Wiet met de post ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

.Tom.

Experimenterende gebruiker
Ja das goed :tongueout: Nee nu effe serieus mensen :tongueout: Zou iemand het kunnen en willen, ik wil zelfs betalen hoor.

:wave:

.Tom.

Ben wel nog maar 14 woon in België en kan niet maken dat m'n ouders het weten :tongueout: Maarjah zal dan maar een dealertje zoeken ofzo. Ennuh wrm is er geen heroine forum ?

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
minderjarige drugs toesturen ....

op een openbaarforum !!

Sorry hoor Tom je wist natuurlijk allang dat het niet kan niet mag en nooit gaat gebeuren.
Ook niet als je 18 bent, als de moderators er zouden zijn dan was je verbannen.

Groetjes

Stonie

.Tom.

Ken der misschien wel een paar maarja die zijn allemaal ouder en als ik en vrienden daar moeten gaan kopen... Iemand die anders een vertrouwbaar plekje of persoon kent in de buurt van Gent of liever in de buurt van Destelbergen of Heusden ?

Shit nu heb ik het weer verklapt :tongueout:

Tom :wave:

sunshine

WAAROM ALTIJD STOMME BELGEN DIE FORUMREGELS NIET LEZEN EN DRUGS VRAGEN? JULLIE ZIJN EEN SCHANDE VOOR JE LAND!!

.Tom.

1. Nu vraag ik geen en twee kan ik er aan doen :tongueout: En 3. Sorry dat alles in België niet zo makkelijk is als in Nederland daar zou ik gewoon op school wel een 10tje kopen ofzo..

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
.Tom. zei:
1. Nu vraag ik geen en twee kan ik er aan doen :tongueout: En 3. Sorry dat alles in België niet zo makkelijk is als in Nederland daar zou ik gewoon op school wel een 10tje kopen ofzo..

Dacht je dat je op een hollandse school wiet kon kopen op het schoolplein ??

Das pure waanzin ....

.Tom.

Die heb ik gelukkig nog niet nodig :tongueout: :confused:
Maarja nu iemand die miscchien zou kunnen antwoorden ?

EDIT: Niet op het schoolplein maar er zouden toch veel meer mensen zijn die zelf aan de drugs ziten ofzo ik ken echt niemand op m'n hele school waar er 1600 leerlingen zitten die roken of drugs doen..

.Tom.

Naja dan zoals ik zei misschien een plaats of persoon in de buurt van Destelbergen en Heusden (deelgemeente) Gent.

.Tom.

:tongueout: Khaat politie :angry: Nouja zal wel nog es rondvragen en hopen :tongueout: Heb al iemand gevonden die miscchien wel kan posten :tongueout:

sunshine

pm me maar voor het adres dan mag je gratis wiet komen ophalen. Moet je wel even voor de camera wat dingetjes doen; over acteertalent gesproken :mrgreen:

Hoe stoned moet je zijn om het nog niet te snappen dat je geen serieus antwoord op je vraag krijgt?

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
hij is knetter van de verschimmelde buitenweed van zijn neeffie uit een dorp verderop Heusen ofzo.

Tom wat is je achternaam, ben jij familie van Pelleboer ??

:hearteyes:

.Tom.

Nee :tongueout: Ken je die soms ? Ik niet ? Verschimmelde wiet in Heusden ? :tongueout:
Leg uit ik snap je niet ?

pieter-b

Wijs gebruiker
misschien ook wel een beetje onhandig dat drugsforum.be gelinkt is naar .nl ..'t zou beter zijn als dat een appart forum werd.

.Tom.

Wrm schijt ik jouw bek niet vol ? Oh
:openmouth: Nu weet ik weer waarom, omdat ik nog een beetje beschaafder ben dan jij.. Nouja en wrm zou ik een ban verdienen...

mattskovic

Wijs gebruiker
.Tom. zei:
. Ennuh wrm is er geen heroine forum ?

ROFL heeft nog niet geblowd of zeer weinig en wil al meteen aan de hero XD

try OPIATEN smartpants

( is me opgevallen dat er deze week veel van die topic's komen van mensen die vragen waar je kan halen of die je het willen toesturen :grin: .)

.Tom.

Ik wil niet aan de hero en ik ga er ook nooit mee beginnen.. Opiaten .. staat in dat andere topic al mhh :tongueout:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan