Xanax + xtc?

Hiyou

Bewuste gebruiker
Heyy,

straks heb ik vr de eerste keer een feestje na 1.5jaar en ik wil grg 0.25mg xanax nemen omdat ik niet meer kan van de stress hahah. Is het wel slim als ik deze namiddag xtc neem?

Neo-Shulginist

Badass junkie
Heyy,

straks heb ik vr de eerste keer een feestje na 1.5jaar en ik wil grg 0.25mg xanax nemen omdat ik niet meer kan van de stress hahah. Is het wel slim als ik deze namiddag xtc neem?
Er is geen direct gevaarlijke interactie tussen alprazolam (Xanax) en MDMA. Maar die alprazolam lijkt me niet heel erg nodig omdat MDMA ook angstremmend werkt. Een van beide middelen zal volstaan, lijkt me.

Benzo's worden vaak na stimulanten genomen om de vervelende bijwerkingen (slapeloosheid, prikkelbaarheid, angstklachten) tegen te gaan. Over het algemeen raad ik het toch af, omdat er zo gemakkelijker een co-afhankelijkheid kan ontstaan aan beide middelen. Dat MDMA hand in hand gaat met Xanax, zeg maar. Dan is de kans op misbruik toch een stuk groter.

Hardcore_frk

Badass junkie
Ik heb een keer bewust 1 mg alprazolam tegelijkertijd met MDMA ingenomen. Het was een dikke trip, dus dat neemt niet af, maar ik weet wel dat ik en die vriend de hele avond niet van de bank in mijn kamer af krijgen zijn geweest. Dus extreem mellow goede gesprekken voeren en daarbij volop peuken en joints roken.

Voor een dikke party zou ik dit dus afraden.

Paranoize.

Badass junkie
Lage dosering xanax vtv kan prima hoor puur voor de angtremmende werking als je tolerantie hebt
Zolang je mdma trip er maar niet minder op word
Maar 't kan er wel voor zorgen dat je lekker in je trip komt🥰
Dit geld ook voor 1/2 biertjes
Meer alcohol gaat je trip verzieken net als benzo's

Bovenaan