Wiet met de post ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frisko

Badass junkie
haha kindje,hier ga ik zelfs nog niet eens op in gaan...
ik ben nie degene die aan niks kan geraken hé???
vergeet niet wie laatst lacht best lacht :wink: :wink:
zal ik nu maar eens gezellig mijn jointje gaan roken :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
ik ga ook een lekker jointje rollen en genieten van die klapmongool die zelf The Uberkiller vind.
Het zal niet lang meer duren voordat de oplichter a.k.a. de Ekster_C ons gaat verlaten.

Jammer zo aapje is best wel leuk om mee te spelen, dan is het toch maar weer afwachten of we nog zo'n sukkel terug krijgen.

Biertje iemand ?

:hearteyes:

.Tom.

Experimenterende gebruiker
Waarom is lysergine z'n doodzieke kutmoeder niet gestorven zodat ze hem niet kon produceren uit haar lelijke hoerereet...

Frisko

Badass junkie
.Tom. zei:
Waarom is lysergine z'n doodzieke kutmoeder niet gestorven zodat ze hem niet kon produceren uit haar lelijke hoerereet...
typische taal van iemand die nog jong is...
tststs da leert ge nog wel menneke!!!
maar gene angst :wink:

sunshine

Experimenterende gebruiker
Tom, je bent een schande voor alle Belgen en gebruikers. O, nee gebruiker ben je nog niet eens, alleen interessant aan het doen. Chapeau, je bent de coolste hoor.

Deranged

Badass junkie
.Tom. zei:

Pikachu

Wijs gebruiker
De taalverharding in dit forum moet eens grondig aangepakt worden! :P

Hmm tom, je moet begrijpen dat je meer vliegen vang met honing dan met azijn. Als je vriendelijk doet en geen vragen stelt waardoor wij gaan geloven dat je het syndroom van Down hebt krijg je veel eerder resultaat.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Ach Tom mijn moeder is nog gezond, dus het doet me niets.

Maar een ding is zeker je bent hier nu niet meer welkom, iedereen zal je uitspugen alsof je aids hebt.

Wat mij betreft zou ik me niet eens meer vertonen op een meeting want ik kan plots achter je staan.

:mrgreen:

Hype

Bewuste gebruiker
lysergine25 zei:

Maar een ding is zeker je bent hier nu niet meer welkom, iedereen zal je uitspugen alsof je aids hebt.

Wat mij betreft zou ik me niet eens meer vertonen op een meeting want ik kan plots achter je staan.

uitspugen of je aids hebt, sorry maar ik heb niets tegen mensen met aids?
(en ik mag leien dat dat voor veel anderen ook geld)

azgaza

Badass junkie
De rede dat mensen zo doen is dat DEALEN VIA HET FORUM VERBODEN IS!!!!!!!!!!!!!!!!
En tevens ook dat je nog al onbeleefd reageert. Nu kan ik hetzelfde zeggen over de forum rede, maar elke paar dagen komt er wel weer een of andere n00b die de regels niet leest.

Maargoed dat is inmiddels ook weer oud nieuws nu. Dus.. to restate the obvious.

pepito

Bewuste gebruiker
.Tom. zei:

mond spoelen met zeep en n schone luier. en voor straf vroeg naar bed. kwajongen.

Lord Herbal

Belezen gebruiker
lysergine25 zei:

zijn er meetings van dit forum? lijkt me gezellig.... zou iemand me een plaats en datum van de volgende kunnen geven?

neem ik wat lekkers mee van jemig de pemig mozes kriebel in almelo :stoned: :)
en btw tom, mijn ma heeft kanker, en wegens zoiets als dit op een forum wens je dat niemand toe... onthou dat.

Lord Herbal

Belezen gebruiker
ow, en nog iets jongen, ik zou beter opletten bij biologie... er is mij geen geval bekend van kinderen die uit een reet geboren worden, die nemen altijd de voordeur... en dat noemt men niet iemands reet...

verder, als je zonodig wiet wil, koop je een treinkaartje naar eindhoven ofzo en ga je daar lekker zelf naar de shop... over 4 jaar...

:wave:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan