Dan vraah ik t wel maar zie je mjj dat vragen damWat is het doel van je vraag precies? Want indirect vragen of mensen je aan betere adressen kunnen helpen valt ook gewoon onder forumregel 1.
Alle drugs kan overal verschillen. Ook al koop je het elke keer bij dezelfde. Testen is de enige manier om te weten wat je precies hebt en of het veilig is.
Doe is even aardig Bibi! Zo'n bijdehand toontje is nergens voor nodig... Velen proberen het op deze manier hier te vragen en daar lijkt dit dus op.Dan vraah ik t wel maar zie je mjj dat vragen dam
Ik heb altijd kutpep met een beetje cafeine. Van verschillende dealers. Binnenkort ga ik het zelf maken. Zal ik een tutorial plaatsen met fotos, ingrediënten en stappenplan met handelingen in het speed forum?
- modknip -
Ik heb altijd kutpep met een beetje cafeine. Van verschillende dealers. Binnenkort ga ik het zelf maken. Zal ik een tutorial plaatsen met fotos, ingrediënten en stappenplan met handelingen in het speed forum?
Er mag zo veel niet. Heel veel dingen die niet mogen zijn best leuk en spannend.