Ik denk dat ik wiet verslaafd ben, ik blow nu nog maar 2(,5) jaar maar sinds ongeveer een jaar echt veel en dagelijks. Ik heb in januari een bong gekocht en toen liep het echt uit de hand. (Dat is een waterpijp speciaal om wiet (of andere kruiden) in te roken, je rookt dan puur dus het effect is anders (je wordt higher ipv stoned) en het effect is (in mijn ogen) zeker 10x steker dan een joint, en dan hoef je er ook maar een beetje in te doen!) *bubbels* WUUUUUUSHH fhhhhhhhhhhhhhh *kuch kuch*, wooooooooooow! Zo gaat het meestal, meerde keren per dag (alleen dat gekuch niet
) . Ik ben nog jong, heb dit jaar examen gedaan (heel erg onder mijn niveau, maar ben zo lui als wat) en zonder iets te doen gehaald. En toen....... 4 maanden vakantie! En ik heb verder dan blowen, letterlijk GEEN hobby's! Alleen wat achter m'n laptopje zitten, en verder alleen smoken met vrienden of nog over wietplanten shit gaan lezen blabla. Dus! Bankrekening stoned 400 euro op en dat was binnen no time al op aan wiet. Toen ben ik een week gestopt omdat ik het niet normaal meer vond hoeveel ik blowde maar daarna weer de oude draad opgepakt. Inmiddels heb ik vorige week (laatste week vakantie) 10 gram bubblegum gekocht en dit was in 4/5 dagen al op (Dat zijn VEEEEL bonghits). Mijn tolerantie is inmiddels aardig hoog, maar ik wil niet een week stoppen om het weer normaal te maken. (Ook omdat school net begonnen is en ik moet eerst nog maar eens in m'n ritme komen).
En nu moet ik iets heel doms zeggen, ik ben vergeten wat ik aan het typen was en ik heb geen zin om alles weer opnieuw te typen. Zo is het wel goed, ik weet eigenlijk niet eens waarom ik dit hier op zet......
En nu moet ik iets heel doms zeggen, ik ben vergeten wat ik aan het typen was en ik heb geen zin om alles weer opnieuw te typen. Zo is het wel goed, ik weet eigenlijk niet eens waarom ik dit hier op zet......
, wat natuurlijk voordeliger en gezonder is ook