flipkonijn
Bewuste gebruiker
Weet er iemand of er makkelijk wiet te verkrijgen is in spanje?
En of de kwaliteit een beetje meevalt zo op straat?
En of de kwaliteit een beetje meevalt zo op straat?

Ik weet niet welke hasj jij rookt maar elke hasj die ik al gerookt heb is allesbehalve geurloos.Nick de Neger zei:Wiet niet, hash wel
Naja... wiet vast ook wel, maar hash is geurloos en kunnen ze dus gewoon op straat mee rondlopen zonder dat meneer de politie agent die wiet lucht ruikt![]()
maar standaard toen ik vroeger nog wiet in me zak had zitten kon je dat echt in 2 meter omtrek ruiken 
Nja ok, maar als er een hond is riekt hij het vast ook wel hoor.Nick de Neger zei:Ik rook nooit hashmaar standaard toen ik vroeger nog wiet in me zak had zitten kon je dat echt in 2 meter omtrek ruiken
![]()

Divinorum zei:Ik was last in Spanje voor een uitwisselings projekt van school. Heb er alleen wiet gezien en in grote hoeveelheden. De vader van mijn gastgezin blowde tegen de stres en had een kartonnen doos vol met kwaliteit wiet
.
Lord Herbal zei:Divinorum zei:Ik was last in Spanje voor een uitwisselings projekt van school. Heb er alleen wiet gezien en in grote hoeveelheden. De vader van mijn gastgezin blowde tegen de stres en had een kartonnen doos vol met kwaliteit wiet
.
halleluja....
el salvador este aqui
"The article explained that even
the better soap‚ bars weighing about 250 grams contain less than 10
grams of cannabis pollen (resin glands) and up to 200 grams of
ground-up shade leaf, along with various noxious substances like glue to
bind it, and coloring agents.
Here are some of the other substances found in this bad quality
cannabis sold by rip-off dealers: beeswax, boot polish, animal
excrement, turpentine, henna, ground coffee, milk powder, pine resin,
barbiturates, ketamine, aspirin, glues & dyes"