Wiet met de post ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

santo

Newbie
mensen snap dat dan die hero is niet voor hem maar voor zijn moeder

sorry dat ik het zeg maar mensen als tom moeten gewoon verboden worden

.Tom.

Experimenterende gebruiker
Ok ik geef alles toe ik moest dit alles voor m'n moeder doen omdat ze me anders ging slaan want ze is doodverslaafd aan heroine..

Tom :wave:

.Tom.

Weet je wat ik trek al m'n woorden in en alles wat er gezegd is vergeet ik en ik hoop dat jullie dat ook doen ..

.Tom.

Weet je wat ik trek al m'n woorden in en alles wat er gezegd is vergeet ik en ik hoop dat jullie dat ook doen ..

mattskovic

Wijs gebruiker
"O dierbaar België
O heilig land der vaad'ren

Onze ziel en ons hart zijn u gewijd.

Aanvaard ons hart en het bloed van onze adren,

Wees ons doel in arbeid en in strijd.

Bloei, o land, in eendracht niet te breken;

Wees immer u zelf en ongeknecht,

Het woord getrouw, dat ge onbevreesd moogt spreken:

Voor Vorst, voor Vrijheid en voor Recht.
Voor Vorst, voor Vrijheid en voor Recht.
Voor Vorst, voor Vrijheid en voor Recht."

Frisko

Badass junkie
sunshine zei:
WAAROM ALTIJD STOMME BELGEN DIE FORUMREGELS NIET LEZEN EN DRUGS VRAGEN? JULLIE ZIJN EEN SCHANDE VOOR JE LAND!!
ey motherfucker praat niet zo veralgemeend en anders hou je klote bek!!!!
fucker! :openmouth:

Frisko

Badass junkie
mattskovic zei:
Frisko zei:
sunshine zei:
WAAROM ALTIJD STOMME BELGEN DIE FORUMREGELS NIET LEZEN EN DRUGS VRAGEN? JULLIE ZIJN EEN SCHANDE VOOR JE LAND!!

calm down frisko :grin:

neem een ijsje :grin:
ik ben rustig maar dit soort praat kan net zo min door de beugel als waar het hele topic over gaat!!! dat even terzijde :openmouth: :rolleyes:

mattskovic

Wijs gebruiker
vraag me eigenlijk af hoeveel euro je aan postzegels moet betalen als je 5gram wiet verstuurt :wave: wie o wie brengt mij het antwoord :grin:

.Tom.

Niet veel, echt niet... Het zal meer kosten voor de afstand dan voor het gewicht..

Jaja Ijsco..

pieter-b

Wijs gebruiker
ik snap niet waarom zo veel mensen meedoen in de Ban-mantra...deze jongen heeft slechts 1 fout topic gemaakt, en word daarvoor nu in meerdere topics geflamed, terwijl hij zich toch vrij netjes houdt.

Het is jammer dat drugs hem al op zo'n jonge leeftijd intereseert, maar persoonlijk ben ik eerder begonnen, en had best graag het advies gehad wat deze jongen potentieel van ons zou kunnen krijgen. Ik snap wel dat z'n vragen nogal loos lijken, aangezien hij zich niet heeft ingelezen, maar daar ben je dan ook 14 voor.

.Tom.

Ik denk persoonlijk heel netjes en m'n spelling ziet er soms beter en netter uit dan mensen met 500 posts.. Eindelijk iemand die me begrijpt..
Waarom doen mensne zo moeilijk de laatste tijd :cry:

Aking

Wijs gebruiker
als je mij 50,- euro overmaakt, stuur ik je wel een gram op

maar ik ben niet aansprakelijk als het niet aankomt :mrgreen:

sunshine

Frisko zei:
sunshine zei:

ik bedoel toch echt niet dat alle Belgen dom zijn, maar er zijn er een paar die het verpesten voor de rest...

Robdebob

Bewuste gebruiker
ik ben eigenlijk wel beniewd of dat aan zou komen als je het met de post stuurt.
Zou wel geniaal zijn :stoned:

Ik bied 40 euro voor een gram

Northawke

Wijs gebruiker
Uit ervaring weet ik dat wiet met de post vaak genoeg overkomt. :mrgreen: Anyways, moeten we zo'n gastje flamen voor een domme opmerking? Het begint zolangzamerhand wel standaard te worden hier.

HTID

Bewuste gebruiker
Ik heb een keer xtc naar Denemarken gestuurd, en een keer wiet naar Italie. Beide keren kwam het gewoon aan :)

Aking

Wijs gebruiker
Robdebob zei:
ik ben eigenlijk wel beniewd of dat aan zou komen als je het met de post stuurt.
Zou wel geniaal zijn :stoned:

Ik bied 40 euro voor een gram

he euh! niet mn handel jatten heah! :P

pieter-b

Wijs gebruiker
HTID zei:
Ik heb een keer xtc naar Denemarken gestuurd, en een keer wiet naar Italie. Beide keren kwam het gewoon aan :)
Ach..en anders laat je jezelf gewoon legale 'designer'drugs toesturen..
ik geloof dat 5meo dmt bijvoorbeeld niet in de opiumwet staat... :)

Nickyv

Newbie
lysergine25 zei:
.Tom. zei:
1. Nu vraag ik geen en twee kan ik er aan doen :tongueout: En 3. Sorry dat alles in België niet zo makkelijk is als in Nederland daar zou ik gewoon op school wel een 10tje kopen ofzo..

Dacht je dat je op een hollandse school wiet kon kopen op het schoolplein ??

Das pure waanzin ....

in eender welke belgische school allesinds wel :grin:

.Tom.

Ik ga het zelfs niet proberen om een baviaan zoals jou die masturbeert in het openbaar te laten lachen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan