Wtfff

MR_CHIP

Badass junkie
Nep is tegenwoordig in pressed pills beschikbaar nee geen cravings totaal niet ik was alleen verbaasd 60mg per pil wel lekker makkelijk

XMR

Wijs gebruiker
Nep is tegenwoordig in pressed pills beschikbaar nee geen cravings totaal niet ik was alleen verbaasd 60mg per pil wel lekker makkelijk
Het verbaast mij wel dat je op een site hebt gekeken om dat te zien, vervolgens hebt besloten dat het een topic waardig is, maar zogenaamd geen craving hebt?

Pas op hoor, voor je het weet zit je weer midden in gebruik! Je bent net zo lekker bezig man, zorg dat je scherp blijft.

MR_CHIP

Badass junkie
Het verbaast mij wel dat je op een site hebt gekeken om dat te zien, vervolgens hebt besloten dat het een topic waardig is, maar zogenaamd geen craving hebt?

Pas op hoor, voor je het weet zit je weer midden in gebruik! Je bent net zo lekker bezig man, zorg dat je scherp blijft.
Ik kwam erop door wat er werd gezegd in een TG groep toen ging ik weer eens kijken op die site van rc vendor of die nog online stond en dat stond op de voorpagina

Shinyzappy

Bewuste gebruiker
Zou nog makkelijker zijn als een hele reeks van die middelen verboden word. Gaan ze die zooi nu in pillen gooien om de mensen nog makkelijk in de problemen te helpen.
Nep is veel te gevaarlijk ook denk ik om zomaar als RC te kopen haha , veel mensen lezen zich alsnog maar half in of hebben geen ballen verstand van dosissen. Ik zie dit al snel fout gaan😬

MR_CHIP

Badass junkie
Nep is veel te gevaarlijk ook denk ik om zomaar als RC te kopen haha , veel mensen lezen zich alsnog maar half in of hebben geen ballen verstand van dosissen. Ik zie dit al snel fout gaan😬
dat is wat ze willen
addiction 101
echt smiegten zijn het

zo kreeg ik ooit toen het nog nieuw was mdphp als sample pellet
yeh guess what happend toen

OtherShore

Badass junkie
Ik had het ook gezien. Soms denk ik dat de rc producenten meelezen op het forum, want het oraal gebruik van NEP is hier al lang voordat deze pillen op de markt kwamen uitgebreid besproken.

Ik vind de pellets trouwens vrij hoog gedoseerd. Heavy dose volgens PsychonautWiki. Ik vind het persoonlijk ook aan de hoge kant.

ILoveRCs

Wijs gebruiker
idd heb er een stuk of 10, best wel chill zijn ze ja. oraal roa is best prima met nep, alleen 3x minder potent ongeveer, 60mg oraal = 20mg snuiven.
Ik vind de pellets trouwens vrij hoog gedoseerd. Heavy dose volgens PsychonautWiki. Ik vind het persoonlijk ook aan de hoge kant.
valt mee, als je een bommetje met nep maakt zit je ook al gauw aan de 50mg voor fatsoenlijk effect. die pyschonautwiki tabel klopt niet, treshold van oral is denk ik 20mg en heavy meer richting de 100mg. heb t keer proberen aan te passen maar werd niet toegelaten, bij snuiven staat ook dat 60mg heavy is, dat is echt meer dan heavy. gewoon oncomfortabel

Shinyzappy

Bewuste gebruiker
dat is wat ze willen
addiction 101
echt smiegten zijn het

zo kreeg ik ooit toen het nog nieuw was mdphp als sample pellet
yeh guess what happend toen
:( na ja addiction formsure alhoewel ik heb zelf nooit NEP gedaan. Wel interesse in gehad maar toen kwam ik steeds meer berichten tegen op dit forum over NEP , en heb ik het links laten liggen

OtherShore

Badass junkie
valt mee, als je een bommetje met nep maakt zit je ook al gauw aan de 50mg voor fatsoenlijk effect. die pyschonautwiki tabel klopt niet, treshold van oral is denk ik 20mg en heavy meer richting de 100mg. heb t keer proberen aan te passen maar werd niet toegelaten, bij snuiven staat ook dat 60mg heavy is, dat is echt meer dan heavy. gewoon oncomfortabel
Maar jij bent niet zo gevoelig voor drugs, toch? Jij gebruikt ook hoeveelheden mdma en 3-mmc waar de meeste mensen van schrikken. Ik kan me die discussie van laatst nog wel herinneren. Misschien is wat voor jou normaal is voor een ander wel veel. Dus ik ga het toch met een korrel zout nemen wat je hier zegt.

MR_CHIP

Badass junkie
Maar jij bent niet zo gevoelig voor drugs, toch? Jij gebruikt ook hoeveelheden mdma en 3-mmc waar de meeste mensen van schrikken. Ik kan me die discussie van laatst nog wel herinneren. Misschien is wat voor jou normaal is voor een ander wel veel. Dus ik ga het toch met een korrel zout nemen wat je hier zegt.
Voor iedereen zijn doseringen anders misschien is er een globaal iets maar iedereen is anders

ILoveRCs

Wijs gebruiker
nee klopt, maar nep is gewoon heel sterk als je het snuift, dan zijn 10mg lijntjes genoeg. oraal werkt 't veel milder. denk als je oraal een keer hebt geprobeerd hebt dat je m'n punt wel snapt. als ik een lijntje van 50mg snuif is het echt teveel van t goede, echter 50mg oraal is gewoon prima. de pellets zijn ook niet voor niks 60mg. daarnaast zit er trouwens ook nog verschil tussen de nep kristallen en het poeder. kristal is 2x zo sterk naar mijn mening. de dosering die ik noem van 50mg is gebaseerd op het poeder trouwens.

mja zeker met een korrel zout nemen ja. maar test t verschil maar eens, 10mg snuiven of 10mg oraal. 10mg oraal doet vrijwel niks.

TheRealKoekert

Bewuste gebruiker
Gaat hem niet om de ROA.
Gaat hem meer om het middel.
Snuiven, slikken of roken.
Het blijft link spul.
Door in tabletten te gooien maakt dat het net weer aantrekkelijker voor gebruikers om NEP te proberen.
Ik denk dat als je rustig aan doet, NEP helemaal niet zo een verschikkelijk middel hoeft te zijn. Tenminste dat is mijn ervaring ermee. Maar uiteindelijk heb ik liever coke of speed.

Bovenaan