Xanax

Icequeen

Bewuste gebruiker
is xanax bekent in nederland en is het makkelijk te krijgen of moet het via de dokter? of koopt men het via het internet?

nexus

Experimenterende gebruiker
"Xanax
De werkzame stof in Xanax is alprazolam. Alprazolam is sinds 1983 internationaal op de markt. Het is op recept verkrijgbaar onder de merknamen Xanax en als het merkloze Alprazolam in tabletten."

http://www.apotheek.nl/

Benzo's worden wel niet zo snel meer voorgeschreven omdat blijkt dat ze nogal verslavend zijn. Ook hebben ze concurentie gekregen van de SSRI antidepressiva (vb. Prozac) als het gaat over de behandeling van angststoornissen.

Of het via internet kan besteld worden? Geen idee...

Icequeen

Bewuste gebruiker
ik weet dat xanax over internet te krijgen is, maar dus niet of het nog voorgeschreven wordt in nederland. hier in australie wordt het voorgeschreven, maar moet je met een heel goed verhaal komen wil je het op recept krijgen. het is echt mijn favoriete middeltje om te relaxen...slapen...
het is inderdaad erg verslavend en ik weet uit ervaring dat als je ermee stopt dat je goed ziek kunt zijn. je moet er ook nooit ineens mee stoppen, afbouwen moet je ermee...
ik weet dat in groot-brittanie het niet meer voorgeschreven wordt, vandaar dat ik even wou weten hoe het in nederland verkrijgbaar is.

zakkie

Experimenterende gebruiker
Dat ligt hier gewoon bij ons thuis. Mijn mama zit in een depressie en moet dat dan 's morgens en 's avonds een halfje nemen.

Bovenaan