mattskovic
Wijs gebruiker
Ben bijna beschaamd om belg te zijn. 

ey motherfucker praat niet zo veralgemeend en anders hou je klote bek!!!!sunshine zei:WAAROM ALTIJD STOMME BELGEN DIE FORUMREGELS NIET LEZEN EN DRUGS VRAGEN? JULLIE ZIJN EEN SCHANDE VOOR JE LAND!!
Haha, jij woont vast niet in Nederland :þlysergine25 zei:Dacht je dat je op een hollandse school wiet kon kopen op het schoolplein ??
Das pure waanzin ....
Frisko zei:ey motherfucker praat niet zo veralgemeend en anders hou je klote bek!!!!sunshine zei:WAAROM ALTIJD STOMME BELGEN DIE FORUMREGELS NIET LEZEN EN DRUGS VRAGEN? JULLIE ZIJN EEN SCHANDE VOOR JE LAND!!
fucker!![]()
ik ben rustig maar dit soort praat kan net zo min door de beugel als waar het hele topic over gaat!!! dat even terzijdemattskovic zei:Frisko zei:ey motherfucker praat niet zo veralgemeend en anders hou je klote bek!!!!sunshine zei:WAAROM ALTIJD STOMME BELGEN DIE FORUMREGELS NIET LEZEN EN DRUGS VRAGEN? JULLIE ZIJN EEN SCHANDE VOOR JE LAND!!
fucker!![]()
calm down frisko
neem een ijsje![]()

beter hou jij je aan de regels puber!!!.Tom. zei:Of een jointje ?

wie o wie brengt mij het antwoord hetzelfde als ne brief duhmattskovic zei:vraag me eigenlijk af hoeveel euro je aan postzegels moet betalen als je 5gram wiet verstuurtwie o wie brengt mij het antwoord
![]()

Frisko zei:ey motherfucker praat niet zo veralgemeend en anders hou je klote bek!!!!sunshine zei:WAAROM ALTIJD STOMME BELGEN DIE FORUMREGELS NIET LEZEN EN DRUGS VRAGEN? JULLIE ZIJN EEN SCHANDE VOOR JE LAND!!
fucker!![]()
Nick de Neger zei:Het houd ons bezig :P

Robdebob zei:ik ben eigenlijk wel beniewd of dat aan zou komen als je het met de post stuurt.
Zou wel geniaal zijn![]()
Ik bied 40 euro voor een gram
Ach..en anders laat je jezelf gewoon legale 'designer'drugs toesturen..HTID zei:Ik heb een keer xtc naar Denemarken gestuurd, en een keer wiet naar Italie. Beide keren kwam het gewoon aan![]()
lysergine25 zei:.Tom. zei:1. Nu vraag ik geen en twee kan ik er aan doenEn 3. Sorry dat alles in België niet zo makkelijk is als in Nederland daar zou ik gewoon op school wel een 10tje kopen ofzo..
Tom![]()
Dacht je dat je op een hollandse school wiet kon kopen op het schoolplein ??
Das pure waanzin ....

net of wij daarbij gingen helpen!!.Tom. zei:NOuja heb jullie al niet meer nodig heb 10 gr besteld en komt er aan...
Tom![]()