Wiet halen bij dealer.

Patty Brard

Experimenterende gebruiker
BT2303 zei:
Woon je in België ofzo Patty?

Gewoon of een van je vrienden vragen of ze wat mee willen nemen uit de shop, of je vraagt een vreemde die er wel tof uitziet of ze wat voor je mee willen nemen.

Sorry ik heb helemaal geen vrienden, en ik ben nogal extreem verlegen :flushed:

Frank123

Wijs gebruiker
zal je toch echt over die verlegenheid moeten stappen. Anders bel je die ''neger'' toch ? gewoon eens proberen wat die heeft.

gtedbro

Bewuste gebruiker
Hmm extreem verlegen zonder vrienden en dan ladderzat (zo begrijp ik) in je eentje in het park terechtkomen. Saai feestje dan.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Patty Brard zei:
BT2303 zei:
Woon je in België ofzo Patty?

Gewoon of een van je vrienden vragen of ze wat mee willen nemen uit de shop, of je vraagt een vreemde die er wel tof uitziet of ze wat voor je mee willen nemen.

Sorry ik heb helemaal geen vrienden, en ik ben nogal extreem verlegen :flushed:

Heeft Bier weer een account aangemaakt? :openmouth:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
BT2303 zei:
Ja, maar dat is niet Patty Brard voor zover ik weet, ze heet nu biertje.

In een andere post van Biertje verklaard deze een hij te zijn en het liefste in de shop in Maasticht te zitten.

Bier woonde nabij Breda en was bij lange na nog geen 18, en kon dus ook de shop nog niet in:P

Nathaniel

Wijs gebruiker
Biertje is Isolation die nu maar doet alsof ie Bier is als excuus voor z'n extreem schijt-irritante gedrag...

En terug ontopic : Ik haal altijd uit de shop, tenzij een vriend of kennis geoogst heeft

ikgebruikniks

Nathaniel zei:
Biertje is Isolation die nu maar doet alsof ie Bier is als excuus voor z'n extreem schijt-irritante gedrag...

En terug ontopic : Ik haal altijd uit de shop, tenzij een vriend of kennis geoogst heeft

ja ach, en als half je school smoket dan is het lekker geld hoor :rolleyes:
helaas zit ik nu op een nette school :(

Smokin046

voor mij toch een dealer, waar ik woon zijn er genoeg die rondrijden, of gewoon naar binne kunt lope.De wiet is vaak minder dan de shop, maar de prijzen zijn natuurlijk dan ook veel voordeliger.

Patty Brard

cropp zei:
hier is een 2 gramzak bij mijn vaste taxi goedkoper, betere wiet en meer wiet als bij de coffeeshop. of we gaan naar eindhoven, of we bellen die dealer op, die brengt het naar waar je maar staat en je krijgt voor 14 euro een top zo groot als een kippenei...

Bron?

Beanhead

Badass junkie
Patty Brard zei:
cropp zei:
hier is een 2 gramzak bij mijn vaste taxi goedkoper, betere wiet en meer wiet als bij de coffeeshop. of we gaan naar eindhoven, of we bellen die dealer op, die brengt het naar waar je maar staat en je krijgt voor 14 euro een top zo groot als een kippenei...

Bron?

Ik denk de krant ofzo

:rolleyes:

cropp

Badass junkie
Patty Brard zei:
cropp zei:

Bron?
mijn eigen oogballen en het 06 nummer van mijn dealer, ik weet toch zeker wel hoe groot een ei is of niet dan?

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Patty Brard zei:
Ik bedoel de bron van de wiet. De dealer :mrgreen:

Ooh echt: Hier heb je z'n contact gegevens:

Peter de Schipper
Maasstraat 27
7939LP Uiterwaarde

06-36802045
Huislijn: 3955-968350

Hij heeft meestal wel een paar kilo wiet en hasj liggen,
Maar dat een dealers naam of op welke andere manier dan ook op internet komt zal vast niets uitmaken.

Die politie is namelijk zoo dom!

:wave: :tearsofjoy:

Patty Brard

PepTalk zei:
Patty Brard zei:
Ik bedoel de bron van de wiet. De dealer :mrgreen:

Ooh echt: Hier heb je z'n contact gegevens:

Peter de Schipper
Maasstraat 27
7939LP Uiterwaarde

06-36802045
Huislijn: 3955-968350

Hij heeft meestal wel een paar kilo wiet en hasj liggen,
Maar dat een dealers naam of op welke andere manier dan ook op internet komt zal vast niets uitmaken.

Die politie is namelijk zoo dom!

:wave: :tearsofjoy:

Was toch maar een grapje, weet toch wel dat hij dat niet zegt :mrgreen:

ithaca

Newbie
wiet halen bij dealers is soms echt tricky en het spul wat je krijgt kan best goed op de keel slaan. Zelf had ik ooit een dealer die mij de mij gigantische toppen gaf en veel extra, echt ideaal. helaas kwam ik er later achter dat een vriend van me ging werken in de plantage van de dealer en er achter kwam dat er haarlak op de toppen werd gespoten zodat ze groot leken. Er zijn ook veel goeie dealers maar mijn ervaring is dat ze erg schichtig zijn over veel zaken en niet betrouwbaar zijn. ook vaak dat ze niet lang blijven hangen in de bussiness. doe mij maar liever shoppa dan kan ik tenminste ergens van op aan. Wel fijn om er eentje achter de hand te hebben voor een nachtelijke of vroeg in de ochtend smoke sessie als de shop nog niet open is.

Ik heb eigen planten maar hiervoor haalde ik bij een dealer, ik vond dat naar de shop fietsen maar gekut en ik ben pas 2 jaar van mijn 5 jaar dat ik smoke toegestaan wiet te halen (19 jaar).

mario1223

Wij hebben zelf wat plantjes, maar als die er door zijn ga ik meestal naar de dealer in het dorp, omdat dat gewoon een goeie kerel is die goeie wiet verkoopt en de dichtsbijzijnde shop 15 km verderop is.. :(

Jixx

Bewuste gebruiker
gtedbro zei:
Ik kan me niet voorstellen dat ik aan vrienden zou kunnen verkopen, zou me gaan schamen als ik winst op ze zou maken.

Daardoor zijn een vriend en ik uit elkaar gegroeid.
Nu zie ik hem als mijn dealer. :wink:

Als ik weer wiet heb, dan krijgt een goede vriend van mij die ook blowt het altijd gratis. Uiteraard bied hij mij in ruil daarvoor eten of een speciaal biertje aan. Daar vraag ik niet om, daar komt hij uit zich zelf mee. Een beetje balans in vriendschap is voor mij belangrijker , dan het geld zelf.

Ik vind het ook gaaf dat hij mijn wiet kan waarderen. En dat hij er tevreden van rookt ,doet mij nog het meeste plezier!

A'dam

Newbie
Coffeshops in amsterdam gaan vanaf 6 uur open, coffeshop hugo de groot of central, ze zijner wel

Bovenaan