xtc + adhd

takedown84

Belezen gebruiker
hey, 'n vriend van me wil keer pilletje probere maar heeft adhd, en slikt concetra, heeft bij iemand die adhd heeft 'n pilletje wel de zelfde werking?

neti

Badass junkie
vast niet... maar t euforische gevoel is bij mij evengoed aanwezig, en kan dr retegoed op dansen... verder wordt ik dr erg relakst en rustig van... een ander zal dat waarschijnlijk niet hebben (door de pep)

heb ADD

Temptation

Belezen gebruiker
ik krijg van xtc een ontzettend loom en lui gevoel. ik voel me wel knuffelig en liefjes en ik heb wel de hele tijd een grijns op mijn gezicht, maar ik word er dus absoluut niet energiek van ofzo. en ik heb heel vermoedelijk adhd...

Xtc Bob

Belezen gebruiker
ik ken mense met adhd en bij hun heeft de Xtc dezelfde werking als iemand zonder adhd

zover ik weet is speed de enige drugs die kalmeerend bij adhd'ers werkt

neti

Badass junkie
Xtc Bob zei:
ik ken mense met adhd en bij hun heeft de Xtc dezelfde werking als iemand zonder adhd

zover ik weet is speed de enige drugs die kalmeerend bij adhd'ers werkt

word er idd rustig van in mn kop, al wil dat niet zeggen dat ik niet als een gek uit mn dank kan gaan op de dansvloer

poe

Newbie
concerta werkt net als ritaline met methylphenidat. alleen word deze langzamer afgegeven in het lichaam. een adhder word daar rustiger van in zijn hoofd. Speed heeft het zelfde effect. De belangrijkst werkzame stof is xtc is mdma. en daar word je knufflig, openhartig, en liefhebbend van zeg maar. mdma werd in de new age tijd gebruikt om tijdens de therpie lekker vrij te kunnen praten. Het maakt daarvoor niet uit of je ada heb of niet. lulllen doe je. Daarnaast zitten er iin bijna alle xtc pillen stimmulerende middelen. vaak speed. Dit werkt dus wel anders als je adha heb. Een te grote dosis kan een adhder een wat somberder gevoel geven. Wil hij het zeker voor het onzekere nemen, dagje concerta laten liggen
Hoewelik denk dat zelfs dat nit nodig is, ik heb er nooit last van

zaagmans

Bewuste gebruiker
takedown84 zei:
hey, 'n vriend van me wil keer pilletje probere maar heeft adhd, en slikt concetra, heeft bij iemand die adhd heeft 'n pilletje wel de zelfde werking?

Heb zelf ook ADHD, maar geen negatief effect bij XTC.

KoenPeer

Newbie
het licht eraan hoe sterke pillen je hebt, maar je gaat er veel sneller door, ik heb laatst met een vriend een pilletje gebruikt. ik ging best hard, maar hij stond totaal te stuiteren, maar hij voelde zich heel goed. hij stond wel serieus te stuiteren. ik had nognooit zoiets gezien... maarja, hij had het naar z'n zin en ik vond het er heel grappig uit zien.. :grin: :wink: we hadden wel eerst een paar joints gerookt, want daarvan word hij rustiger... :P

Supervlieg

Wijs gebruiker
KoenPeer zei:
het licht eraan hoe sterke pillen je hebt, maar je gaat er veel sneller door, ik heb laatst met een vriend een pilletje gebruikt. ik ging best hard, maar hij stond totaal te stuiteren, maar hij voelde zich heel goed. hij stond wel serieus te stuiteren. ik had nognooit zoiets gezien... maarja, hij had het naar z'n zin en ik vond het er heel grappig uit zien.. :grin: :wink: we hadden wel eerst een paar joints gerookt, want daarvan word hij rustiger... :P
Leuk, maar je geeft geen antwoord op de vraag van de topicstarter,, :openmouth:

pinheadlarry

Bewuste gebruiker
ik heb zelf ADD en hebt gister voor het eerst XTC geprobeerd,,,er zat waarschijnlijk speed in,,,want de gevoelens kwamen overeen met wat ik gevoeld heb,,,
oftewel,,,add / adhad met die pillen die ik had,,,ging goed samen

thunder-droopy

Belezen gebruiker
tis ook hoe ga je er zelf mee om, als je gewoon lekker rustig zit en meegaat met de flow van de pil wordt je vanzelf rustiger.
als je een pil neemt en je gaat dansen o.i.,d. dan wordt je er ook drukker van!
dit zijn mijn ervaringen iig.

Bovenaan