Wiet toppen

Magic Guest

Belezen gebruiker
Ik heb net mijn wietplanten geoogst, de grote bladeren weggehaald met een nagelschaartje en daarna de toppen gedroogd. Maar na het drogen lijken de toppen absoluut niet op de toppen van de coffeeshop. Dwz. ze lijken gewoon op allemaal bladeren die naar beneden zijn gaan hangen. Doe ik iets fout of hoort dat gewoon?
De soort is 'The Church' en ik heb de toppen gedroogd door ze ondersteboven aan een soort waslijn te hangen.
(Ik heb nu even niet de kans om een foto te maken maar die zal ik er binnenkort wel bij zetten.)

De Sjeik

Bewuste gebruiker
Ik denk, zoals jij het beschrijft, dat je dus alleen de grote bladeren hebt weggeknipt. Maar de wat kleinere moeten er ook af. Als je die dus hebt laten zitten bij het drogen, zullen de blaadjes een beetje om de toppen zijn gekruld, daarom ziet het er zo uit waarschijnlijk. Als je nu nog ff de kleine blaadjes wegknipt zouden de toppen tevoorschijn moeten komen! Maar nog ff een foto zou handig zijn.

Magic Guest

Belezen gebruiker
Oh bedankt, dat zou het inderdaad wel eens kunnen zijn :grin: Dan ben je trouwens wel een lange tijd bezig met alles wegknippen, als ik naar die berg bladeren kijk.

De Sjeik

Bewuste gebruiker
Klopt, is een aardig werkje. Maar het scheelt enorm veel tijd als je alle blaadjes voor het drogen afknipt, dan gaat het nog veel makkelijker.

Veel rookplezier nog :wink:

Bovenaan