xanax en wiet

Greenrwk

Experimenterende gebruiker
hey!

heeft een avn jullie ervaring met het combineren ban xanax/alprazolam?

ik slik aardig veel xanax een strip van 15 stuks van 1 mg gaat erbij mij makkelijk in een middag doorheen..

nou rookte ik hister avond een jointje (hasj) en kon bijna niet meer lopen.. moest naar huis fietsen ben wel 3x de struiken in gefietst 😅

hebben meer van jullie dit? ik heb van beide een aardige tolerantie maar dit was toch wel ff wat anders !

zijn er meer mensen die dit ook hebben?

Ape

Badass junkie
Het zorgt beide voor sedatie dus het klinkt niet gek. En misschien heb je eerder op de dag wel onbewust een mao remmer gehad zoals pure chocola of citrus vruchten, wat de werking van alprazolam versterkt.

Niks zorgelijks maar de volgende keer even zeker zijn dat je de uren na inname niet meer van je plek hoeft te komen 😛 voor hetzelfde geld waren die bosjes een sloot en kon je jezelf er niet meer uit redden

Greenrwk

dankjewel voor het advies, had gister 3mg genomen en gelijk eentje opgestoken… volngende keer doe ik wat rustiger aan haha

• Like
Waarderingen: Ape

Manu76

Badass junkie
Die hoeveelheid Xanax die je neemt is trieste boel vrees ik. Maar je zult het moeilijk hebben op de één of andere manier. 15 stuks van 1 mg? Wat is dat voor nonsense of dat slaat toch helemaal nergens op?
Ik heb flinke Xanax en wiet verslaving gehad en leven was echt niet meer te doen op een bepaald moment, maar meer dan 1mg Xanax + 2 gram wiet nam ik niet per dag.
Wel een lekkere combinatie die aangevuld moest worden met cafeïne om lekker te kunnen werken.
Sterkte en ik hoop dat je doorhebt waar je mee bezig bent.

Dirkdirk

DF-koning
ik slik aardig veel xanax een strip van 15 stuks van 1 mg gaat erbij mij makkelijk in een middag doorheen..
Xanax, ofwel alprazolam, is een krachtige benzodiazepine van de triazolobenzodiazepine klasse en heeft als standaard dosering 1 - 2 mg.

Dus dat is ongelofelijk veel wat je neemt.

Don Draper

Badass junkie
Ik kan wel genieten van een middel dat werkt op de GABA in combinatie met wiet. Ik kan heel vaak zelfs niet meer zonder deze combinatie. Gelukkig hoeft het niet benzo's te zijn.

Maar niet in de mate die jij gebruikt. Ik ben wel eens stronken geweest. Veel bier en veel wiet en dan op een huisfeestje of chilling zijn. Met benzo's zou ik dit niet willen. Volgens mij is stronken zijn ook leuker dan wat je nu doet.

Greenrwk

Xanax, ofwel alprazolam, is een krachtige benzodiazepine van de triazolobenzodiazepine klasse en heeft als standaard dosering 1 - 2 mg.

Dus dat is ongelofelijk veel wat je neemt.
komt denk ik door de “high/roes die ik zoek.. na 3 mg voel ik me ook prima relaxed maar nog niet wcht een roest.. het is natuurlijk ook bedoeld als kalmeringsmiddel

Greenrwk

Ik kan wel genieten van een middel dat werkt op de GABA in combinatie met wiet. Ik kan heel vaak zelfs niet meer zonder deze combinatie. Gelukkig hoeft het niet benzo's te zijn.

Maar niet in de mate die jij gebruikt. Ik ben wel eens stronken geweest. Veel bier en veel wiet en dan op een huisfeestje of chilling zijn. Met benzo's zou ik dit niet willen. Volgens mij is stronken zijn ook leuker dan wat je nu doet.
ik moet zeggen dat drank niet echt wat voor mij is ik hou het liever bij een jointje en misschien een benzo(in kleiner hoeveelheden”

Greenrwk

welke middelen werken dan voor gaba? voorzover ik weet alleen benzos…

Don Draper

Badass junkie
welke middelen werken dan voor gaba? voorzover ik weet alleen benzos…
Alcohol en valeriaan en CBG wiet, zo uit mijn hoofd gezegd.

Er zijn ook wat andere dingen zoals soja(melk) en alcoholvrije bier die bijdragen aan de GABA. Maar dat is meer een langdurig en flauw proces. Op de langere termijn een rustigere kop maar alcohol blijft het beste. Benzo's het fijnste. RC's ben ik niet bekend mee.

Edit: sommigen zeggen Ashwagandha ook maar is tricky om mee te werken en ook niet bewezen. De horror verhalen wel van maanden tot jaren anhedonie.

Laatst bewerkt:

De Schurk

Belezen gebruiker
Ik krijg van wiet altijd wat last van paniek en een ongemakkelijk gevoel.
Door Xanax zijn die negatieve gevoelens weg.
Voor mij dus een perfecte combinatie, ik ga er altijd goed op.

of het echt heel verstandig is is een ander verhaal

Bovenaan