Wiet/Hasj 2009

Arthur King

Wijs gebruiker
Re: Wiet 2009

Bijzonder weinig, 2009 is het jaar dat ik voor het eerst kennismaakte met verschillende soorten drugs, ik vermoed een grammetje of 15.

Maar het zou net zo goed minder kunnen zijn. :P
Natuurlijk komt er nog wel wat bij voor de jaarwisseling!

mattskovic

Wijs gebruiker

heum ff rekenen
elke dag minstens 1jointje van ongeveer 0.5g
doe die maal 365 dagen in een jaar

182.5gr ongeveer kan minder zijn ook maar maar kan ook natuurlijk :stoned:

niet veel , rookte mijn eerste joint in november en heb sindsdien met 3 vrienden samen ongeveer 7 gram opgerookt. Maar in 2010 zal dat wel wat meer worden hoop ik, en dan ga ik ook eens zelf leren rollen en nog wat andere drugs proberen.

Wacky

Badass junkie

De Sjeik zei:
Ik denk niet dat ik dat wil weten.

nouja, wiet bijna niet, hash zon 300 gram vrees ik. Gelukkig ben ik nu geminderd en zit ik op ongeveer een 75g per jaar schema.
Bah, das haast 2000 euro trouwens... :(

SmokeMe

Belezen gebruiker

+-250-300gr Wiet
+-125-175gr Hasj
Toch best erg als je het zo ziet, smoke net iets meer dan een jaar :flushed:

funky_skunk_junky

Wijs gebruiker

Nou ik ga uit van ongeveer 1 gram voor 2 dagen, soms is het wel 1 gram per dag maargoed.

dussss; 365 : 2 = 182,5 gram per jaar ongeveer.

ImmortalTech

Bewuste gebruiker

Van wiet maar een halve gram. Ik rook altijd 3 gram hasj per week. Dus dat is zo'n 156 gram in het jaar. Met al mijn rookgerei erbij heeft me dat zo'n 1200 euro gekost bedenk ik me nu.. Money well spent :grin:

azgaza

Badass junkie

De Sjeik zei:
Ik denk niet dat ik dat wil weten.

Dit dus. Toch ga ik mezelf nu even met de waarheid confronteren:

Ik geloof rond de 270 gram. Dat komt neer om tussen de 0.5 en 1 gram per dag, hangt af van de periode van het jaar. Enigsinds shoquerend wel. Ik ga nu wel bewust níet berekenen hoeveel geld ik dit jaar aan hasj heb uitgegeven.

kaasbaas

Badass junkie
Ik heb de eerste 4 á 5 maanden van het jaar iedere dag geblowt, daarna blowde ik nog amper... Ik zou 't echt niet weten, niet abnormaal veel denk ik door het laatste half jaar waarin ik aanzienlijk heel veel minder blowden. Maar ja, als ik eindelijk een paar vijfjes bij elkaar heb gespaard geef ik 't liever uit aan een bakje truffels dan een zakje cannabis. Hoewel ik nog steeds evenveel van een pietje hou :stoned:.

Ik denk dat ik dit jaar...150-175 gram cannabis heb geblowt? Zoiets gok ik.

Oom Klaas

Badass junkie
Wiet verveelt niet zo gauw, 'k heb er zelfs best lang over gedaan om erop te kunnen trippen.
2 jaar wiet gerookt voordat ik 't begreep, sindsdien verveelt het nog minder.

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Chemical zei:
Wat een abnormaal grote hoeveelheden hier.. Begint dat nooit te vervelen dan?

Zeker niet. Toen ik net begon met blowen, blowde ik puur om stoned te worden. Nu geniet ik van mn joint en vind ik het ook echt lekker. Ook is het niet meer puur om stoned te worden. Ik doe makkelijk een uur met mn joint en dan hoef ik niet eens stoned te zijn als hij op is.

Arthur King

Wijs gebruiker
Oom Klaas zei:
Wiet verveelt niet zo gauw, 'k heb er zelfs best lang over gedaan om erop te kunnen trippen.
Hoe heb je dit dan ontdekt?

Oom Klaas

Badass junkie
Arthur King zei:
Oom Klaas zei:
Hoe heb je dit dan ontdekt?

Ik wist gewoon dat het kon, en dan lukt het ook :beer:
Werkt bij mij wel het beste als ik dan zo weinig mogelijk nicotine in m'n lichaam heb, paar uur van tevoren niet roken en de joint puur rollen; dan is het wel goed tripbaar.
Eerst creëer ik zelf een trance en de wiet duwt me net nog verder, als ik dat wil want gewoon rustig een jointje te roken zonder te trippen vind ik eigenlijk veel fijner.

Smokin046

Experimenterende gebruiker
in maart ben ik pas weer goed begonnen, toen rookte ik zo'n 5-6 gram op een weekje
dat dus 39 keer, dus ik denk rond de 200-250 gram wiet en 30-40 gram hasj
dit jaar toch proberen wat te minderen, zo rook ik nu alleen nog in het weekend :wink:

Bovenaan