Bibi1976

Newbie
Vaag heb lang in Brabant gewoond altijd goeie shit gehad woon nu in utr en dat is vlakbij Amsterdam en gewoon niks te krijgen hier wat goed is of hoofdpijn of hartkloppingen kan dat per streek zo verschillen?

Gabbertje

Wijs gebruiker
Ik denk personelijk dat de kwaliteit van de drugs in Amsterdam relatief lager licht dan in andere plaatsen.
Er is in Amsterdam veel toerisme waar je makelijk je "troep" aan kan verkopen. Nu wil ik niet zeggen dat alle dealers in Amsterdam dat doen, kwestie van goed zoeken. En zoals @De Dunne al zei, de enigste manier om te weten of je goede drugs hebt is door het te laten testen.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Wat is het doel van je vraag precies? Want indirect vragen of mensen je aan betere adressen kunnen helpen valt ook gewoon onder forumregel 1.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Alle drugs kan overal verschillen. Ook al koop je het elke keer bij dezelfde. Testen is de enige manier om te weten wat je precies hebt en of het veilig is.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Alle drugs kan overal verschillen. Ook al koop je het elke keer bij dezelfde. Testen is de enige manier om te weten wat je precies hebt en of het veilig is.

En zo is Dat , ook al haal je 10 jaar bij dezelfde persoon. Die kan ook pech hebben en een vervuilde batch kopen zonder dat hij het laat testen.

Zelfs van RC labs kan je het beter laten testen , dat blijkt ook steeds vaker foutjes te maken en je totaal iets anders krijgt.

Be safe!

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Dan vraah ik t wel maar zie je mjj dat vragen dam
Doe is even aardig Bibi! Zo'n bijdehand toontje is nergens voor nodig... Velen proberen het op deze manier hier te vragen en daar lijkt dit dus op.

Tja het kan per streek verschillen, lijkt me logisch... En het hangt ook af van wie je kent uiteraard. In Amsterdam is echt meer dan genoeg prima kwaliteit te krijgen in ieder geval. Alleen je moet de juiste mensen kennen uiteraard. Aan de toeristen wordt veel troep verkocht, maar daar nemen de locals uiteraard geen genoegen mee.

Amfitamientje Power

Wijs gebruiker
Ik heb altijd kutpep met een beetje cafeine. Van verschillende dealers. Binnenkort ga ik het zelf maken. Zal ik een tutorial plaatsen met fotos, ingrediënten en stappenplan met handelingen in het speed forum?

- modknip -

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ik heb altijd kutpep met een beetje cafeine. Van verschillende dealers. Binnenkort ga ik het zelf maken. Zal ik een tutorial plaatsen met fotos, ingrediënten en stappenplan met handelingen in het speed forum?

- modknip -

Ik weet niet helemaal of dit serieus bedoeld was of Parfumfles-humor, maar dit mag niet. Informatie geven over productie van illegale middelen valt onder forumregel 1.

Bedoel je een handleiding voor de synthese van speed? Ik denk niet dat de drugsforum staff hierom kan lachen namelijk.

Amfitamientje Power

Wijs gebruiker
Oh ik zie dat het al ge-modknipt is dus ik hoef het niet meer te verwijderen. Het was voor het grootste deel parfumflesje humor maar toch. Volgens “secrets of methamphetamine manufacture - 8th edition uncle fester” is het niet zo moeilijk. Persoonlijk zie ik er geen probleem in behalve dan dat het niet mag. Er mag zo veel niet. Heel veel dingen die niet mogen zijn best leuk en spannend.

Bovenaan