Wiet/Hash

SteenS

Experimenterende gebruiker
Hey, ik ben nieuw op het forum en heb een paar vragen over wiet

Ik probeer het kort te houden anders word het een te lang verhaal :P
Info; Ik ben 18, weeg 67k, ben 1,98 lang.
Nooit drugs gebruikt, behalfe alcohol dan.
Wel vrienden heb ik, maar zijn allemaal erg tegen op drugs dus zei kunnen mij niet helpen, dat kan ik ze natuurlijk niet kwalijk nemen :P
O ja en ik heb nog nooit gerookt, ja wel een keer één hijs van een sigaret gehad.

Ik heb twee soorten gekocht, namelijk; 2g Haze, en 1g Haye hash.
Mijn eerste simpele vraag is, welke vloeitjes zijn het beste om een kleine joint mee te draaien, (en dan bedoel ik echt klein want ik heb het nog nooit gedaan, en heb gehoord dat het de aller eerste keer waarschijnlijk een aardig sterk effect geeft)

Ik wil wel alle wiet dat aanwezig is in de joint op kunnen roken natuurlijk, maar is het ook mogelijk om een aangestoken joint te doven en te bewaren, en als dat kan, hoe lang zou ik het kunnen bewaren? :P

Oja en nog een belangrijke vraag, waar kan je tipjes kopen, je weet wel, van die soort van filters voor joints, toch niet alleen in coffee shops hoop ik?

Sorry dat ik zo veel vragen stel, maar daar is het forum voor toch? :flushed:

Het spijt me.. nog een vraag :flushed:

Ik wil graag een vervanger hebben voor shag, dus ik heb iets gelezen over 'fruit shag' of 'Knaster shag', nou is mijn vraag waar ik dat zou kunnen kopen, ik woon dicht bij Heerenveen en kom daar bijna elke dag, dus als iemand het weet zou fantastisch zijn :)
Ik weet het, een waterpijp enzovoort kan ook, maar ik wil niet dat het zo opvalt :P

Nou ja dat was het voor nu dan, en sorry dat ik me nog niet echt voorgesteld heb (je hebt wel de informatie over mij die boven aan staat :tearsofjoy: ), maar ik heb vandaag niet zo veel tijd meer :wave:

En alvast bedankt!

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
tipjes kan je in bijna elke boekenwinkel en nachtwinkel krijgen evenals blaadjes etc...
jointje kan je wegleggen als je hem niet helemaal oprookt, toch wel voor een lange tijd.
jij wilt een klein jointje : neem dan niet gelijk de kleine blaadjes maar de 'gewone' joint blaadjes en rol die dan gewoon dunner dan de gemiddelde joint, anders zit je direct tegen de filter aan te roken en word ie snel te heet. doe ongeveer 0.25 - 0.35 in je jointje en begin rustig te roken , na een tiental trekjes wacht je kwartiertje ofsow en dan voel je wel of je nog trek hebt of niet.

hopelijk is het duidelijk voor je.

have fun smoking, grts

SteenS

In boeken winkels? bedoel je dat ik gewoon een stukje karton/papier moet gebruiken als een tipje? kan dat niet heel giftig zijn? :P

En bij elke winkel waar ik sigaretten en vloeitjes kan kopen, zijn alleen maar kleine vloeitjes, niet van die wat grotere :(

Paperplane.

Wijs gebruiker
SteenS zei:
In boeken winkels? bedoel je dat ik gewoon een stukje karton/papier moet gebruiken als een tipje? kan dat niet heel giftig zijn? :P

En bij elke winkel waar ik sigaretten en vloeitjes kan kopen, zijn alleen maar kleine vloeitjes, niet van die wat grotere :(
Avondwinkels hebben altijd bigfloei.

En hoezo zou het giftig zijn, je rookt je tip toch niet op?

SteenS

Paperplane. zei:
SteenS zei:

Avondwinkels hebben altijd bigfloei.

En hoezo zou het giftig zijn, je rookt je tip toch niet op?

O, ik wist niet dat je de tip niet weg zou roken :P
En ik zal eens kijken bij het tankstation bij ons.
Nu zou ik het liefst alleen fruit shag willen gebruiken inplaats van echte shag, ik wil namelijk niet echt verslaafd worden aan nicotine :(
Maar niemand weet waar ik het kan krijgen.

SteenS

Paperplane. zei:
Je kan ook gewoon uit een pijpje roken. Komt de smaak nog beter tot zijn recht.

ja maar die pijpjes zijn zeker weer duur, en ga ik dan niet veel sneller door mijn wiet? :P
En ik wil graag dit weekend nog proberen, maar als dat niet kan jammer dan, dan moet het maar een weekje later :tongueout:

Ik heb hier wat foto's om te laten zien wat ik heb, niet schrikken ik ben een beetje een 'noob' :flushed:

http://imageshack.us/photo/my-images/576/picture11op.jpg/

Zie links; mijn 'tipjes'.. kan ik wel één van die gebruiken als een tip of is het allemaal fout? :P
Zie rechts; Rizla X vloeitjes.. heel klein.. is het mogelijk om een mini joint daarmee te draaien?
Verder zie je nog een 'peuk' gedraaid door mij als simpele oefening, waarschijnlijk klopt die niet ofzo :P
en het zakje haze en zakje hash..

Paperplane.

Wijs gebruiker
SteenS zei:
Paperplane. zei:
Je kan ook gewoon uit een pijpje roken. Komt de smaak nog beter tot zijn recht.

ja maar die pijpjes zijn zeker weer duur, en ga ik dan niet veel sneller door mijn wiet? :P
En ik wil graag dit weekend nog proberen, maar als dat niet kan jammer dan, dan moet het maar een weekje later :tongueout:

Ik heb hier wat foto's om te laten zien wat ik heb, niet schrikken ik ben een beetje een 'noob' :flushed:

http://imageshack.us/photo/my-images/576/picture11op.jpg/

Zie links; mijn 'tipjes'.. kan ik wel één van die gebruiken als een tip of is het allemaal fout? :P
Zie rechts; Rizla X vloeitjes.. heel klein.. is het mogelijk om een mini joint daarmee te draaien?
Verder zie je nog een 'peuk' gedraaid door mij als simpele oefening, waarschijnlijk klopt die niet ofzo :P
en het zakje haze en zakje hash..

Nee hoor, heb mijne(een metalen) voor 6,95 gehaald. Heb ik al tientallen grammen uit gerookt.
Je wiet gaat niet sneller op, in tegendeel.

SteenS

Cool, waar kan ik één kopen, of kan het alleen via internet?
Want ik ben wel 18 maar ik woon nog thuis bij mijn ouders, en die zijn nog al erg tegen drugs :tongueout:

boenkeng

Bewuste gebruiker
In Heerenveen zitten geen nachtwinkels maar op de gedempte zou je alles moeten kunnen vinden wat je wil hebben...

Bij de Primera hebben ze ook van die pijpjes al zullen die iets duurder zijn gok ik

SteenS

Ik heb mijn eigen water pijpje gemaakt van een klein appelsap flesje en hij werkte!
Het was wel een beetje een wankel ding volgensmij, omdat mijn aluminium folie bijna op was enzo :tongueout:

Maarja iniedergeval, ik was volgensmij aan het 'trippen' zoals ze dat noemen, wel een lichte trip denk ik :P
Ik was paranoide en zag menselijke schaduwen om me heen, maar daar wende ik op een gegeven moment wel aan!

Ook hoorde ik heel soms een stem alsof het echt werd gezegt van een halfe meter afstand, echt FET raar is dat.. dan schrik je even en dan denk je.. ooh ok dat is dus niet echt :P (ik stond buiten in de enorme kou in het donker)

In het begin toen ik begon met een heis, wachtte ik even en merkte niks.. toen de tweede heis, ja ik weet het heel dom van mij maar ik ben soms ongeduldig :(

na de derde heis nog steeds niks, maar ik voelde soms wel een brand achtig gevoel in mijn keel na een heis en soms niet dus het zou kunnen dat sommige heisen heel weinig waren.
Maarja toen was ik teleur gesteld en begon een stukje te lopen buiten in de achtertuin, ineens merkte ik dat ik vreemd loopte, (dat dacht ik) en opeens begon het dus in te kikken :P

FET raar, als ik stil bleef staan en dan weer begon te lopen, leek het een beetje alsof ik half uit mijn lichaam stapte, echt het raarste wat ik ooit heb mee gemaakt, lastig om uit te leggen!

Was ik high of stoned? of is er een inbetween, was het een soort van trip?
Oja, de soort wiet was Haze, (en een beetje teveel er van voor mij :P)

En is het wel verstandig om de volgende keer eens een heeel klein beetje hasj te proberen, of zou dat volgens jullie NIET slim zijn, want ik weet het niet, het hoort toch een heel ander effect te geven dan wiet?

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
SteenS zei:

met een boekenwinkel (zoals ze hier in belgië zeggen) bedoel ik een dagbladhandelaar met tijdschriftjes,sigaretten,krasloten,etc....

Bovenaan