wietjunkie kickt af

hoi

Vandaag is mijn 2de dag dat ik zonder wiet de dag door kom, wel gebruik ik oxycodon en diazepam om te kunnen slapen en tegen de pijn in de rug.
Dit is niet de eerste poging maar hopelijk wel de laatste, de laatste keer dat k was gestopt ben ik 8maanden gestopt met blowen (coldturkey)maar nadat ik 1x naar de randstad ging had k gelijk een terugval doordat ik in een woonkamer terecht kwam met allemaal wietjunkie´s

mvg wietjunk

Oja naast de oxycodone en diazepam gebruik k ook ritalin en antidepri troep omdat men t zonodig vond mij in meerdere hokjes te stoppen :angry:

Ritalin helpt goed maar blijf helaas een kort lontje houden, ben niet zo hyper meer maar heb een zeer kortlontje heb volgens mij vrouw hele grote boze ogen als ik niet blow en het is zelfs in het verleden gebeurt dat mijn vrouw mij een jointje vroeg te roken zodat er eindelijk rust in huis is :stoned:

3de dag

Nog een beetje last van trillende vingers, goed geslapen, nattuurlijk wel in een zwembad van zweet maar dat is goed alle shit moet uit mijn lichaam om 6uur wakker geworden vanmorgen 20mg diazepam genomen en k kon weer in slaap vallen een paar uurtjes, ben zeer onrustig wakker geworden en toen maar aan de ritalin, dit maakt me wel wat rustiger.. helaas overschrijd ik mijn dosering wel nu ik gestopt ben met blowen, ik heb een recept voor 3x2 van 10mg maar dat word meer want anders ben ik een stuiterbal :rockband:

mvg wietjunkie

ps wat is jullie ervaring, hoelang duurt t voordat ik uitgezweet ben?

leipebaviaan

Wijs gebruiker
He wietjunkie,

Goed dat je met die troep wilt stoppen. Alle lichamelijke reacties die je aangeeft zijn vrij normaal bij de afkick van wiet. Ik neem aan dat je al vrij lang zwaar verslaafd bent geweest aan wiet? Ik ben zelf maar 2 jaar lang verslaafd geweest, dus van een heftige afkick is bij mij geen sprake geweest. Dat uitzweten moet binnen een weekje wel gedaan zijn denk ik, ik zou me eerder voorbereiden op de rare dromen die je hoe dan ook gaat krijgen.

thnx voor je reactie leipebaviaan :)

Vooral de laatste 6jaar heb ik heel veel geblowd.En met veel bedoel ik minimaal 5gram op een dag, ik ken mensen die daar 1maand voor nodig hebben om het op te krijgen

Dag 4

Ik heb niet kunnen slapen, wil het gebruik van diazepam beperken en daarom gisteravond alleen antidepri troep genomen die ik dagelijks nodig heb. Nare dromen cq nachtmerrie´s ben ik aan gewend, is namelijk iets wat ik al mijn hele leven heb.

Ik blijf het volhouden!! Ben wel zwaar aan de ritalin vandaag heb er ondertussen al 6 op terwijl dit normaal bedoelt is voor een hele dag

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Probeer zo min mogelijk vervanging in andere dingen te zoeken, anders kom je geen stap vooruit! Ik merkte dat toen ik stopte met blowen, ik gemakkelijker 's avonds een extra biertje pakte en veel meer ging roken. De stap terug naar blowen is dan vaak weer vrij makkelijk.

Probeer dus niet meer ritalin te gaan gebruiken dan je gewend bent en ook niet meer te gaan roken! Het is dan wel gelijk zwaarder, maar je maakt wel grotere stappen in kortere tijd.

Veel succes verder, op naar dag 5! :rock:

@smartie

Dank voor je bericht, Meer roken doe ik zeker, drinken doe ik niet veel af en toe een borrel of een biertje maar niet elke dag de hele dag door maar zo nu en dan en dit is oke voor mij, gebruik k dit niet als vervanging. Ben opgegroeid met een vader die een 1 beste vriend had en dat was een kratje heineken op een dag dus ik pas wel op daarmee :(

@dominosteentje dankjewel!!

Dag 5

Geen diazepam genomen gisteravond om te slapen alleen antidepri troep ben verslavingsgevoelig en wil niet zometeen verslaafd zijn aan de diazepam dus effe rustig aan ermee
Heb goed geslapen doordat ik erg slaperig werd van 1biertje in combinatie met 75mg amitripiline (antidepri troep) heb wel veel gezweet maar dat word al minder ook het getril van mijn vingers word al minder wel heb ik vandaag al 8 ritalin a 10mg op maar dat sta ik mezelf toe, wil geen stuiterbal zijn en mijn arts weet het. Roken doe ik als een schoorsteen dit word de volgende uitdaging over een paar weken, ga dan een poging doen om ook te stoppen met roken al word dat heel moeilijk. Helaas mag ik geen nicotinepleisters gebruiken in combinatie met de medicatie die ik gebruik. :smilingimp:

Ga de dagen niet meer tellen :)

Nog steeds gestopt, zeer kort lontje, grote boze ogen zoals mijn vrouw t omschrijft, k mag weer blowen van mijn vrouw ivm t korte lontje maar nee k hou vol!

:rock: :rockband: :rockband: :rockband:

Het herbeleven begint weer :smilingimp:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
wietjunkie1983 zei:
Nog steeds gestopt, zeer kort lontje, grote boze ogen zoals mijn vrouw t omschrijft, k mag weer blowen van mijn vrouw ivm t korte lontje maar nee k hou vol!

Goed bezig! Als je weer begint start je weer van voorafaan... Keep up! :rock:

Bovenaan