Sorry als de naam van het topic wat vreemd is, maar waar ik momenteel woon is wiet belachelijk duur (kan geen prijzen noemen helaas) dus doe ik mijn best om zo weinig mogelijk te verspillen. Eerste stap was om over te stappen naar een vaporizer sinds je daarmee al heel wat kan besparen. Ook hasj i.p.v. wiet want hasj hier is vreemd genoeg van betere kwaliteit, verbazingwekkend sinds dit niet het geval was in Nederland. Daarnaast blaas ik de rook altijd in mijn vriendin's mond zodat zij alle THC uit de rook kon halen. Klinkt misschien zeer gek maar het werkt wel. Anders dan dat kan je niet zuiniger gaan volgens mij ...
Het verbranden van wiet is in principe de minst efficiënte manier van consumptie en er zal veel thc verloren gaan omdat het domweg te heet word en zodoende het plantmateriaal zelfs carcinogeen word. Je krijgt in principe de thc binnen die net voor de gloeiende as kegel zit en de rest verbrand en dat is al snel 75% verlies van psychoactieve stoffen.
Bij een vaporizer kom je niet eens in de buurt van dezelfde temperatuur als een joint en is het al een stuk meer thc wat je lichaam zal moeten verwerken. Ongeveer 50% thc zal worden opgenomen, ook kan je de allready vaped weed nog steeds gebruiken, voordeel is dat na het vapen de wiet al gedecarboxyleerd is en kan je
Het zo een in glaasje whiskey Doen en opdrinken.
Maar wiet eten dan verwerkt je lichaam de volle 100%, moet je wel de thc-a decarboxyleren om zo de stof thc psychoactief te krijgen.
Let wel op dat het dan via de lever word gemetaboliseerd en als net een andere stof door de BBB zal gaan. Ook is de inwerktijd veel langer en zal het ook een stuk psychedelischer kunnen aanvoelen.