wiet in spanje?

flipkonijn

Bewuste gebruiker
Weet er iemand of er makkelijk wiet te verkrijgen is in spanje?

En of de kwaliteit een beetje meevalt zo op straat?

Funky Monkey

Badass junkie
Wiet niet, hash wel

Naja... wiet vast ook wel, maar hash is geurloos en kunnen ze dus gewoon op straat mee rondlopen zonder dat meneer de politie agent die wiet lucht ruikt :mrgreen:

willem op den dries

Experimenterende gebruiker
True.

Konijnen keutels zijn hun favoriet.
Ik heb destijds in Spanje ook van wat hasj mogen proefen, dit smaakte anders best lekker (vaak zijn zij degene die 'wiet' aan jou vragen als ze door hebben dat je een nederlandert bent) .

Detroit303

Bewuste gebruiker
Interessante vraag, vermits ik volgendjaar 4 maanden naar Valencia ga. Weet iemand iets over in hoeverre ze er softdrugs tolereren?

willem op den dries

In een land als Spanje zijn de bewakers/politie niet zulke lieverdjes (het zal ook aan hun opvliegerige temperament liggen), ik denk dat je er vanuit mag gaan dat je wel de sjaak bent, maar in hoeverre je de sjaak bent heb ik geen weet van.

Offtopic;

Ik heb ooit in de diepe maar óh zo gezellige nachten in Spanje de politie goed tekeer zien gaan met stroomstokken, er was een klein ruzietje uitgebroken tussen fransen en hollanders, die politie daar mepte er goed op los, ze maaiden op alles wat in de weg zat, zelfs een stelletje met een babywagen ; geen pretje.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
So, spaanse politie, zijn echt geen lieverds. maar of je ze nog kan omkopen weet ik niet. Tijden zijn veranderd, ook in Spanje

geox

Bewuste gebruiker
Nick de Neger zei:
Wiet niet, hash wel

Naja... wiet vast ook wel, maar hash is geurloos en kunnen ze dus gewoon op straat mee rondlopen zonder dat meneer de politie agent die wiet lucht ruikt :mrgreen:
Ik weet niet welke hasj jij rookt maar elke hasj die ik al gerookt heb is allesbehalve geurloos.

Ik ken mensen die in spanje ooit wat hasj gekocht hadden en dat was volgens hun de grootste rotzooi ooit.

Funky Monkey

Badass junkie
Ik rook nooit hash :rolleyes: maar standaard toen ik vroeger nog wiet in me zak had zitten kon je dat echt in 2 meter omtrek ruiken :beer:

geox

Bewuste gebruiker
Nick de Neger zei:
Ik rook nooit hash :rolleyes: maar standaard toen ik vroeger nog wiet in me zak had zitten kon je dat echt in 2 meter omtrek ruiken :beer:
Nja ok, maar als er een hond is riekt hij het vast ook wel hoor.

Annæ

Belezen gebruiker
ik ga over paar weekjes naar Barcelona en meenemen in het vliegtuig is dus echt geen optie.
dus was ook wel benieuwd idd..

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
als je de taal niet spreekt en je kent niemand eindig je ALTIJD met bagger

hoe hard je ook zoekt !!

:mrgreen:

xpressurself

Bewuste gebruiker
nou dat valt best mee, aangezien de meeste mensen in het buitenland vrij weinig mensen kennen. als je in a'dam niemand kent heb je net zoveel kans om met bagger te eindigen.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
nou je slaat de heipeil op zijn kop.

Als toerist in amsterdam ben je overgleverd aan de goede coffeeshops .. das wel ok ..ook de smartshops zijn ok ...
Maar die hoerige negers die straatdealers .. ik heb er maar 1 zin voor:
Allemaal ophangen aan de hoogste boom. Ze geven Nederland een negstief imagootje.
Hun kwaliteit is zo ver beneden peil, echt een drama.

Dus in het buitenland heb je dat ook met de wiet hasj en hardrugs.
Kut he, toch maar wat in je pindakaaspotje douwen !!!

Bellotas zijn de spaanse anusbolletjes van hasj, geen echte uberdrugs, ik heb er tientallen bekeken en geprobeert, ALLEMAAL BAGGER.

Y si claro que si, yo hablo la idioma muy bien no problemo, hasta pronto cabrones !!

xpressurself

Bewuste gebruiker
maar aan de andere kant heb je ook een hoop domme mensen die erin trappen en gewoon keer op keer bij ze halen, is ook niet slim!

DR. Sosa

Newbie
ben zelf met de herfstvakantie naar lorret gegaan en heb elke dag geprobeerd heb veel drugs gzien ma niets wat op wiet of hasj leek

Divinorum

Ik was last in Spanje voor een uitwisselings projekt van school. Heb er alleen wiet gezien en in grote hoeveelheden :stoned: . De vader van mijn gastgezin blowde tegen de stres en had een kartonnen doos vol met kwaliteit wiet :hearteyes: .

Lord Herbal

Belezen gebruiker
Divinorum zei:
Ik was last in Spanje voor een uitwisselings projekt van school. Heb er alleen wiet gezien en in grote hoeveelheden :stoned: . De vader van mijn gastgezin blowde tegen de stres en had een kartonnen doos vol met kwaliteit wiet :hearteyes: .

halleluja....

el salvador este aqui

Divinorum

Lord Herbal zei:
Divinorum zei:

halleluja....

el salvador este aqui

De jongen bij wie ik woonde heette Salvador :grin:

azgaza

Badass junkie
De wiet is denk ik wel in orde, maar je mag jezelf denk ik gelukkig prijzen als je die vind. Naar wat ik heb vernomen komt soapbar hasj uit spanje. Ze verkopen het ook in engeland, het is vrij goedkoop, donkerbruin, steenhard en het ziet er van een afstandje msischien een klein beetje uit als hasj, en het bevat ongeveer 10% hasj. Wat de rest is wíl je niet weten, en je wil het niet roken, het is smerig. In engeland vonden we er stukjes plastic in. Het komt schijnbaar uit spanje, dus daar zal je het ook wel hebben.

Verder is er onderscheid in hoe erg het spul van kwaliteit is. Sommige geeft hele donkere bijna zwarte rook en kan je niet uit elkaar krijgen zonder aansteker. Hier in nederland zijn mensen nog wel eens lui en gebruiken hun aansteker, maar dat spul is zo hard als een steen. Helaas vind je het wel zo erg.

"The article explained that even
the better soap‚ bars weighing about 250 grams contain less than 10
grams of cannabis pollen (resin glands) and up to 200 grams of
ground-up shade leaf, along with various noxious substances like glue to
bind it, and coloring agents.

Here are some of the other substances found in this bad quality
cannabis sold by rip-off dealers: beeswax, boot polish, animal
excrement, turpentine, henna, ground coffee, milk powder, pine resin,
barbiturates, ketamine, aspirin, glues & dyes"

Bovenaan