Wiet + Pep

phara

Experimenterende gebruiker
niet de beste combinatie voor mij. 2de keer pep 3 kleine lijntjes gehad laatste om 1 uur ongeveer toen het half 4 was en ik al 7 joints had gerookt had maar nog niet gaar was er nog 1 gerookt, ook van deze voelde ik niks. daarna heb ik half uurtje achter de computer gezeten en opeens kon ik steeds lastiger typen en de muis vast houden. dacht wat is er nu aan de hand. naar een tijdje gestopt met computere maar toen kwam ik erachter dat ik mijn handen en benen nauwelijks kon bewegen, tintelingen door mijn hele lichaam. ik met al mijn kracht en moeite op bed gaan zitten en met mijn pink ( raar maar waar was enige vinger die ik kon bewegen) mijn broek uit gedaan en op bed gelegen. Toen ging ik mezelf gek maken en ik iemand opgebelt die zij dat ik rustig moest blijven en praate rustig waarschijnlijk omdat het half 5 - 5 uur was. en daarna rustig tv gekeken en alles was goed.

de laatste tijd als ik pep gehad heb rook ik geen joints meer kan niet tegen die extreem droge mond die 20x zo erg word naar het roken van een joint en zelfs 10 liter water werkt niet want dat pis je toch meteen weer uit.

WeLoveIt

Newbie
Vannacht ook maar is ff een jointje opgerookt was weer lekker :stoned:
Had ongeveer halve gram op maar nu staat de teller op 2 gram :rockband:

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
JunkXL zei:
psychopsychedelic zei:
voel er tog niks van, en het werkt soms inderdaad echt naar tegen

Dan voel je er toch wat van?? :grin: :P

haha jaa maar je word er niet stoned van, alleen een beetje een narcotische high als bij effect waarvan na hoge dossisen en flinke pep nachten de wiet wel eens een negatieve invloed kan hebben op de bijwerkingen van speed.. en de depressie na speed

kildeer

Belezen gebruiker
THC + Dex is voor mij persoonlijk absoluut geen goede combinatie. Vooral in de na-weeën van een fijn amfetamine avontuur zijn een paar hijsjes van een puur stickje echt dodelijk.

In mijn brein blijken de fantastische ideeën en trippy mindstate onder THC uitermate negatief te reageren met de reeds aanwezige overvloed aan dopamine. Ik word vooral angstig en paranoïde, terwijl ik van nature vrij in balans ben en zelden bad ga.

Aan de andere kant spreekt hier een onwijze ganja-pussy en ervaar ik THC sowieso enkel als prettig in een hyper vertrouwde omgeving en gecontroleerde toestand, bijvoorbeeld thuis met een biertje en een X-Files marathon :smoke:
Conspiracy theories to the max...

pep & skunk kan een heerlijk effect opleveren wat een upper & downer betreft! Ikzelf vind deze combi erg goed! Maar niet bij iedereen slaat het goed aan, ligt aan hoeveelheid pep&skunk uiteraard en niet te vergeten.. In welke emotionele toestand je verkeert.
Have fun on your trip. :mrgreen:

Beanhead

Badass junkie
Nog mensen die gewoon maar blijven blowen onder pep omdat het zo lekker is maar eigenlijk feitelijk niet veel doet :tearsofjoy: ?

Beanhead zei:
Nog mensen die gewoon maar blijven blowen onder pep omdat het zo lekker is maar eigenlijk feitelijk niet veel doet :tearsofjoy: ?

gewoon een goeie up & downer bij elkaar, en moet het dan altijd effect geven? :P als ik pep op heb rook ik vooral me blowtjes voor de tasteeeee! ( rook eigenlijk standaard wel 1 of 2 joints per dag dus eigenlijk ook meer een gewoonte aan het worden, wel een slechte majaa je bent jong en je wilt wat) :mrgreen:

Bovenaan