Wiet na XTC gebruik.

982

Bewuste gebruiker
Goedemiddag,

Dit weekend ff goed los gegaan op de xtc.

vrijdag eerst 13 uren gewerkt bij mijn werkgevers, daarna aan de pillen.
Ik heb die nacht 6 stuks gehad en niet geslapen, toen ook al een paar joints gerookt, maar die vernam ik niet zoals gewoonlijk.
De zaterdagnacht heb ik 5 of 6 pillen gehad (rond 6 uur de laatste).. Toen ben ik om 8 uur gaan slapen tot 11 uur ongeveer en toen weer wakker geworden (mn maten waren allemaal nog wakker) ff gezeten, nog steeds wel vaag enzo. Maar toen ik ik een joint roken en toen werd ik me een partij apart.

Leek net of ik ineens weer een pilletje had gehad, maar ik voelde me alleen van binnen heel druk maar mn lichaam was uitgeput (dus ik kon de energie niet echt kwijt). Ik werd nog raarder dan ik die hele nacht geweest was.

Heeft iemand dit al vaker gehad? (Ik wel een beetje maar nooit zo erg)
En heeft iemand een verklaring hiervoor?

Groeten,
En brak persoon

matthijs

Badass junkie
Bij 11 of 12 pillen per weekend en zo weinig slaap gebeuren gewoon rare dingen. Gewoonweg teveel drugs en te weinig slaap.

982

Bewuste gebruiker
Of het teveel pillen waren betwijfel ik.

De vrijdagnacht had ik kleine groene klavertjes, die sloegen er niet echt hard in ofzo, WEl goed raar hoor want ik heb ze vrij snel achter elkaar ingenomen.
De zaterdagnacht heb ik eerst 2 klavertjes tegelijk ingenomen en daarna nog 3 of 4 dolfijntjes (deze gingen veel harder). Waren denk ik wel de helft sterker als die klavertjes

Freezing

Bewuste gebruiker
Heb dit ook gister/vanmorgen gehad, gistermiddag/nacht 4 pillen, en daarna joint gerookt en daar was t lekkre gevoel weer ff :)

El Retro

Wijs gebruiker
Jointen roken na XTC is ontzettend stom als je wil slapen. Dan begin je gewoon terug in de XTC-sfeer te komen, maar dan nog wat brakker en meer paranoia.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
El Retro zei:
Jointen roken na XTC is ontzettend stom als je wil slapen. Dan begin je gewoon terug in de XTC-sfeer te komen, maar dan nog wat brakker en meer paranoia.

heb nooit problemen met slapen hoor.,.... :confused:

Freezing

Bewuste gebruiker
Ik toch niet afgelopen nacht, damn hele groep waarmee we geknald hebben heeft NIEMAND van kunnen slapen, fuck die pep in pillen :P

Wacky

Badass junkie
Als ik 2 uur dans, dan een paar uur ga chillen en dan probeer te slapen lukt ook niet.
Als ik dans tot ik er bijna bij neerval slaap ik prima :)

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Freezing zei:
Ik toch niet afgelopen nacht, damn hele groep waarmee we geknald hebben heeft NIEMAND van kunnen slapen, fuck die pep in pillen :P

moet je zuivere pillen kope :openmouth:

ik snap t niet hoor, iedereen altijd met z'n pep pillen, ik heb ze nog nooit gehad :rolleyes:

Freezing

Bewuste gebruiker
Ja was op t laatste moment en vond het niet erg dat er pep in zat ofzo, alleen het slapen viel * natuurlyk * tegen.

982

Bewuste gebruiker
Pep in pillen is idd een beetje goedkoop.

Behalve dollars dan, maar daarvan is bekend dat het speedpillen zijn. (wel lekker vaag word je daarvan trouwens).

Maare ik heb dat weekend misschien 2 lijntjes pep gehad (wil er vanaf).

Aber guB eerst maar eens even weer wat serotine aanmaken als dat lukt :hearteyes: ... naja 2 pilletjes volgens weekend kan wel ff:P

El Retro

Wijs gebruiker
GabberSnoePie zei:
El Retro zei:

heb nooit problemen met slapen hoor.,.... :confused:

Ik ook niet, maar er zijn er die daar wel problemen mee hebben, en dan joints gaan roken, niet verstandig dus :).

pretender

Belezen gebruiker
Re:

:wave:
Freezing zei:

gewoon goede pillen halen...val je lekker rustig in slaap..heerlijk..

adios

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
wat hebben de mensen tegenwoordig met oude topics openen :P
niet dat ik het erg vind, maar ik weet niet of de mensen van t forum het o k vinden?!
op andere forums mag het soms niet namenlijk :wink:

Bovenaan