Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
vast niet... maar t euforische gevoel is bij mij evengoed aanwezig, en kan dr retegoed op dansen... verder wordt ik dr erg relakst en rustig van... een ander zal dat waarschijnlijk niet hebben (door de pep)
ik krijg van xtc een ontzettend loom en lui gevoel. ik voel me wel knuffelig en liefjes en ik heb wel de hele tijd een grijns op mijn gezicht, maar ik word er dus absoluut niet energiek van ofzo. en ik heb heel vermoedelijk adhd...
concerta werkt net als ritaline met methylphenidat. alleen word deze langzamer afgegeven in het lichaam. een adhder word daar rustiger van in zijn hoofd. Speed heeft het zelfde effect. De belangrijkst werkzame stof is xtc is mdma. en daar word je knufflig, openhartig, en liefhebbend van zeg maar. mdma werd in de new age tijd gebruikt om tijdens de therpie lekker vrij te kunnen praten. Het maakt daarvoor niet uit of je ada heb of niet. lulllen doe je. Daarnaast zitten er iin bijna alle xtc pillen stimmulerende middelen. vaak speed. Dit werkt dus wel anders als je adha heb. Een te grote dosis kan een adhder een wat somberder gevoel geven. Wil hij het zeker voor het onzekere nemen, dagje concerta laten liggen
Hoewelik denk dat zelfs dat nit nodig is, ik heb er nooit last van
het licht eraan hoe sterke pillen je hebt, maar je gaat er veel sneller door, ik heb laatst met een vriend een pilletje gebruikt. ik ging best hard, maar hij stond totaal te stuiteren, maar hij voelde zich heel goed. hij stond wel serieus te stuiteren. ik had nognooit zoiets gezien... maarja, hij had het naar z'n zin en ik vond het er heel grappig uit zien.. we hadden wel eerst een paar joints gerookt, want daarvan word hij rustiger... :P
het licht eraan hoe sterke pillen je hebt, maar je gaat er veel sneller door, ik heb laatst met een vriend een pilletje gebruikt. ik ging best hard, maar hij stond totaal te stuiteren, maar hij voelde zich heel goed. hij stond wel serieus te stuiteren. ik had nognooit zoiets gezien... maarja, hij had het naar z'n zin en ik vond het er heel grappig uit zien.. we hadden wel eerst een paar joints gerookt, want daarvan word hij rustiger... :P
ik heb zelf ADD en hebt gister voor het eerst XTC geprobeerd,,,er zat waarschijnlijk speed in,,,want de gevoelens kwamen overeen met wat ik gevoeld heb,,,
oftewel,,,add / adhad met die pillen die ik had,,,ging goed samen
tis ook hoe ga je er zelf mee om, als je gewoon lekker rustig zit en meegaat met de flow van de pil wordt je vanzelf rustiger.
als je een pil neemt en je gaat dansen o.i.,d. dan wordt je er ook drukker van!
dit zijn mijn ervaringen iig.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.