Witte-Bruine Crystal Meth badge

Status
Niet open voor verdere reacties.

Coldwaver

Newbie
Via via heb ik een anderhalve gram Methamfetamine weten te bemachtigen, een vriend van een vriend had het spul ergens online besteld, maar durfde het uiteindelijk niet te gebruiken en zodoende.

Maar, dit is dus het rare :

21291597_10155053102463667_370427698_n.jpg

Het ziet er echt uit als fijne Methamfetamine kristallen, maar om een of andere reden is ongeveer de helft van het spul lichtbruin, en de rest is spierwit.

Wat is de verklaring hiervoor?

MDMAap

Belezen gebruiker
Hoi Coldwaver,

Dat komt omdat de witte Sunil versneden is met lichte basterdsuiker, maar waspoeder en voedingswaren eigenlijk niet goed mengen...

Nee, nu zonder gekkigheid: Dat weet ik niet, dat weet niemand hier. Als iemand beweert dat men het wél weet op basis van deze foto heet dat speculeren en dat is verboden op dit forum.

Laat het eventueel testen of gooi het bij twijfel weg. Meth lijkt mij persoonlijk net een sloot te ver om recreatief te gebruiken.

Good luck! :blush:

Coldwaver

Newbie
Hoi Coldwaver,

Dat komt omdat de witte Sunil versneden is met lichte basterdsuiker, maar waspoeder en voedingswaren eigenlijk niet goed mengen...

Nee, nu zonder gekkigheid: Dat weet ik niet, dat weet niemand hier. Als iemand beweert dat men het wél weet op basis van deze foto heet dat speculeren en dat is verboden op dit forum.

Laat het eventueel testen of gooi het bij twijfel weg. Meth lijkt mij persoonlijk net een sloot te ver om recreatief te gebruiken.

Good luck! :blush:
Ik ben er zelf nooit actief op zoek naar geweest, dit is in feite puur toevallig gebeurd. Enkele jaren geleden heb ik ook via een goeie vriend uit Leipzig een monstertje gekregen van 100mg, nadien nooit meer gedaan tot nu.

Ik moet er wel bij zeggen dat deze badge van dezelfde persoon komt die het samen met een zakje Ketamine van topkwaliteit had weggegeven aan mijn vriend, al is dat natuurlijk geen maatstaf..

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Wat is de verklaring hiervoor?
Dat weet niemand hier... Speculeren doen we hier niet aan omdat het nutteloos en zelfs gevaarlijk kan zijn. De enige manier om te weten wat je hebt is het naar het testcentrum brengen. Wees blij dat dat überhaupt bestaat in Nederland, dus maak er dan ook gebruik van.

Dit topic gaat dicht, want speculeren willen we hier niet hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan