mijn telefoon. De rest kan ik me niet meer herrinneren. Toen was ik thuis weet ik nog. Nog wat gezeik van mijn moeder ofzo dat ik zat was herrinner me ik verder niet. Dus ik werd net wakker en toen bedacht ik waar mijn telefoon ergens lag. Ik in me broekzak kijken, lag hij niet. iK beneden in mijn jaszak kijken, lag hij ook niet. Dus ik denk zo 'zie je wel die negers moet je niet vertrouwen'. Ik tegen mijn moeder zeggen dat mijn telefoon weg is. 'Waar heb je hem dan gelaten?' vraagt ze zo. Ja weet ik niet ik had hem even op school ergens neergelegd en toen was hij weg, maar ik weet het niet meer. 'Oh ik schrok al dat je berooft was gisterenavond ofzo, je moet echt niet zo veel zuipen hoor.' Zie ik ineens mijn telefoon op mijn bureau liggen.
Ah ik heb DORS.
edit: Oh ja hij heeft zijn nummer in mijn telefoon gezet onder de naam 'Fs'. Kent iemand deze jongen toevallig?
wat denk je zelf /facepalm/Patty Brard zei:Gisteravond zat ik met me zatte kop in het park, komt erineens zo'n neger ofzo met mij lullen. Ik herrinner 3/4 er niet meer van wat hij gezegd heeft, maar hij zei geloof ik wel meerdere keren jij bent zat he? Is dat wiet dat je rookt? zei ik zo 'nee gewoon een peuk'. Jawel dat is wel wiet dat je rookt. Had het zelf niet in de gaten wat ik aan het roken was of hoe ik eraan kwam. Zegt hij zo iets van en jij bent deze leeftijd? Ik zeg zo 'hoe weet je dat'? 'Ja dat zei je net.' oh... En dan nog zo'n lul verhaal wat ik niet meer weet. Zegt hij zo van: 'moet je wiet hebben?' ja kun je daar aan komen dan?' 'Ja, Wacht ik geef je mijn nummer.' Dus ik pak me telefoon uit men zak. Zit bijna helemaal met me hoofd in de telefoon om de letters te kunnen lezen. Zegt hij zo 'geef maar aan mij'. Dus ik overhandig hem mijn telefoon. De rest kan ik me niet meer herrinneren. Toen was ik thuis weet ik nog. Nog wat gezeik van mijn moeder ofzo dat ik zat was herrinner me ik verder niet. Dus ik werd net wakker en toen bedacht ik waar mijn telefoon ergens lag. Ik in me broekzak kijken, lag hij niet. iK beneden in mijn jaszak kijken, lag hij ook niet. Dus ik denk zo 'zie je wel die negers moet je niet vertrouwen'. Ik tegen mijn moeder zeggen dat mijn telefoon weg is. 'Waar heb je hem dan gelaten?' vraagt ze zo. Ja weet ik niet ik had hem even op school ergens neergelegd en toen was hij weg, maar ik weet het niet meer. 'Oh ik schrok al dat je berooft was gisterenavond ofzo, je moet echt niet zo veel zuipen hoor.' Zie ik ineens mijn telefoon op mijn bureau liggen.
Ah ik heb DORS.
edit: Oh ja hij heeft zijn nummer in mijn telefoon gezet onder de naam 'Fs'. Kent iemand deze jongen toevallig?
En is het verstandig om bij zo iemand wiet te halen?
BT2303 zei:wat denk je zelf /facepalm/Patty Brard zei:Gisteravond zat ik met me zatte kop in het park, komt erineens zo'n neger ofzo met mij lullen. Ik herrinner 3/4 er niet meer van wat hij gezegd heeft, maar hij zei geloof ik wel meerdere keren jij bent zat he? Is dat wiet dat je rookt? zei ik zo 'nee gewoon een peuk'. Jawel dat is wel wiet dat je rookt. Had het zelf niet in de gaten wat ik aan het roken was of hoe ik eraan kwam. Zegt hij zo iets van en jij bent deze leeftijd? Ik zeg zo 'hoe weet je dat'? 'Ja dat zei je net.' oh... En dan nog zo'n lul verhaal wat ik niet meer weet. Zegt hij zo van: 'moet je wiet hebben?' ja kun je daar aan komen dan?' 'Ja, Wacht ik geef je mijn nummer.' Dus ik pak me telefoon uit men zak. Zit bijna helemaal met me hoofd in de telefoon om de letters te kunnen lezen. Zegt hij zo 'geef maar aan mij'. Dus ik overhandig hem mijn telefoon. De rest kan ik me niet meer herrinneren. Toen was ik thuis weet ik nog. Nog wat gezeik van mijn moeder ofzo dat ik zat was herrinner me ik verder niet. Dus ik werd net wakker en toen bedacht ik waar mijn telefoon ergens lag. Ik in me broekzak kijken, lag hij niet. iK beneden in mijn jaszak kijken, lag hij ook niet. Dus ik denk zo 'zie je wel die negers moet je niet vertrouwen'. Ik tegen mijn moeder zeggen dat mijn telefoon weg is. 'Waar heb je hem dan gelaten?' vraagt ze zo. Ja weet ik niet ik had hem even op school ergens neergelegd en toen was hij weg, maar ik weet het niet meer. 'Oh ik schrok al dat je berooft was gisterenavond ofzo, je moet echt niet zo veel zuipen hoor.' Zie ik ineens mijn telefoon op mijn bureau liggen.
Ah ik heb DORS.
ikgebruikniks zei:liever een goeie vriend, als een verre shop![]()
zelf verzonnen![]()
SittaMan zei:Er zijn toch nog zoveel andere mensen die je wat wiet kunnen verkopen? Ken je geen andere blowers waaraan je eens kan vragen waar zij hun wiet halen?
SittaMan zei:Wel goed van hem dat hij toch je gsm heeft teruggegevehij kom hem evengoed zelf bijhouden
![]()
Patty Brard zei:SittaMan zei:Er zijn toch nog zoveel andere mensen die je wat wiet kunnen verkopen? Ken je geen andere blowers waaraan je eens kan vragen waar zij hun wiet halen?
Nee, niet echt, niemand die ik vertrouw in ieder geval...
BT2303 zei:wat denk je zelf /facepalm/Patty Brard zei:Gisteravond zat ik met me zatte kop in het park, komt erineens zo'n neger ofzo met mij lullen. Ik herrinner 3/4 er niet meer van wat hij gezegd heeft, maar hij zei geloof ik wel meerdere keren jij bent zat he? Is dat wiet dat je rookt? zei ik zo 'nee gewoon een peuk'. Jawel dat is wel wiet dat je rookt. Had het zelf niet in de gaten wat ik aan het roken was of hoe ik eraan kwam. Zegt hij zo iets van en jij bent deze leeftijd? Ik zeg zo 'hoe weet je dat'? 'Ja dat zei je net.' oh... En dan nog zo'n lul verhaal wat ik niet meer weet. Zegt hij zo van: 'moet je wiet hebben?' ja kun je daar aan komen dan?' 'Ja, Wacht ik geef je mijn nummer.' Dus ik pak me telefoon uit men zak. Zit bijna helemaal met me hoofd in de telefoon om de letters te kunnen lezen. Zegt hij zo 'geef maar aan mij'. Dus ik overhandig hem mijn telefoon. De rest kan ik me niet meer herrinneren. Toen was ik thuis weet ik nog. Nog wat gezeik van mijn moeder ofzo dat ik zat was herrinner me ik verder niet. Dus ik werd net wakker en toen bedacht ik waar mijn telefoon ergens lag. Ik in me broekzak kijken, lag hij niet. iK beneden in mijn jaszak kijken, lag hij ook niet. Dus ik denk zo 'zie je wel die negers moet je niet vertrouwen'. Ik tegen mijn moeder zeggen dat mijn telefoon weg is. 'Waar heb je hem dan gelaten?' vraagt ze zo. Ja weet ik niet ik had hem even op school ergens neergelegd en toen was hij weg, maar ik weet het niet meer. 'Oh ik schrok al dat je berooft was gisterenavond ofzo, je moet echt niet zo veel zuipen hoor.' Zie ik ineens mijn telefoon op mijn bureau liggen.
Ah ik heb DORS.
cropp zei:je weet pas zeker wat je krijgt in de shop...