Word ik gek!

Hellraiser_[NL]

Bewuste gebruiker
Hey,

Ik gebruik nu sinds een paar jaar al elk weekend wel drugs
vaak doordeweekd blow ik elke dag 5 joint-jes en ik het weekend wel 10 per dag.

nu ben ik de laaste maanden elke week wel uitgegaan naar groote hardcore feesten enzow
dan gebruik ik wel wat meer meestal rond de 15 pillen en 1/ 2 gram sos

nu ben ik vorig weeknd naar 2 feesten geweest op een dag en dus ook 3 dagen waker geweest
heb nu last van stemmen en een soort raar gevoel dat er iemand naar me kijkt

kan dit te maken hebben met het druggebruik of komt dit door het weinig slaapen (4uurtjes per dag )

:confused: word hier een beetje gek van want heb nu al paar keer gehad op me werk dat ik vanuit het niets met een heel erhaalt terug ga lullen tegen mijn colega's terwijl zij niks zeiden maar ik dacht dat hij het over iets had .

hebben meer mensen hier last van...? :(

Ellesdee

Badass junkie
ik zou als ik jou was, voorlopig maar ff van de drugs afblijven

anders ben je straks permanent paranoia

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
jaa dat komt zeker door de drugs,, ik heb er alleen last van onder de pep,, gister heb ik ook lekker gehalucineerd/getript in mn kamer,, khad net een uber dikke joint gerookt, en ik zag buiten allemaal doorzichtige mensen lopen achter autos langs enzo,, en je ziet af en toe iets vliegen, maar t gekste was nog wel dat ik naar bosjes keek(het was midden in de nacht en dus donker) maar door die bosjes heen zag je nog een stukje straat en voorde rest alleen licht,, maar ik zag dat helemaal veranderen en het ging licht geven en t kwam naar voren en toen ging het meer licht geven en alles er omheen werd zwart,, ineens een hele andere wereld ofzo,, maargoed, deze nacht is dus voorlopig echt te laatste nacht wakker, nu nog nergens last van gehad, maar heb ook nog niet geblowd en heb vorge nacht gelukkig wel geslapen,, 9uurtjes maar, maargoed de rest haal ik nog wel in,, tis tenslotte vakantie,, verder ga ik niet offtopic want het gaat nu meer over speed dan over xtc, alhoewel het allebij amfetamine soorten zijn,, maakt niet uit:wink: ik ga lekker verder met reacties plaatsen en verhalen lezen!!! kheb tog de hele nacht nog :tearsofjoy:

Mirrorball

Bewuste gebruiker
Mooi voorbeeld van onverantwoord drugsgebruik.
Ga maar lekker door, dan zie ik je volgend jaar in de goot liggen. :wave:

(je weet zelf ook heel goed wat het probleem is)

Hellraiser_[NL]

Bewuste gebruiker
RosettA_StoneD zei:

Ja wou het zeker weeten want heb ook veel stress dus dacht dat het meschien hier door zou kommen.
heb beslotten tijdje van de drugs afteblijven en wat gezonder te gaan leven

drink geen drank en rook ook niet dus dus dan ben ik van allegenotsmidellen af.

takedown84

Belezen gebruiker
als je zoveel pillen neemt... voel je jezelf dan niet kut heel de tijd?
ben je niet drek pissed?... normaal vind ik het toch niet 15 pillen per feest.. :rolleyes:
het gevoel blijft toch ook niet lekker? :hearteyes:

Mirrorball

Bewuste gebruiker
Hellraiser_[NL] zei:
RosettA_StoneD zei:

Ja wou het zeker weeten want heb ook veel stress dus dacht dat het meschien hier door zou kommen.
heb beslotten tijdje van de drugs afteblijven en wat gezonder te gaan leven

drink geen drank en rook ook niet dus dus dan ben ik van allegenotsmidellen af.

Van de drugs afblijven gaat toch een moeilijkere opgave voor je worden dan je denkt.
Aan je naam te zien kom je uit het Hardcore milieu en daar wordt er altijd door iedereen drugs gebruikt op alle feesten. Je gaat heel sterk moeten zijn om daar nee tegen te kunnen zeggen.
Als je echt van de drugs af wilt blijven zou ik toch op zoek gaan naar een andere vriendengroep..
Succes hiermee, don't get any further in than you already are

hannus

Bewuste gebruiker
gewoon 2 weken niks gebruiken dan zijn de stemmen weer verdwenen.
dat para gevoel weet ik niet, dat heb ik ook al best lang en het gaat ook niet weg. :(
en verder zoveel pillen is niet echt top voor je.

Complicity

Belezen gebruiker
Worstenjongen zei:
Drugs...
Ik kan iemand die er eerst schizofreem van geworden... (Xtc)
Dus take it easy
Fucking bullshit, alsof je dat meteen kunt toeschrijven aan XTC.

On-topic: het verbaast me nog dat dit het enige is waar je last van hebt als je zoveel gebruikt en zo weinig slaapt. Je bent wel hard op weg om jezelf onomkeerbaar naar de klote te helpen. Ik zou als ik jou was sowieso eerst een tijdje stoppen en als je dat toch weer wilt gebruiken, lagere hoeveelheden!

Worstenjongen

Bewuste gebruiker
Complicity zei:
Worstenjongen zei:
Drugs...
Ik kan iemand die er eerst schizofreem van geworden... (Xtc)
Dus take it easy
Fucking bullshit, alsof je dat meteen kunt toeschrijven aan XTC.

On-topic: het verbaast me nog dat dit het enige is waar je last van hebt als je zoveel gebruikt en zo weinig slaapt. Je bent wel hard op weg om jezelf onomkeerbaar naar de klote te helpen. Ik zou als ik jou was sowieso eerst een tijdje stoppen en als je dat toch weer wilt gebruiken, lagere hoeveelheden!

Ik wil niet de xtc zwart maken ofzo maar als jij veel xtc neemt krijg je ook wel eens de ged8e dat je kop ergens anders leeft

ik gebruik het zelf ook maar met mate

Hij deed dat niet

Maar Het kan idd ook door andere drugs
Wat hij niet vertelt zou kunnen hebben wat hij had gebruikt

Complicity

Belezen gebruiker
Ik ben er niet om de naam van XTC te verdedigen. Ondanks het feit dat ik het zelf gebruik probeer ik wel objectief te blijven ten opzichte van de positieve en negatieve kanten van de drug. Dat lijkt me ook in ieders eigen belang als je een bepaalde stof gebruikt.

Het ging mij er meer om dat het veel te simpel is om het ontwikkelen van schizofrenie aan XTC (of aan drugs in het algemeen) toe te schrijven. Ten eerste heeft schizofrenie een sterke erfelijke component, dat wil zeggen dat je er over het algemeen al aanleg voor hebt of niet. Daarnaast speelt een complex samenspel van ontzettend veel factoren (opvoeding, major life events etc) een rol bij het al dan niet triggeren van de ziekte. Het zou best kunnen dat drugs een van die factoren is, ik heb er nooit een onderzoek over gelezen dus ik durf het niet zo te zeggen.

pretender

Belezen gebruiker
drugs aint bad, only the people who use them... raar maar waar.. zuivere uitspraak blijf ik het vinden..

adios

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
jaa inderdaad, ik heb elke x na 1 pilletje genoeg hoor, dan spacede ik em heerlijk voor 3 uurtjes of 4,, en dan had ik ook niet de behoefte om meer te nemen.. :wave:

Expresso

Newbie
Sommige mensen die willen gewoon niet inzien dat ze naar de klote gaan. Ze zien het wel, maar gaan simpelweg door en maken op deze manier XTC tot een schande voor de media en dus voor ons. Alleen maar omdat mensen niet naar hun lichaam of anderen willen luisteren!

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
Expresso zei:
Sommige mensen die willen gewoon niet inzien dat ze naar de klote gaan. Ze zien het wel, maar gaan simpelweg door en maken op deze manier XTC tot een schande voor de media en dus voor ons. Alleen maar omdat mensen niet naar hun lichaam of anderen willen luisteren!

+1 :stoned:

Lauu

Badass junkie
15pillen? dan heb je wel achterlijke goeie pillen dan tering :tearsofjoy:

de stemmetjes horen etc...is van een combi van alles lijkt me...te weinig slaap, teveel drugs en te weinig Vitamine en gezonde dingen....verander is wat in leven en zie/hoor het verschil

steelpad

Experimenterende gebruiker
Je zelfvertrouwen staat nu zo laag, dat je last krijgt van waan gedachten.
Stop een tijdje met alle drugs, eet gezond, slaap genoeg, verzet je gedachten, doe dingen ...
Dan zal na een tijdje alles wel weer in orde zijn!

DreamerOfDreams

Bewuste gebruiker
ligt inderdaad aan drugs en weinig slaap en de wiet die de effecten van xtc terughaalt
ik neem 1 maal per 3 maand een bommetje en dan nog duurd het altijd een tijdje voordat het gevoel volledig verdwenen is...

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
ik denk eerder van het slaapgebrek,, daar ben ik ook wel eens van gaan trippen, maar wist donders goed dat het door de pep kwam (en het gebrek aan nachtrust) dus heb ik lekker getript, mischien was die trip soms een beetje zwaar,, ik weet nu iig het te herkennen,
en ik heb me eigenlijk goed vermaakt die trip.. bijzondere ervaring geweest :grin:

thunder-droopy

Belezen gebruiker
Johancore zei:
15 pillen jezus dat vind ik echt ziek.
Ik vind voor mezelf 4 al te veel.

de hoeveelheid is voor iedereen verschillend, wat je vergeet is dat de TS regelmatig gebruikt, hierdoor heb je steeds meeer nodig om het "uit je bol" gevoel te krijgen, er treed een zg. tolerantie op in je lichaam, vandaar.
OT: TS ik sluit em aan bij de posts van de rest, stop lekker een poosje met de drugs, zorg dat je voldoende eet (gaat eten) vitaminen binnenkrijgt etc. en ga dingen doen je leuk vindt, bijv. een wandeling door eht bos o.i.d. gewoon ff lekker ontspannen!!

hey suc6 ermee!!
en hou ons op de hoogte!
groetjes.

pretender

Belezen gebruiker
ik zou een betere dealer zoeken want 15 pillen slikken op een nachie is me nogal wat..

heb je pillen van 40 mg x 15= 600mg, dus dat is niet veel..

heb je de pillen laten testen, zo ja op hoeveel zijn ze getest..?

ben benieuwd...

ciao

Wacky

Badass junkie
Een half jaar helemaal niets lijkt me een goed plan.

Dan er eens goed over nadenken of en hoe je in je verdere leven nog drugs wil gebruiken.

richelle

Belezen gebruiker
Als ik in een avond/nacht 15 pillen naar binnen zou gooien , 100/120mg nouww dan kan je me wegdragen/ opvegen ....einde oefening...Snap dat je een tollerantie hebt gopgebouwd ,, maar dan nog , je ben niet wijs man, vooral zo doorgaan ...de laatste hersencel begeeft t dan ook wel..
Maar okee, t zijn jou keuze, en jou brains en body ! succes!

lmbrgg

Experimenterende gebruiker
ik deed ook zon 15 per dag(elke dag) en heb ook die stemmen en shit lees mn verhaal bij tripreprts hij heet levensverhaal

kiekert

Bewuste gebruiker
br1ins1 zei:
ik deed ook zon 15 per dag(elke dag) en heb ook die stemmen en shit lees mn verhaal bij tripreprts hij heet levensverhaal
Zo'n achterlijk verhaal van zo'n achterlijke imbeciel ga ik niet eens lezen. :wave:

Hellraiser_[NL]

Bewuste gebruiker
hey, :)

Ben nu al een tijdje gestopt met drugs aleen blowen kon ik niet mee stoppen :stoned:
gebruik nu aleen 1 keer te maand een weekend en op deze manier gaat alles goed :grin:

IK ga me meer bezig houden met lsd en zulk soort tripmiddelen

thanks voor reactie's :wave:

TrippyShit

Badass junkie
Als je zulke klachten snel hebt zou ik eerst goed nadenken voor je lsd en andere psychedelische middelen gaat gebruiken. Natuurlijk een heel ander middel en kan er niks mee te maken hebben. Maar ik bekijk het dan beetje vanuit mezelf, mijn mening. Vooral pillen MAXIMAAL 1x per maand doen en ook van sos kan je aardig para worden. Die zou k zelf ff weglaten in zulke hoeveelheden. Maarja verder moet je doen wat je niet laten kan...

Hellraiser_[NL]

Bewuste gebruiker
Ja wil lsd gewoon graag probeeren :grin: Want vorige keer had ik niet de gedachte van ja ik trip hard was nog te soft voor lsd had toen maar halve zegel

Wacht denk een tijdje tot ik helemaal lekker in mijn vel zit en ik een goede seting weet voor waar en met wie ik het moet doen. :stoned:
een sitter lijkt me ook verstandig

maarja kan nog wel een tijdje duuren voor ik uperhaut aan lsd kan komen :(
denk maar een iligaale paken ( Goa ) :hearteyes:

Bovenaan