typische taal van iemand die nog jong is....Tom. zei:Waarom is lysergine z'n doodzieke kutmoeder niet gestorven zodat ze hem niet kon produceren uit haar lelijke hoerereet...
.Tom. zei:Waarom is lysergine z'n doodzieke kutmoeder niet gestorven zodat ze hem niet kon produceren uit haar lelijke hoerereet...
.Tom. zei:Waarom is lysergine z'n doodzieke kutmoeder niet gestorven zodat ze hem niet kon produceren uit haar lelijke hoerereet...

lysergine25 zei:binnenkort komt er wel een nieuwe modje die dit forum gaat schoonvegen ....
![]()
uitspugen of je aids hebt, sorry maar ik heb niets tegen mensen met aids?lysergine25 zei:Ach Tom mijn moeder is nog gezond, dus het doet me niets.
Maar een ding is zeker je bent hier nu niet meer welkom, iedereen zal je uitspugen alsof je aids hebt.
Wat mij betreft zou ik me niet eens meer vertonen op een meeting want ik kan plots achter je staan.
![]()
valt het jou niet op dat we dit topic proberen te negeren?Valentijntje zei:.Tom.
Get
A
Life
lysergine25 zei:Ach Tom mijn moeder is nog gezond, dus het doet me niets.
Maar een ding is zeker je bent hier nu niet meer welkom, iedereen zal je uitspugen alsof je aids hebt.
Wat mij betreft zou ik me niet eens meer vertonen op een meeting want ik kan plots achter je staan.
![]()

barry zei:valt het jou niet op dat we dit topic proberen te negeren?Valentijntje zei:.Tom.
Get
A
Life
slimme jongen ben je
Valentijntje zei:barry zei:valt het jou niet op dat we dit topic proberen te negeren?Valentijntje zei:.Tom.
Get
A
Life
slimme jongen ben je
zeg dat ook ff tegen al die 100derden reacties voor mij![]()