wiet Snuiven ?

ZI09

Bewuste gebruiker
-spaceman- zei:
hoe de fak kan je op het idee komen dat je neus wiet absorbeerd???????

probeer het ook ff met een boterham als je toch bezig bent!

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
een vriend van mij heeft het eens geprobeerd voor de lol.. hij was gelijk accuut verkouden :mrgreen:

salvia extract zou je wel moeten kunnen snuiven volgens mij.. alleen echt aangenaam lijkt het me zomaar niet

mattskovic

Wijs gebruiker
Radeon915 zei:
een vriend van mij heeft het eens geprobeerd voor de lol.. hij was gelijk accuut verkouden :mrgreen:

salvia extract zou je wel moeten kunnen snuiven volgens mij.. alleen echt aangenaam lijkt het me zomaar niet

inderdaad heelemaal mee eens.

en verkouden hoe the fuv*k word je verkouden van wiet snuiven :tongueout:

Fishhead07

Wijs gebruiker
Intoxicated zei:
Verloedering van onze mooie taal moet hard aangepakt worden :wink:

whahah relax mensen :) respect voor iedereen ook als je een typfout maakt.

p.s. waarom in vredesNAAM WIET SNUIVEN??????

En telefoon waarom al die gekke dingen?? Wat is er mis met de 1000den bestaande drugs en die gewoon gebruiken zoals het hoort??

Kijk combo's maken is altijd mooi :grin: maar het moetniet te gek worden :)

:wink:

Osi`

Bewuste gebruiker
khad deze week nog getwijfeld om wat THC op te snuiven (dus de poeder, het gele stuff) Alles van een zakje geschraapt, lijntje gelegd en 10 minuten twijfelen, toch uiteindelijk in een vloei gegooid, wa tabak derop en roken maar, thielp toch niet. Wss was snuiven toch een betere optie geweest?

Intoxicated

Wijs gebruiker
Jullie kunnen wel allemaal tegen telefoon lopen ouwehoeren.
Maar noem mij 1 reden waarom het niet zou werken.

En laat die jongen lekker zelf zijn manier van inname bepalen. Ik zeik toch ook niet als iemand zegt dat hij zijn heroine gesnoven in plaats van gespoten heeft?

Je kan die stofjes op vele manieren binnen krijgen, als je het extraheert kun je het spuiten als je wilt. Shit, snuif het, rook het, stop het in je kont.
Laat iedereen dat even lekker voor zichzelf bepalen.

Zo, en nu lief doen.

Intoxicated

Wijs gebruiker
Bron?

En sowieso, als je die wiet snuift haal je het uiteindelijk ook naar binnen, je maag in. En reken maar dat als je gewoon wiet eet, dat het wel werkt.

Fishhead07

Wijs gebruiker
Intoxicated zei:
Bron?

En sowieso, als je die wiet snuift haal je het uiteindelijk ook naar binnen, je maag in. En reken maar dat als je gewoon wiet eet, dat het wel werkt.

Test het en dan weten we het. Deze discusie kan eindeloos doorgaan anders.

:)

MetaalKonijn

Badass junkie
Wat nou bron, staat ook in elk spacecake topic, de thc moet verwarmd worden. Vreet van mijn part gerust een top weed op.

sjaartrol

Bewuste gebruiker
MetaalKonijn zei:
Intoxicated zei:

Wiet moet verwarmd worden, om een dosis THC binnen te krijgen. Ja, lekker warme snot, zal vast helemaal goedkomen.

eet eens ne gram wiet, ge ga wel zien da ge stoned wordt...

da hoeft helemaal nie verwarmd te worde...

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Als je het gewoon eet werkt het wel degelijk (waarschijnlijk heb je alleen meer nodig voor hetzelfde effect?). Ik heb het geweten toen ik den 'hennepesto' gegeten had!! Verhitten is geen vereiste.

Door roken wordt THC snel in het bloed opgenomen. Om de THC uit de cannabis vrij te maken, moet deze verhit worden. Dat gebeurt meestal door het roken ervan, maar kan ook door het mee te bereiden met etenswaren. Bij roken wordt 10 tot 25% van de THC in het lichaam opgenomen, bij eten is dat slechts 6%. Het percentage is kleiner na eten omdat een groot deel van de THC al direct in de lever wordt afgebroken voordat het de hersenen kan bereiken. De dosis THC die nodig is om iemand zich high te laten voelen is ongeveer 10 milligram, waarvan dus slechts een klein deel werkelijk in het bloed wordt opgenomen en uiteindelijk de hersenen bereikt.

erowid

It is a myth that dried marijuana must be heated before being consumed to activate the cannabanoids. Many people find that raw cannabis leaves and buds can be eaten for strong effects without any pre-heating. It is a common belief that heating the cannabis before ingestion increases its potency and cooking extractions using food oils (such as butter or olive oil) are the most common methods for making cannabis-based foods.

Intoxicated

Wijs gebruiker
Ik heb zelf ook wel eens hasj gegeten.
Reken maar dat dat ook werkt.
Ik weet niet hoe warm het is in je maag.. v :P

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Fishhead07 zei:
sjaartrol zei:
MetaalKonijn zei:
Intoxicated zei:

Wiet moet verwarmd worden, om een dosis THC binnen te krijgen. Ja, lekker warme snot, zal vast helemaal goedkomen.

Eigen ervaringen??? en alleen wiet eten he niet in cake vorm :wink:

Heb ik vorig jaar gedaan bij het oogsten van m'n plantje.. het was dus wel verse wiet, ik weet niet of dat wat uitmaakt, maar ik voelde er geen flikker van :openmouth:
Smaakte wel best lekker trouwens :mrgreen:

sjaartrol

Bewuste gebruiker
Fishhead07 zei:
sjaartrol zei:
MetaalKonijn zei:
Intoxicated zei:

Eigen ervaringen??? en alleen wiet eten he niet in cake vorm :wink:

nee geen eigen ervaring eigelijk...
maar vroeger (100en jaren geleden) ate de mense in indië enzo allemaal hun hasj, voorda de europeane tabak introduceerde... toen kregen ze ook het besef da ze hash konden oproke...

bron: voedsel der goden (Terrence McKenna)

Bovenaan