Wiet in Flixbus

• Onderwerp starter Verwijderd lid 138314
  • Startdatum
V

Verwijderd lid 138314

Gast
Hey allemaal,

Ik ga binnenkort naar een vriendin in Zürich, vanaf Nordhorn, met twee andere vrienden. Dit doen we in de "Flixbus". Nu houdt die vriendin, net als ik, wel van een jointje.
Mijn vraag is of het vertrouwd is een jointje mee te nemen in de Flixbus. Is de kans groot dat ik gepakt zal worden?

Peace :smoke:,

Frankie

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
In Zürich is ook wiet , ik zou het risico niet nemen. Vooral nu met de intensieve controles.

En zo'n ramp is het toch niet om even te pauzeren mocht je het niet tegenkomen daar ?

Peace

V

Verwijderd lid 138314

Gast
In Zürich is ook wiet , ik zou het risico niet nemen. Vooral nu met de intensieve controles.

En zo'n ramp is het toch niet om even te pauzeren mocht je het niet tegenkomen daar ?

Peace

Het is ook niet zo'n probleem dat ik ff moet pauzeren, dat kan ik prima. Het was meer als een verrassing voor mijn vriendin.
En wat bedoel je met "de intensieve controles"?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Na alle aanslagen zijn ze een stuk alerter al helemaal met grote(re) voertuigen als een bus. Ik zou het verwachten dat ze de bus controleren. Dan kan het alleen maar meevallen toch ?

V

Verwijderd lid 138314

Gast
Thanks guys. Zal het risico dan niet nemen inderdaad, betwijfelde het sowieso al.

Peace! :)

Bovenaan